برنامه یاد بعضی نفرات
 
خانه موسیقی رویکرد تازه ای خواهد داشت
رییس هیأت مدیره خانه موسیقی خبر داد؛
خانه موسیقی رویکرد تازه ای خواهد داشت
موسیقی ما- محمد سرير رئيس هيات مديره خانه موسيقي در خصوص فعاليت‌هاي خانه موسيقي در دوره جديد هيأت مديره گفت: در اين دوره كه خانه موسيقي در ثبات قرار دارد سعي داريم از اين همه نيرو و توانايي كه در كانون‌هاي مختلف خانه وجود دارد استفاده بهتري بكنيم.
اين آهنگساز ادامه داد: افزايش ديدارهاي هنري، رفاهي و تعامل با دستگاه‌ها از جمله اقدامات خانه موسيقي در آينده است . همچنين سعي داريم با فراهم كردن زمينه‌هاي مناسب در جهت معرفي گروههاي نوپا،كنسرتهايي را برگزار كنيم كه اين گروهها نيز بتوانند در يك فضاي مناسب فعاليتهاي خودشان را عرضه كنند.

*كانون صدابرداران موسيقي آثار گذشتگان را جمع‌آوري مي‌كند
--------------------------------------------------------------------------

سرير در خصوص انتشار آثار گذشتگان در قالب يك آلبوم موسيقي اظهار داشت: سال گذشته قصد داشتيم آثار گذشتگان را جمع آوري و به صورت آلبوم منتشر كنيم كه البته برنامه‌ريزي در اين خصوص نيز انجام شد اما متأسفانه به خاطر ضعيف بودن امكانات داخلي‌مان اين كار انجام نشد.
وي افزود:سال گذشته با تشكيل كانون صدابرداران موسيقي در خانه اين مأموريت به اين كانون داده شده كه با توجه به تخصصي كه دارند و نيز با همكاري كانون پژوهشگران بتوانند اين كار را عملي كنند.

*همكاري خانه موسيقي در برگزاري جشنواره موسيقي فجر
-------------------------------------------------------------------------

رئيس هيات مديره خانه موسيقي با بيان اينكه خانه موسيقي همكاري‌هايي را در برگزاري جشنواره موسيقي دارد،افزود: اكثر اعضاي خانه موسيقي داوران جشنواره موسيقي فجر هستند و ما عملا در اين حوزه همكاري خواهيم داشت.
وي ادامه داد: طبيعي است كه اينگونه جشنواره‌ها بايستي با حضور همه هنرمندان صاحب‌نام برگزار شود .البته جشنواره فجر يك دستورالعمل‌هاي خاص خودش را دارد كه در آن حوزه و چشم انداز حركت مي‌كند كه در اين راستا هنرمندان هم كمك‌هايي را انجام مي‌دهند.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خانه موسیقی رویکرد تازه ای خواهد داشت | موسیقی ما