برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات کنسرت گروه«آوای مهربانی» از زبان«پدرام درخشانی»
در گفتگو با سایت«موسیقی ما» عنوان شد:
جزئیات کنسرت گروه «آوای مهربانی» از زبان «پدرام درخشانی»
موسیقی ما – امید شایان: گروه «آوای مهربانی» به سرپرستی«سهیلا گرامی پور» قرار است طی روزهای چهارم و پنجم تیرماه در تالار وحدت برنامه ویژه ای را برگزار کند.

همراهی«دولتمند خلف» هنرمند سرشناس تاجیک از یک سو و آهنگسازی و تنظیم «پدرام درخشانی» برای این کنسرت از سوی دیگر بر جذابیت های این برنامه افزوده است. در این برنامه نوازندگان مطرحی نظیر «رضا تاجبخش» ، «درشن آنند» ، «ایلیار خسروی» ، «عمید بنکدار» و «پدرام درخشانی» همراه گروه هستند.

پدرام درخشانی درباره نحوه شروع همکاری اش با گروه آوای مهربانی و جزئیات این برنامه به سایت «موسیقی ما» گفت: «سرپرست گروه «آوای مهربانی» خانم«سهیلا پورگرامی» هستند و حدودا سه یا چهار سال پیش این گروه را داشتند اما با من صحبت کردند و یک سری از کارهایی که در گروه های دیگر داشتم را جمع آوری کردیم و برای این گروه تنظیم کردم. اعضای این گروه خانم بودند و برای بانوان اجرا می کردند. بعد از شروع همکاری من یک سری نوازنده به این گروه اضافه کردم. مثل آقای «درشن آنند» ، «علیرضا میرآقا» و «آرش سعیدی» و یک خواننده آقا یعنی«مهرداد هویدا» هم اضافه شد. یک کنسرت همان سال برای اولین بار اجرا کردیم و تمدید شد و از آن به بعد یک سری اجراها در طول هر سال داشتیم. این گروه بانوان بود و من کارهای خودم را برایشان تنظیم کردم و نوازنده هایی که می خواستم به گروه اضافه شد. در کنسرت پیش رو خانم سهیلا پور گرامی و دختر ایشان خانم «صبا ضامنی» و «مهرداد هویدا» در بخش کلام حضور دارند. آن گروه اصلی که از قدیم داشتند اجراهای اختصاصی بانوان را برگزار می کرد و بعد تصمیم گرفتند که برای کنسرت های بزرگتر با هم همکاری داشته باشیم. دو نوبت برای این گروه برنامه ترتیب دادم که یک نوبت آهنگهای خودم بود و یک نوبت هم آهنگهای قدیمی و خاطره انگیز را تنظیم کردم و اجرا داشتیم. در این برنامه درام اضافه شده است.»

او همچنین درباره حضور به عنوان نوازنده در این برنامه افزود:«من به عنوان نوازنده روی سن حضور ندارم و فقط در دو قطعه گروه را همراهی میکنم که یکی با درام و گیتار باس و پیانو می زنم و قطعه دیگری هم با ارکستر هستم.»

پدرام درخشانی درباره برنامه های شخصی اش اضافه کرد:«مهرماه امسال یک برنامه ای در آلمان دارم و در حال تدارک آن اجرا هستیم و فعلا در ایران برنامه ندارم.»

چندی پیش هم سهیلا گرامی پور در گفتگو با سایت «موسیقی ما» کنداکتور برنامه را بدین شرح اعلام کرده بود:« در بخش نخست به رسم مهمان‌نوازی آقای دولتمند به صحنه می‌رود و قطعاتی چون بوی جوی مولیان، آشنایی و خنده آسمان نگر را اجرا می‌کند. همچنین در ادامه گروه موسیقی آوای مهربانی به صحنه می‌آید و قطعات‌ ای عاشقان، طالب دیدار و... را اجرا می‌کند. سرپرست گروه موسیقی آوای مهربانی درباره 2بخش دیگر گفت: دربخش سوم گروه آوای مهربانی چند قطعه محلی آذری، لری، خراسانی و کردی را اجرا می‌کند. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اجرای قطعات‌ ای قوم به حج رفته، دریا دریا (شعر لایق شیرعلی)، وطنم و ‌ای سرزمین من نیز در بخش پایانی گنجانده شده است که با همراهی آقای دولتمند و گروه آوای مهربانی اجرا خواهد شد.».
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1392 - 21:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزئیات کنسرت گروه «آوای مهربانی» از زبان «پدرام درخشانی» | موسیقی ما