برنامه یاد بعضی نفرات
 
صدای سمفونی مقاومت در میدان آزادی پیچید
در حضور بیش از سه هزار نفر؛
صدای سمفونی مقاومت در میدان آزادی پیچید
موسیقی ما - ارکستر سمفونیک تهران به رهبری مجید انتظامی و خوانندگی نیما مسیحا و محمد عبدالحسینی شب گذشته (سی ام شهریور89) سمفونی مقاومت را در میدان آزادی طنین انداز کردند.میدان آزادی روز گذشته از نخستین ساعات عصر شاهد حضور مردم بود تا برای نخستین بار در تاریخ خود میزبان ارکستر سمفونیک تهران باشد.

گروه صدابرداری و نورپردازی از دو روز گذشته در این میدان مستقر بودند که با پیوستن واحد سیار،فعالیت های خود را ساعات آغازین روز گذشته آغاز کردند.ارکستر سمفونیک و گروه کر دفتر موسیقی راس ساعت 20 با دو دستگاه اتوبوس وارد محوطه برج آزادی شدند و در همان دقایق مورد استقبال مردم علاقمند قرار گرفتند.

سه هزار صندلی برای استقرار مردم و مسئولان در نظر گرفته شده بود که نیم ساعت مانده به آغاز برنامه تکمیل شده بود.انتظامات این کنسرت بزرگ با همکاری وهمیاری مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی(برج آزادی) و شهرداری منطقه 9 تهران به تدریج نظم را برقرار کردند.

برنامه با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس بابک رضایی مدیر عامل انجمن موسیقی ایران(برگزار کننده کنسرت) ضمن گرامیداشت آغاز سی امین سال هفته دفاع مقدس از این رخداد ابراز خرسندی کرد و گفت:برگاری این برنامه گامی است برای شناسایی موسیقی فاخر و امید می رود که رضایت علاقمندان را جلب کند.

رضایی در پایان از همراهی های بنیاد فرهنگی هنری رودکی،مجموعه فرهنگی هنری انقلاب(برج آزادی) و شهرادری منطقه 9 تهران تشکر کرد.

در ادامه ارکستر سمفونیک تهران و گروه کر دفتر موسیقی به روی صحنه آمدند.با ورود انتظامی مردم تشویق خود را مضاعف کردند و برنامه آغازشد. موومان های چهارگانه سمفونی مقاومت(عروج،رویش،امید،مقاومت) یکی پس از دیگری با هنرمندی اعضای ارکستر و کر با خوانندگی نیما مسیحا و محمد عبدالحسینی اجرا شد و به خوبی به پایان رسید.

حسین پارسایی(مدیر عامل بنیاد رودکی) مهندس جعفری(شهردار منطقه 9) مهدی مسعود شاهی و فرزند دکتر احمدی نژاد از مهمانان ویژه این برنامه بودند.ارکستر سمفونیک تهران امشب در ورزشگاه غدیر میهمان اهالی سمنان خواهد بود و فردا شب در گرگان به روی صحنه می رود.

این ارکستر پس از دو روز استراحت 5و6 مهرماه در تالار وحدت به اجرای سمفونی مقاومت خواهد پرداخت.که در اینبرنامه مجید انتظامی با ابوا به اجرای کنسرتو ابوا مارچلو خواهد پرداخت.سپس ارکستر به شیراز سفر می کند و در 8و 9 مهرماه میهمان شیرازی ها خواهد بود.این تور کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به همت انجمن موسیقی ایران برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدای سمفونی مقاومت در میدان آزادی پیچید | موسیقی ما