برنامه یاد بعضی نفرات
 
«چقدر تو مهربونی» منتشر می‌شود
با نوازندگی و صدای بهزاد ابطحی؛
«چقدر تو مهربونی» منتشر می‌شود
موسیقی ما - محمد عبداللهی: بهزاد ابطحی بعداز سالهای دوری از موسیقی دوباره با دست پر برگشته و این بار قرار است برای آلبومی با عنوان «چقدر تو مهربونی» بخواند و بنوازند. این خواننده که مدتی را هم ممنوع الکار بوده در این باره به سایت موسیقی ما گفت: بعداز ۶ سال که از آلبوم «چکه چکه» می‌گذرد، تصمیم گرفتم دوباره با یک آلبوم دیگر به بازار موسیقی بیایم تا حرف‌هایم را بزنم.

این خواننده که آلبوم‌های «سفر» و «قرمز و زرد و آبی» را نیز در کارنامه خود در جایگاه خواننده دارد، همچنین اعلام کرد: «حالا که آروم شده لحظه»، چقدر تو مهربونی «و... عنوان قطعات این آلبوم هستندو تا کنون ۶ قطعه از قطعات آن ساخته شده است.

به گفته بهزاد، آهنگسازی آهنگهای این آلبوم را بهنام ابطحی، به عهده داشته و پاشا یثربی و سعید سام آن‌ها را تنظیم می‌کنند.

ابطحی درخصوص ترانه‌های این آلبوم در ادامه صحبت‌های خود گفت: این آلبوم ۱۲ قطعه دارد که ترانه‌های آن را نازنین مددی، علی استیری، افشین سیاهپوش و خودم سروده‌ایم و در استودیو» آوای پارسه «ضبط شده است.
وی ادامه داد: فضای ترانه‌های آلبوم جدیدم عاشقانه و عاطفی است و کلا مثبت و انرژیک است. ضمن اینکه در میان قطعات می‌توان قطعاتی همچون ۶و ۸، اسلو، هاوس و ترنس را شنید.

در این آلبوم هم قطعات آکوستیک وجود دارد و هم قطعات الکترونیک. به همین دلیل از تنوع زیادی برخوردار است.

ابطحی درپاسخ به این سوال که چرا مدتی غیرمجاز کار می‌کرد گفت: غیرمجاز کارنکردم، بلکه به دلیل اینکه یک کلیپ از من پخش شده بود، مدتی ممنوع الکار بودم. اما طی همین مدت هم بیکار نبوده و به هیچ وجه کار غیرمجاز نکردم و داشتم برای روزهایی مثل الان آلبوم جمع می‌کردم.

وی در ادامه درباره وضعیت موسیقی پاپ گفت: موسیقی پاپ در ایران مریض است. البته این مرض واگیر ندارد و اگر کمی به آن توجه کنیم و مراقبت داشته باشیم به زودی خوب می‌شود. مردم هم به شنیدن موسیقی بد عادت کرده‌اند و اصلا شاید ندانند که موسیقی خوب هم وجود دارد. اما نسبت به بهبودی آن خوشبین هستم. چون وضعیت آن دوباره دارد خوب می‌شود.

وی در پایان از یک آلبوم بی‌کلام خود خبر داد و درباره آن گفت: در این آلبوم هم خودم نوازندگی پرکاشن را به عهده دارم که تا پایان امسال به بازار می‌آید.
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «چقدر تو مهربونی» منتشر می‌شود | موسیقی ما