برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 10 اسفند 1394 - 06:47

البوم رو به دقت گوش دادم و نظر گرانبهای خویش را درباره ی این البوم به سمع و نظر شما دوستان گرانمایه میرسانم!!
نظر کلی بنده درباره ی این البوم اینه که با یه اثر بسیار ضعیف و فاقد ارزش هنری روبه رو هستیم و خودتونم بکشید و بال بال هم بزنید این البوم در بیشتر زمینه ها لنگ میزنه و فوق العاده کم ارزش جلوه میکنه!!
یکی از بدترین بخش های این البوم بخش ترانه های اون هست که خب تمامی ترانه ها رو اقایان حامد رجبی و مسعود محمدی خلق کردن و واقعا هم که چه ترانه هایی خلق کردن که اصن نمیشه اسمشون رو ترانه گذاشت و بیشتر شبیه انشاء میمونن و نه از نظر ساختار حرفی برای گفتن دارن و نه از نظر حسی!!
من نمیدونم چه اصراری بوده که تمامی ترانه ها رو این دویی بگن که معلومه برای این کار ساخته نشدن!! واقعا ترانه های البوم اونقدر سطحشون پایینه که فکر کنم هر فردی در جامعه اگه کمی وقت بزاره بتونه مانند این ترانه ها رو خلق کنه و این دو عزیز با هم کورس گذاشتن در البوم که ببینن کدومشون میتونه ترانه ی بدتری رو خلق کنه!!
در بحث تنظیم هم البوم به شدت میلنگه و وجود چندین تنظیم کننده ی مختلف که غیر از کوشان حداد اگه همشونو در هم جمع کنیم هم از توشون یکی مثل بهروز صفاریان بیرون نمیاد بدجور به البوم ضربه زده!! البته کوشان هم انگار ضعف سایرین روش اثر داشته و ایشون هم کارش رو خوب انجام نداده!!
کاش این تنظیم کننده ها منهای کوشان حداد که کارش رو بلده کمی از استاد محسن چاوشی و بهروز صفاریان کار یاد بگیرن و یه تنه هر البومی رو اینجوری تضعیف نکنن!!
در بخش اهنگسازی با اینکه سطحش از کلیت کار بالاتر بود ولی بازم متوسط بود و نکته ی تازه ای نداشت!!
در هر حال این البوم هم اومد و بر تعداد البومهای فرزاد فرزین اضافه شد ولی نه تنها چیزی از نظر کیفی به کارنامه ی فرزاد فرزین اضافه نکرد بلکه یک البوم ضعیف دیگر مانند البوم شخصی به این لیست اضافه شد و هنوز هم بهترین البوم فرزاد فرزین البوم شانس هست!!
با این روند ناامید کننده ای که ایشون در پی گرفته باعث لطمه خوردن زیاد به دوران فعالیت هنری خودش شده و امیدوارم بتونه از این دوران گذر کنه و البون خوبی رو در اینده روانه ی بازار کنه!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما