برنامه یاد بعضی نفرات
 
logo
فروش آنلاین آهنگ به اوج می‌رسد؛
خرید تازه اپل برای تقویت استراتژی فروش آهنگ

موسیقی ما - اپل که فروشنده برتر موسیقی آنلاین به شمار می‌رود، در راستای یافتن مدل‌های جدید برای فروش آهنگ‌ها، سرویس موسیقی «لالا» را خریداری کرد. مفاد این قرارداد از سوی اپل که این خرید را تایید کرده فاش نشده است.

آی تیونز اپل در آمریکا با داشتن بیش از 70 درصد فروش موسیقی دیجیتالی، سرویس موسیقی برتر بوده و در مجموع فروش موسیقی در اینترنت، پیشرو به شمار می‌رود.

اما سرویس‌های پخش مستمر موسیقی جدیدی مانند مای اسپیس موزیک شرکت نیوزکورپ و اسپاتی فای در سال گذشته شروع به جلب علاقه‌مندان موسیقی کردند که تهدید جدی برای سلطه آی تیونز محسوب می‌شوند.

به گفته منابع آگاه، اپل که سازنده دستگاه متحول کننده پخش موسیقی دیجیتالی آی پاد نیز است، به دنبال راه‌های جدید برای توسعه آی تیونز و تبدیل آن به سرویس دانلود حکم‌فرما برای آهنگ است.

آی تیونز بیش از 11 میلیون آهنگ عرضه می‌کند و اپل میلیاردها قطعه آهنگ را از طریق این سرویس از زمان راه‌اندازی شدن در سال 2003 به فروش رسانده است.

سرویس لالا به کاربران امکان می‌دهد هر آهنگ موجود در فهرست این سرویس را که به بیش از هشت میلیون می‌رسند، از اینترنت یک بار به رایگان پخش کرده و سپس به صورت نامحدود به ازای مبلغ اندکی خریداری کنند.

غول اینترنتی گوگل به تازگی با لالا شریک شده بود تا برای کاربران نمونه آهنگ را به همراه لینک‌هایی برای خریداری آن‌ها فراهم کند؛ لالا همچنین با فیس‌بوک برای عرضه موسیقی از طریق این سایت شبکه اجتماعی شریک شده است.

منبع: ایسنا

تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خرید تازه اپل برای تقویت استراتژی فروش آهنگ | موسیقی ما