برنامه یاد بعضی نفرات
 
tatlis
حالا بعد از سوقصد به جان خوانندهٔ ترک؛
ابراهیم تاتلیس در کما

موسیقی ما - رسانه‌ها گزارش دادند ابراهیم تاتلیس، خوانندهٔ مشهور ترکیه، روز دوشنبه در توطئه‌ای که برای قتل وی در استانبول ترتیب داده شده بود از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و به حالت کما رفت.

شماری از روزنامه‌های ترکیه نوشتند این هنرمند پنجاه و نه ساله در ساعت سی دقیقه بامداد در حالی که از یک استودیو تلویزیونی خارج شده بود و می‌خواست سوار خودرو خود بشود، هدف اصابت یک سلاح دوربرد قرار گرفت.

خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد چاگلار چوهاداروغلو، جراح و رئیس بیمارستانی که ابراهیم تاتلیس در آنجا پذیرش شده، در پایان عمل جراحی چهار ساعته بر روی وی گفت او از ناحیه سر هدف دست کم یک گلوله قرار گرفته است. این پزشک جراح با اشاره به این‌که گلوله از پشت جمجمه وارد و از پیشانی خارج شده گفت نشانه‌های اصابت گلوله بر سطح بینی وی نیز قابل مشاهده است.

دکتر در ادامه افزود: «اگرچه از زمان بستری‌شدن وی در بیمارستان تا‌کنون وضعیت او بهتر شده است اما زندگی او در معرض خطر قرار دارد. خونریزی داخلی ابراهیم تاتلیس متوقف شده اما اگر او زنده بماند ممکن است تا آخر عمر فلج بماند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از استانبول باکت چاکیسی، وابسته مطبوعاتی تاتلیس نیز در همین حمله که برای قتل تاتلیس برنامه‌ر‌‌یزی شده بود و انگیزه‌های آن هنوز مشخص نشده، بر اثر اصابت گلوله به گردن زخمی شد.

تاتلیس، خواننده مشهور ترکیه و تاجر موفق، مالک یک شبکه تلویزیون خصوصی و یک شبکه رستوران است. ‌روزنامه‌های حریت و وطن نوشتند وی که از اهالی سانلی‌اورفه در جنوب شرقی ترکیه به شمار می‌رود، در سال هزار و نهصد و نود از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفت و زخمی شده بود. هنوز مشخص نیست که آیا انگیزه ترور مجدد تاتلیس ناشی از انگیزه‌های شخصی‌ست یا نژادی.

وی یک بار دیگر در سال هزار و نهصد و نود و هشت از توطئه ترور با سلاح گرم جان سالم به در برده بود.

منبع: واحد مرکزی خبر

تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ابراهیم تاتلیس در کما | موسیقی ما