برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسيقي فاخر بايد داراي اشعاري با مضمون قوي باشد
رحيم شهرياري:
موسيقي فاخر بايد داراي اشعاري با مضمون قوي باشد
موسیقی ما - موسيقي فاخر بايد براساس موسيقي ايران زمين و موسيقي فولكلور بوده و داراي اشعاري با مضمون قوي باشد.رحيم شهرياري، خواننده و نوازنده گارمون اظهار داشت: موسيقي‌هايي كه در سال هاي گذشته ساخته شدند، بدون تكنولوژي‌هاي امروزي و با انتخاب اشعار تاثيرگذار بر روي آن ملودي‌ها همواره ماندگار شده و در خاطر مردم باقي مانده‌اند.

وي افزود: شرايط مردم در ماندگاري يك موسيقي بسيار موثر است بعضي مواقع به خاطر خاطراتي كه مردم از يك موسيقي دارند آن موسيقي در بين مردم ماندگار مي شود ولي گاهي اوقات به دلايلي از جمله فقر و بيكاري مردم از موسيقي حتي اگر اثر موفقي باشد، استقبال نمي‌شود.

شهرياري عنوان كرد: رسانه‌ها به خصوص صدا و سيما در شناساندن آثار موسيقي ارزشمند به مردم بسيار موثر هستند به همين دليل بايد در اين زمينه بيشتر فعاليت كنند.

اين هنرمند عرصه موسيقي ادامه داد: گاهي اوقات شبكه جام جم به زندگي و سبك هنري موسيقي دانان بزرگ مثل درويش خان، استاد ابوالحسن صبا و... مي‌پردازند. اما اگر اين امر در شبكه‌هاي داخلي صدا و سيما نيز تقويت شود مي‌توانيم شاهد آشنايي جوانان خانواده‌ها با موسيقي و هنر اصيل باشيم.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسيقي فاخر بايد داراي اشعاري با مضمون قوي باشد | موسیقی ما