برنامه یاد بعضی نفرات
 
16 شهریور و به میزبانی شهرکتاب دانشگاه
آلبوم «نوستالژی‌نامه» اثر فرزاد میلانی رونمایی می‌شود
موسیقی ما - روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه از آلبوم تلفیقی «نوستالژی‌نامه»، اثری از فرزاد میلانی در «شهرکتاب دانشگاه» رونمایی می‌شود. نوستالژی‌نامه دومین اثر فرزاد میلانی در ادامه¬ مسیر موسیقایی او پس از آلبوم بی‌کلام «آکاردئون» است.
 
قطعات این آلبوم که پیش‌تر در چند اجرای زنده این هنرمند اجرا شده‌اند، هشت تصنیف و ترانه محلی قدیمی ایرانی هستند که برخی از این قطعات با فضای اصلی آثار، کاملاً متفاوت‌اند و دوباره آهنگسازی و تنظیم شده‌اند. همچنین در برخی قطعات، پیوند جدیدی بین سیر ملودی‌های ایرانی و فرم‌های هارمونیک و متریک غربی می‌توان شنید. «شانه»، «آمد نوبهار»، «عقرب زلف»، «بارون بارونه»، «دختر بویراحمدی» و «دل دیوانه» از قطعات این مجموعه هستند.
 
«نوستالژی‌نامه» مجموعه‌ای است با تنظیم آکوستیک، که تولیدش از سال 91 پس از انتشار آلبوم «آکاردئون» آغاز شد و ضبط آن در شش استودیو در چند کشور مختلف انجام شده است. در این اثر، فرزاد میلانی آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی پیانو، آکاردئون و خوانندگی قطعات را به عهده داشته و نوازندگانی از کشورهای اِستونی، پِرو، تایوان و ایران در آن ساز زده‌اند. از نوازندگان ایرانی این آلبوم می‌توان به آرش میتویی (نوازنده گیتار رزُوفونیک، گیتار آکوستیک و گیتار الکتریک)، صدا سُدیفی (نوازنده قانون) و استیو آوانسیان (نوازنده درامز) اشاره کرد.
 
اين آلبوم كه توسط مركز موسيقى رها منتشر شده، روز پنج‌شنبه ۱۶شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ همراه با اجرای تعدادی از قطعات، در «شهر کتاب دانشگاه» رونمایی می‌شود.
 
قطعه «شانه» از این آلبوم را دانلود کنید و بشنوید. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 17:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «نوستالژی‌نامه» اثر فرزاد میلانی رونمایی می‌شود | موسیقی ما