برنامه یاد بعضی نفرات
 
کلاهبرداري از آثار قديمي ايرج بسطامي
سوء استفاده از آثار قديمي بسطامي
کلاهبرداري از آثار قديمي ايرج بسطامي

موسيقي ما- برادر مرحوم ايرج بسطامي از كلاهبرداري ناشران موسيقي از انتشار آثار گذشته اين خواننده با نام جديد خبر داد.

محمدعلي بسطامي گفت: با توجه به اينكه چند روز پيش بنياد ايرج بسطامي به ثبت رسيده، قصد داريم چند كار آوازي كه از برادرم به جاي مانده را در صورت مناسب بودن شرايط منتشر كنيم اما متأسفانه آنقدر راه بر ما بسته شده كه شايد امكان چنين كاري برايمان فراهم نباشد.
وي ادامه داد: در گذشته از برادرم آلبومي با عنوان «تحرير خيال» به آهنگسازي آقاي «پرنيا» در بازار منتشر شده بود، متأسفانه برخي كلاهبرداران موسيقي مجددا اين اثر را با نام ديگري با عنوان «خانه بوي گل گرفت» منتشر كرده‌اند كه اين خود يك جنايت فرهنگي است چرا كه براي به دست آوردن پول سر مردم را به نوعي كلاه مي‌گذارند و همان اثر قبلي را با عنوان جديد به مردم عرضه مي‌كنند.
بسطامي بيان داشت: اين ناشران كلاهبردار كه فقط به جيب خود فكر مي‌كنند چه طور به خود اجازه داده‌اند كه با انساني مثل ايرج كه به هيچ عنوان به فكر ماديات نبود، به اين شكل رفتار كنند.
وي ادامه داد: من به همه دوستداران ايرج اعلام مي‌كنم كه فروش اين آلبوم هيچ منبع درآمدي براي خانواده بسطامي و بنياد بسطامي ندارد چرا كه اين ناشران بدون اجازه اين كار را انجام داده‌اند.
بسطامي درخاتمه با اشاره به قطعات منتشر نشده از ايرج بسطامي خاطرنشان كرد: آثاري كه از برادرم در دست داريم بسيار كم است البته آهنگ‌هايي وجود دارد كه دست دوستان و افراد ديگر است كه به ما نداده‌اند اما اگر همه را جمع‌آوري كنيم تعداد قابل توجهي خواهد شد و مي‌توانيم در بازار موسيقي منتشر كنيم.

منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کلاهبرداري از آثار قديمي ايرج بسطامي | موسیقی ما