برنامه یاد بعضی نفرات
 
letter
در سال 2012؛
نامه‌های جان لنون کتاب میِ‌شود

موسیقی ما - مجموعه‌ای از نامه‌های جان لنون، شاعر و آهنگساز انگلیسی، با همکاری نشر لیتل براون به زودی منتشر و روانه بازار کتاب می‌شود.

به گزارش لس‌آنجلس تایمز، این نامه‌ها قرار است به صورت کتاب در ماه اکتبر سال 2012 منتشر گردد. این کتاب با اجازهٔ بیوه این شاعر و موسیقی‌دان انگلیسی منتشر و روانه بازار خواهد شد.

این نامه‌ها که بر اساس تاریخ نگارش آن‌ها انتخاب و گردآوری شده‌اند، پیش از انتشار توسط هانتر دیویز ویرایش و آماده چاپ می‌شود. دیویز پیش از این زندگی‌نامهٔ گروه «بیتلز» را به رشته تحریر در آورده و در این زمینه آثار متعددی را منتشر کرده است.

نامه‌های به یادگار مانده از جان لنون برخی به صورت دستنویس و برخی به صورت تایپ شده به رشته تحریر در آمده‌اند. لنون در این نامه‌ها که به دوستان، اعضای خانواده و همکارانش و در برخی موارد برای رسانه‌ها، روزنامه‌ها و سازمان‌ها به رشته تحریر در آورده، دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مختلف به رشته تحریر در آورده است.

به اعتقاد بیوهٔ لنون این نامه‌ها سرشار از جملات حکیمانه، خنده‌دار، شاعرانه و گاهی دردناک است. غالب این دستنوشته‌ها و نامه‌ها متعلق به دههٔ 1970 میلادی است. چند سال پیش نیز مجموعه‌ای از دست‌نوشته‌ها و نامه‌های کشف شده جان لنون در یک حراجی به ارزش بیش از 38 هزار دلار به مجموعه‌داری فروخته شد.

دست‌نوشته‌ها و نامه‌های این شاعر و موسیقی‌دان انگلیسی در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از مجموعه‌داران و هواداران وی بوده است. اما این برای اولین بار است که دست‌نوشته‌های وی با اجازهٔ رسمی از سوی خانواده‌اش منتشر می‌شود.

یوکو اونو، بیوهٔ جان لنون، سرانجام پس از مذاکرات متعددی که با ناشر این اثر داشت، موافقت خود را برای انتشار نامه‌های همسرش اعلام کرد.

منبع: فارس

تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نامه‌های جان لنون کتاب میِ‌شود | موسیقی ما