برنامه یاد بعضی نفرات
 
ATM
شنبه 19 مهر 1393 - 18:14

من کارهای حامد رو از ابتدا تا آخرین کارش که خیلی ممنون بود دنبال کردم.
در مورد کار بعدیش هم که آهای مردم بود . قرار بود پخش بشه اطلاعاتی دارم.
ولی حامد کاراش رو به خوبی شوع کرد .
به نظری که دوستان دادن کاری ندارم ولی من شناخت کامل دربار ه این خواننده دارم .
چ خوب و چه بد
حامد هاکان سبکش رو به خوبی شروع کرد .طوری که خواننده های زیادی خواهان همخوانی با اون بودند ..از گل های سرسبزشون که دو محسن باشن بگیریم تا عماد و زنوری . به جرات میتونم بگم هیچ کدوم از خوانندگان در سالهای اول کارشون همچین همکاری هایی نداشتند. چاوشی، یگانه، زنوری، عماد، علی حسینی. علی ایرج و... اینا کسایی بودند که اون زمان پشت سر هم یا در یک بازه زمانی با حامد هاکان کار میکردند. مسلما اگه خواننده ای موفق عمل نکنه همچین همکاری های پی در پی هم وجود نخواهد داشت.
بهتره در مورد خوانندگان دیگه ای که ایشون کار کردند هیچ نظری ندم ولی حامد هاکان فرق بزرگی با همه همکار های میشه گفت سابقش داره اونم اینکه هیچ کدوم رو چه خوب و چه بد رو به بدی یاد نکرد . کنسرت نیشابور و یادی از دوستان آهنگ قاتل حرفه ای و سکوتی که برای محسن یگانه که اون موقع در همون شب عمل جراحی داشت این رو به اثبات رسوند.
در باره فعالیت حرفه ایش هم حامد شروعش رو طوفانی آغاز کرد . به جرات میتونم بگم تنها خواننده ای بود که مشخص نبود آهنگاش کاملش تو کدوم سایت به صورت کامله و جدید ترینش کدومه.. دو تا شو دانلود میکردی .. سایت دیگه ای میرفتی میدیدی کار جدید تری پخش شده... فعالیتش بی نظیر بود و هنوز که هنوزه مثالی نداشته در این مورد .
برای سبکش کارهایقبلیش سبک و نحوه خوندنش بسیار زود مخاطب رو به خودش جذب میکرد. واقعا میشه گفت صدای واقعیش استثایی بود. از قناری من گرفته تا قاتل حرفه ای ... سبکش و ریتمش مهم نبود .. تو کاره خودش واقعا خبره بود و از اعماق وجودش میخوند و این و مخاطبش باور میکرد و به اول به صداش دل بستن بعد به آهنگاش.
مشکلات سخت مالی و از همه مهمتر تنها بودن و مشکلات حاشیه ای خارج از دنیای موسیقی باعث شد که حامد از موسیقی فاصله بگیره . اون هم فقط از پخش کارهاش وگر نه در خلوت خودش بیشتر از همیشه ترانه سرایی و آهنگسازیشو می کرد..و از طرفی دشمنان به ظاهر دوست که در پخش کارهای حامد کوتاهی میکردند و حالا کارهایی که تاریخ پخش واقعیش چندین سال پیش بوده رو الان میشنویم و برامون تازگی داره و این به خاطر پخش بسیار بد یا بهتره بگم عدم پخش کار از طرف این آقایون بوده.
بعدشم مریضی حامد هاکان که خیلی باعث کند شدن فعالیتش شد که حتی حدود یک سال و نیم رو به طور کامل از تمام نگاهها دور بود و در اوج بیماری به سر میبرد.
و از زمای که شروع به مجاز شدن و پخش آلبوم به صورت رسمی کرد ، اشتباه یا نا پختگی خودش هنگام همکاری با شرکت های مختلف باعث شد که روند آلبومش به کندی پیش بره و شرکتهای مقابل هم از این شرایط سوء استفاده کنن و پخش رو به عقب بندازن. و آلبوم حامد رو برای زمانی که آلبومی از خواننده معتبری ندارند به پخش برسونن تا باز نگاهها به شرکت پخش کننده برگرده اسمش سر زبون ها بیفته.
و حالا:
آلبومی که نویدش رو داده اکثر کارهاش ماکتش به اون زمان برمیگرده. این کارها چندین و چند سال خاک خورد تا بتونه به صورت رسمی و با قدرت به دست دوستدارانش برسه. حامد دارای 3 خصوصیت برتر نسبت به خوانندگان حال حاضره:
1: صدای واقعی و استثنائیش که هر چقدر از سنش میگذره صداش بهتر میشه برعکس صدای محسن یگانه و اکثر خواننده های دیگه
2: پتانسیل بالا در شعرو آهنگسازی. مخصوصا آهنگ ساز که در این کار تبهر خاصی داره.
3: سازگاری صداش با هر نوع سبک و از اون مهمتر استعدادش برای اجرای تمام سبک ها
این سه خصوصیت میتونه در آینده و حتی در این آلبوم به وضوح دیده بشه.
صدای حامد هاکان بعید میدونم تکراری دوباره داشته باشه .
به امید پخش هر چه زودتر این اثر و فعالیت دوباره حامد هاکان.
دوستی این جمله رو نوشته بودند و من کاملش میکنم:
فرشته زمینی می آید زمانی که موسیقی به اوج خود خواهد می رسد.
یا علی.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما