برنامه یاد بعضی نفرات
 
سعید ذهنی فیتله‌ای شد
در سری جدید از سری برنامه‌های فتیله‌ای‌ها؛
سعید ذهنی فیتله‌ای شد
موسیقی ما- محمد عبداللهی: سعید ذهنی از همکاری خود با عوامل برنامه کودک فیتله‌ خبر داد و گفت: در سری جدید برنامه فیتله‌ که تحت عنوان «کودک و خانواده» نام گرفته، به عنوان آهنگساز حضور خواهم داشت. در این سری از برنامه‌های فیتله‌ه‌ای‌ها، مجید قناد حضور نداشه و ۳ بازیگر دیگر اجرای آن را عهده دار خواهند بود.

این گروه که مدت‌ها بنا به دلایلی در تلویزیون حضور رسمی نداشتند، از شهریور به این رسانه آمده و مجددا با کودکان همراه خواهند شد.

ذهنی درباره همکاری خود با این گروه گفت: قرارداد ۲۰ قطعه آهنگ را با این دوستان بسته‌ام و قرار است ۲۰ قطعه را من آهنگسازی کنم. البته تعداد آهنگهایی که برای این برنامه در نظر گرفته شده بیش از اینهاست و چند آهنگساز به صورت تیمی به آهنگسازی اقدام خواهند کرد که از این میان می‌توان به امید سیاره اشاره کرد.
به گفته وی ترانه‌های کودکانه این برنامه را شاعران مختلفی زیر نظر مصطفی رحماندوست می‌سرایند.

ذهنی درخصوص ویژگی‌های موسیقی این برنامه گفت: کار یک کار کودکانه است و به مین دلیل موسیقی کودکانه و در عین حال پخته‌ای را می‌طلبد.

که چندی پیش «پلکان» را به کارگردانی سعید ابراهیمی فر آهنگسازی کرده، درباره آ ن نیز گفت: ماکت کار را با حضور کارگردان ببرسی کردیم که مورد موافقت وی قرار گرفت و این هفته میکس و مسترینگ آن را آغاز می‌کنیم.

وی همچنین فیلم «برج مراقبت» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی، را به تازگی آهنگسازی کرده که در نوبت اکران است.

ذهنی در پایان گفت: موسیقی پروژه فتیله‌ای‌ها را آغاز کرده‌ام. و با توجه به اینکه در شهریور ماه روی آنتن می‌رود باید کار را با سرعت بیشتری انجام بدهم. ناگفته نماند این کار نیاز به روان‌شناسی از کودکانی دارد که پای این برنامه می‌نشینند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند، در غیر این صصورت جوابگو نخواهد بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سعید ذهنی فیتله‌ای شد | موسیقی ما