برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم ميلاد كيايي با همكاري ميلاد ترابي منتشر مي شود
توسط شركت فرهنگي-هنري آواي نكيسا
آلبوم ميلاد كيايي با همكاري ميلاد ترابي منتشر مي شود
موسيقي ما-محمد عبدالهي: آلبوم پاپ ميلاد كيايي به آهنگسازي و تنظيم ميلاد ترابي، كوشان حداد ، انوشيروان تقوي و سعيد سام به زودي از سوي شركت فرهنگي هنري آواي نكيسا منتشر مي شود.

مدير اين شركت در گفت و گو با موسيقي ما با اعلام اين خبر گفت: اين آلبوم با صداي اين خواننده جوان شامل 15 قطعه است كه ترانه هاي آن را علي بحريني، علي استيري ، حامد سيفي پور و ميلاد كيايي سروده اند. اين آلبوم هم اكنون در مرحله صدورمجوز است و تمام تلاشمان بر ايناستتادر اولين فرصت آن را وارد بازار موسيقي كنيم.

غلامعلي علمشاهي افزود: من به عنوان يك تهيه كننده از صداهاي خوب استقبال مي كنم . ميلاد كيايي هم يكي از اين صداهاست كه به زودي آن را مي شنويد. چرا كه بر اين باورم كه خواننده هاي معروف راه خود را رفته اند و مي دانند بقيه مسير را چگونه بايد طي كنند و چه كار بايدبكنند.به همين دليل است كه ازجوانهاي خوش صدا كه خوانندگي بلدند و حرفي براي گفتن دارند استقبال مي كنم و از آنها دعوت به همكاري مي كنم .

وي تاكيد كرد: متاسفانه اين روزها خوانندگي شرايط خوبي ندارد و هر كس با يك آهنگ و يك كليپ به راحتي به شهرت دست يافته است. اين در حالي است كه خواننده هايي كه زحمت كشيده اند و كار كرده اند ، ممكن است توانايي كار كردن را نداشته باشند.

علمشاهي افزود: با اين اوصاف با خواننده هاي ديگري نيز همكاري كرده ايم كه بعداز انتشار آلبوم ميلاد كيايي آنها را اعلام كرده و راهي بازار خواهيم كرد. اين آلبوم ها همگي از خواننده هاي جواني است كه داراي صداهاي خوب هستند ودر حال حاضر مشغول پايان رساندن مراحل توليدند. به زودي اخبار آنها را به اطلاع علاقه مندان به موسيقي پاپ خواهيم رساند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم ميلاد كيايي با همكاري ميلاد ترابي منتشر مي شود | موسیقی ما