برنامه یاد بعضی نفرات
 
google
مذاکرات هم‌چنان ادامه دارد؛
موفقيت خدمات موسيقی گوگل در هاله‌ای از ابهام

موسیقی ما - عدم همکاری شرکت‌های بزرگ تولید و پخش موسیقی با گوگل موفقیت خدمات نوپای موسیقی این شرکت را در هاله‌‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش پی‌سی‌ورلد، سرویس موسیقی گوگل که تقلیدی از سرویس‌های موفق شرکت‌های دیگر مانند اپل محسوب می‌شود در حالی راه‌اندازی شده که این شرکت برای تامین محتوای آن با مشکلات جدی مواجه است. تا به حال تنها «Universal Music» در میان غول‌های دنیای موسیقی از توافق خود برای همکاری با گوگل خبر داده و این شرکت نتوانسته نظر مثبت سونی و وارنر را برای همکاری‌های مشترک جلب کند. هم‌چنین مشخص نیست که آیا «emi» در نهایت با گوگل همکاری خواهد کرد یا خیر. هم‌چنین مذاکرات سونی با وارنر هم کماکان در جریان است و به نتیجه مثبتی نرسیده.

با توجه به این‌که همه این شرکت‌ها فعلاً با سرویس آی‌تیونز اَپل همکاری دارند و سال‌هاست که از این کار راضی هستند، گوگل باید برای جلب رضایت آن‌ها پیشنهادات خوب و وسوسه‌کننده‌ای ارائه دهد، در غیر این صورت شانسی برای موفقیت نخواهد داشت.

گوگل می‌گوید این سرویس بر مبنای فناوری کلود ارائه می‌شود و محدود به عرضه و فروش موسیقی نبوده و خدمات سینمایی را هم در بر می‌گیرد. خدمات موسیقی گوگل هم بر روی وب و هم از طریق سیستم عامل همراه آندروید عرضه می‌شود، با این وجود هنوز هم نتوانسته نظر مساعد کاربران و شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فیلم و موسیقی را به خود جلب کند.

منبع: فارس

تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موفقيت خدمات موسيقی گوگل در هاله‌ای از ابهام | موسیقی ما