برنامه یاد بعضی نفرات
 
كنسرت گروه سلوك
با اجرایی متفاوت برای مخاطبان ایرانی
گروه سلوک با صدای امیر متولی کنسرت می‌دهد
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: گروه موسیقی «سلوک» با صدای امیر متولی روی سن تالار رودکی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.خواننده این گروه به نمایندگی از سوی گروه در گفت و گو با موسیقی ما به جزییات این کنسرت پرداخت و گفت: این کنسرت مجموعه قطعاتی از موسیقی محلی مازندران و شیرازی است که به سرپرستی مهدی زارعی و صدای من به اجرا در خواهد آمد. زمان برگزاری این کنست 16تیرماه راس ساعت 21 خواهد بود و محل برگزاری آن تالار رودکی تهران است.

این خواننده سنتی که عمده فعالیتهای او در قالب کنسرتهای بین المللی و خارج از ایران است در ادامه تاکید کرد: از آنجایی که گروه ما بیشترین فعالیت خود را در خارج از ایران دارد، برای اجرای برنامه در کنسرتهایی که در ایران داریم، متفاوت‌تر عمل می‌کنیم. چرا که این موسیقی از جنس مردم ایران است و ازتباطی که ایرانی‌ها با آن برقرار می‌کنند، به مراتب بیشتر و جدی‌تر از مخاطبان خارجی است . این در حالی است که برای برگزاری کنسرت در خارج از ایران، به این دلیل که فقط از طریق موسیقی و نه کلام، با آن‌ها مرتبط خواهیم بود، کارمان به مراتب سخت‌تر است.

متولی همچنین خاطر نشان کرد: گروه«سلوک» بیش از هر چیز کارهای برون مرزی انجام می‌دهد و به همین دلیل کارهای بین امللی بسیاری در میان قطعات آن شنیده می‌شود. این کنسرت را بعداز سالها می‌خواهیم در ایران برگزار کنیم و از این بابت بسیار خوشحالیم . چرا که حس و حال مردمی که موسیقی را به خوبی می‌فهمند تاثیر خود را بر ما که روی سن اجرای برنامه می‌کنیم ، می‌گذارد و با نانژی بیشتری به برگزاری کنسرت خود می‌پردازیم.

گفتنی است علاقه مندان به موسیقی سنتی می‌توانند بلیت حضور در این کنسرت را از طریق سایت www.sigozar.com تهیه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1392 - 17:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه سلوک با صدای امیر متولی کنسرت می‌دهد | موسیقی ما