برنامه یاد بعضی نفرات
 
وحید تاج به نفع بیماران دیستروفی می‌خواند
با همراهی گروه طریقت؛
وحید تاج به نفع بیماران دیستروفی می‌خواند
موسیقی ما - گروه طریقت به سرپرستی علی طریقت و خوانندگی وحید تاج 13 آبان کنسرتی را به نفع انجمن حمایت از بیماران دیستروفی در تالار اندیشه به روی صحنه می‌برد.

علی طریقت ضمن اعلام این خبر گفت: در این اجرا که از ساعت 19 و با عنوان «یار گمشده» آغاز خواهد شد تمام عواید حاصل از آن به انجمن حمایت از بیماران دیستروفی (تحلیل عضلانی پیشرونده) تعلق خواهد گرفت.
سرپرست گروه طریقت در ادامه افزود: قطعات این کنسرت در دستگاه شور و آوازهای زیر مجموعه آن طراحی شده است. اين برنامه شامل قطعاتی چون «درآمد دشتی» (از رضا محجوبی)، «یار گمشده» (از محمد طریقت)، «قطعه ضربی و آواز بنی آدم اعضای یکدیگرند» (از امیر حسین طریقت)، «ضربی گروهی» (از محمد طریقت) و «بازآ» (از علی طریقت) می شود.

وی همچنین تصریح کرد: البته اجرای چند تکنوازی به صورت بداهه نوازی و همچنین چند آواز در بین این تصانیف توسط وحید تاج از دیگر برنامه های این کنسرت محسوب می‌شود.

علی طریقت در مورد اعضای گروهش در این اجرا گفت: در این کنسرت حسین روزبهانی (تار)، نازنین غنی زاده (کمانچه)، نازنین قاسمی (عود)، احمد جعفری (بم نوا)، علی مبشری (تار)، بهنوش کاظمی زاده (کمانچه)، شیدا قاضی اصفهانی (نی)، سجاد خانقاهی (سنتور)، امیرحسین طریقت (تنبک نوبانگ)، محمد طریقت (دف)، وحید تاج (خواننده) و خود من به عنوان نوازنده سه تار و رسا و سرپرست این گروه را همراهی می کنیم.
وی افزود: علاقمندان می توانند بلیت های این اجرا را از گیشه تالار اندیشه، آموزشگاه آوای زمین، ققنوس، سیاه سفید و آموزشگاه طریقت تهیه کنند.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وحید تاج به نفع بیماران دیستروفی می‌خواند | موسیقی ما