برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسین علیشاپور
در آستانه پاییز؛ همراه با سهیل رزاقی و مهدی رستمی و با حضور مجید درخشانی؛
حسین علیشاپور «برگ ریز» را روی سن می‌برد
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: حسین علیشاپور گفت: به زودی همراه با گروه فروزان و درکنار استاد مجید درخشانی روی سن تالار اندیشه حوزه هنری رفته و به اجرای برنامه خواهم پرداخت.حسین علیشاپور؛ خواننده سنتی عرصه موسیقی در گفت و گو با موسیقی ما ضمن اعلام خبر کنسرت خود گفت: 29 شهریورماه همراه با مهدی رستمی و سهیل رزاقی گروه خودم را تحت عنوان «برگ ریز» روی سن خواهم برد تا به اجرای قطعاتی از بداهه های خود بپردازیم.

این خواننده در ادامه گفت: در این اجرا من با همراهی مهدی رستمی (نوازنده سه تار) و سهیل رزاقی (نوازنده تنبک) کنسرتی را روی سن می‌بریم که قرار بود ماه گذشته آن را برگزار کنیم که موفق نشدیم و بنا به دلایلی لغو شد.

وی افزود: در این کنسرت به اجرای قطعاتی ساز و آوازی می‌پردازیم و همچنین قطعاتی را به صورت بداهه اجرا خواهیم کرد. البته کنسرت دیگری را پیش رو داریم که همراه با استاد مجید درخشانی اجرا خواهیم کرد که در تاریخ 21 و 22 شهریور ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این کنسرت را با گروه فروزان روی سن می‌بریم که سرپرستی آن به عهده سیاوش عبدی است و آهنگهایی که اجرا می‌کنیم، در مایه های چهارگاه ساخته شده است و آهنگسازانی همچون مینو اصحابی و سیاوش عبدی سازندگان آن‌ها هستند. همچنین قرار است تصانیفی از استاد مجید درخشانی را در این کنسرت با گروه فروزان اجرا کنیم.

کنسرت «برگ ریز» با صدای حسین علیشاپور در روز 29 شهریور در تالار و حدت برگزار می‌شود و کنسرت «فروزان» با حضور مجید درخشانی در روزهای 21 و 22 شهریورماه و در تالار اندیشه حوزه هنری به آهنگسازی و رهبری ارکستر سیاوش عبدی برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 شهریور 1392 - 10:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین علیشاپور «برگ ریز» را روی سن می‌برد | موسیقی ما