برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه آلبوم همزمان منتشر می‌کنم
جلال ذولفنون در گفت و گو با موسیقی ما خبر داد؛
سه آلبوم همزمان منتشر می‌کنم
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: جلال ذوالفنون از انتشار سه آلبوم به صورت همزمان خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: مشغول جمع آوری سه آلبوم هستم که قرار است به صورت همزمان منتشرشان کنم. این سه آلبوم همگی به شکلی متفاوت از هم بوده و بیشتر به بداهه نوازی‌های من اختصاص دارد. به گفته این نوازنده ضبط این آلبوم‌ها شروع شده و تا ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: زمان دقیق انتشار این آلبوم‌ها مشخص نیست. اما ‌‌نهایت سعی‌ام را می‌کنم که تا پایان سال راهی بازار شوند. یکی از این آلبوم‌ها به موسیقی مدیتیشن اختصاص داشته و برای استراحت و آرامش ساخته شده و دیگری مجموعه‌ای از تصنیف هاست که توسط من نواخته شده است. دیگری هم آلبومی بی‌کلام است که در مرحله ضبط به سر می‌برد.

وی همچنین گفت: در یکی از این آلبوم‌ها خواننده‌ای به نام ادیب به عنوان خواننده حضور دارد. این خواننده یک خواننده آماتور است اما از صدای خوبی برخوردار است. هر سه آلبوم از الهامات شخصی خودم برداشت شده است.
نام هیچ یک از این آلبوم‌ها مشخص نیست اما به زودی مشخص نیست. وی در خصوص شرکتی که قرار است این آلبوم‌ها را منتشر کند گفت: این آلبوم‌ها را آقای اکبر سلطانی توسط انتشارات نمونه منتشر و راهی بازار موسیقی می‌کند.

ذوالفنون که در حال حاضر در تدارک این آلبوم هاست، در تهران به سر می‌برد اما قرار است برای ادامه تور کنسرت‌های خود بعداز ماه مبارک رمضان راه شهرستان‌ها را مجددا در پیش گرفته و به برگزاری کنسرت با جوانتر‌ها اقدام کند.

وی در این رابطه اظهار داشت: طبق قرار همیشگی در این کنسرت‌ها با جوانهای نوازنده هر شهر کنسرت می‌دهم به این ترتیب که یکی دوبار موسیقی آن‌ها را گوش کرده و در اجرا‌ها بداهه نوازی می‌کنم. این کنسرت‌ها بعداز ماه مبارک رمضان در شهرستانهای شیراز، گرگان، آذربایجان، نیشابور و.... برگزار خواهد شد. در این کنسرت‌ها جوان‌ها را همراهی می‌کنم. این نوازنده‌های جوان از‌‌ همان شهر‌ها بوده و در گروه‌های موسیقی‌‌ همان شهر‌ها فعالیت می‌کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سه آلبوم همزمان منتشر می‌کنم | موسیقی ما