برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه اجرای این گروه در تالار وحدت صادر شد؛
فراخوان ارکستر سمفونیک و کر «بل کانتو»
موسیقی ما - ارکستر سمفونیک و کُر بزرگ «بل کانتو» به رهبری «نیما پناهی‌ها»، «شور آواز» را به صحنه تالار وحدت می‌برد.
بر این اساس و با توجه به نزدیک شدن این اجراها و همچنین پروژه‌های دیگر «بل کانتو»، این گروه فراخوان رسمی خود برای پیوستن خوانندگان کُر و آواز را به شرح زیر منتشر کرد:

«نظر به لطف و استقبال میهمانان گران‌قدر بل کانتو در کنسرت‌های آواز زیبا، همچنین شور و اشتیاق بسیاری از هنرمندان عزیز برای پیوستن به کُر بزرگ بل کانتو، «شور آواز»  عنوان رسمی پروژه جدید بل کانتو نام گرفت .از خوانندگان کُر و آواز، برای حضور دائم و پیوستن به کُر بزرگ بل کانتو دعوت به همکاری می‌گردد. آخرین‌ مهلت برای پیوستن به این گروه تاریخ 12 خرداد 1395 تعیین گردیده و از علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت هماهنگی‌های لازم با روابط عمومی بل کانتو (۰۹۳۰۲۹۰۴۰۶۳) تماس حاصل نمایند.
 
پذیرش بل کانتو به‌صورت حضوری و با اختصاص ۱۵ دقیقه زمان برای هر خواننده و با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود و تنها با چند سؤال ساده توانایی خوانندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .معیار اصلی برای حضور خوانندگان در کُر بزرگ بل کانتو، تسلط نسبی بر سلفژ، وسعت صوتی مناسب و سلامت شنوایی است و سوابقی چون حضور در کلاس‌های آواز و سابقه فعالیت در کُر، معیار انتخاب برای این گروه نیست.
 
کُر بل کانتو در حال حاضر یک گروه کامل متشکل از حدود ۵۰ خواننده است. به‌موازات فعالیت‌های این گروه اصلی، کارگاه‌هایی با عنوان آموزش تخصصی سلفژ به‌صورت گروهی نیز به فعالیت مشغول‌اند که بخشی از این عزیزان به‌زودی در ترکیب بل کانتو قرار می‌گیرند. همچنین عزیزانی که با دعوت بل کانتو بر طبق این فراخوان تا تاریخ 12 خرداد 95 به ترکیب اصلی این گروه می‌پیوندند.
 
با سپاس از حمایت‌های همیشگی علاقه‌مندان بل کانتو، به‌زودی خبرهای تازه‌ای از ترکیب نوازندگان ارکستر، چگونگی اجرای نمایش و اپرا و همچنین تاریخ اجرای پروژه‌های مختلف بل کانتو را به آگاهی می‌رسانیم.
آیدی رسمی ارکستر سمفونیک و کُر بزرگ بل کانتو در اینستاگرام@bel_canto_symphony_orchestra :»

تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 16:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فراخوان ارکستر سمفونیک و کر «بل کانتو» | موسیقی ما