برنامه یاد بعضی نفرات
 
مازیار عصری و آلبومی به نام «مازیار»
پس از شش سال؛
مازیار عصری و آلبومی به نام «مازیار»
موسیقی ما- لیا شیرازی: مازیار عصری پس از آلبوم‌های «اگه بارون بزنه» و «نازنین» که به ترتیب در سال‌های ۸۱ و ۸۴ ارائه شدند، بعد از سکوتی تقریبا ۶ ساله آلبوم تازه‌ای را آماده ارائه به علاقمندان دارد که نام «مازیار» را برای آن انتخاب کرده است.
این اثر شامل ۹ قطعه به نام‌های «بی‌تابم»، «هیچ‌کس»، «تو رو نمی‌خوام»، «آتیش‌بازی»، «بی‌تو نمی‌تونم»، «فقط بذار ببینمت»، «یواشکی» و... است که توسط سید فرید احمدی، علی بحرینی، علی پهلوان، نیلوفر لاری‌پور و سهیلا اسدی سروده شده‌اند و گفتنی‌ست یک ترانه نیز از سروده‌های خواننده اثر است.

پدرام کشتکار، پیام شمس، میلاد ترابی، نینف امیرخاص، محمد نصرتی، بنیامین و علی پهلوان ساخت موسیقی این آلبوم را بر عهده داشته‌اند.

مازیار عصری در توضیح انتخاب نام خود برای این اثر گفت: مرسوم شده است که اکثر هنرمندان نام یکی از قطعات که بیشتر می‌پسندند را به عنوان نام آلبوم خود انتخاب می‌کنند و این ترانه، تمامی قطعات و ارزش‌های آن‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. این آلبوم نسبت به آثاری که در گذشته و یا حتی از طریق رسانه ملی از من شنیده‌اید، بسیار متفاوت است و دارای سبک و سیاق خاص خود می‌باشد و هر کدام معرف احساس و بخشی از توانایی‌هایم در خواندن است و به همین علت نمی‌توان گفت کدامیک از قطعات نسبت به دیگری برتری دارد.

ایشان در ادامه اظهار داشت: البته این به معنای آن نیست که آن‌چه شنیده می‌شود با صدایی که تا به حال از من شنیده شده است، متفاوت باشد. در واقع من تغییر نکرده‌ام بلکه آثارم بسیار به‌روز شده است. بسیاری از این قطعات را در اجراهای مختلف به روی صحنه برده‌ام و از مردم عکس‌العمل مثبت دیده‌ام و بر این اساس قطعات را برای ارائه در آلبوم انتخاب کردم تا پس از ارائه به علاقمندان دارای بازخورد مثبت باشد.

مازیار عصری در پایان این گفتگو با اشاره به تفاوت این آلبوم با دو اثر گذشته خود خاطرنشان کرد: به مخاطبین اطمینان می‌دهم که تمام سعی خود را کرده‌ایم تا موسیقی و محتوای این آلبوم مطابق استاندارد‌ها باشد و بتواند طیف وسیعی از علاقمندان را راضی و متوجه این آلبوم کند چرا که به تنوع سلیقه‌ها اهمیت داده تا اثری ارائه دهم که عامه‌پسند باشد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مازیار عصری و آلبومی به نام «مازیار» | موسیقی ما