برنامه یاد بعضی نفرات
 
چند بُرِش ازکنسرت «رضا یزدانی» در تهران
کامیابی با نوستالژی...
موسیقی‌ما‌- جدیدترین اجرای رضا یزدانی در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و حضور هنرمندی چون محسن شریفیان در ابتدای این کنسرت و opening برنامه با قطعه جدیدی به نام «تیک آف» (که ظاهرا تیتراژ فیلمی با همین نام است که به زودی اکران می شود)، که با همراهی شریفیان با نوای نی انبان همراه شد، باعث شد آغازی جالب را در این کنسرت شاهد باشیم.

به گزارش «موسیقی‌ما»، رضا یزدانی پانزدهم دی ماه در تهران به اجرای برنامه پرداخت و با خواندن گلچینی از قطعات آلبوم‌های قدیمی و آثار جدید، شب گرم دوستدارانش را ساخت.

* دکور

صحنه آرایی این کنسرت به گونه‌ای بود که در بخش‌های مختلف استیج یک میز کافه ای کوچک به همراه چند صندلی لهستانی تعبیه شده بود. بخش دیگری از صحنه با یک نقاشی زمستانی و قدیمی طراحی شده بود و چند مجسمه با رشته های نوری که به نوعی سعی شده بود در شمایل رضا یزدانی ساخته شوند، دکور رضا یزدانی در این کنسرت را تشکیل می‌داد. در بخش‌های مختلف کنسرت، یزدانی در قسمت‌های مختلف صحنه قطعاتش را اجرا کرد تا به نوعی سعی کند صحنه‌هایی مشابه قطعاتش را بسازد.

* نوستالژی

اجرای برخی قطعات قدیمی‌تر و پرخاطره همچون «مش رمضون»، «کافه نادری»، «بانو»، «جاده چالوس» و... باعث شد دوستداران قدیمی‌تر آثار یزدانی نیز از این کنسرت لذت ببرند. هر چند یزدانی باز هم با برخی قطعات پرطرفدار مثل «برزخ»، «تونل کندوان» و «تهران تهران» همخوانب حاضرین در سالن و استقبال آنها را باعث شد. «تهران تهران» بی شک پرطرفدارترین قطعه کنسرت بود و یزدانی قطعه «اعصاب ندارم» را نیز برای نخستین بار اجرا کرد و اجرای قطعه ای جدید به نام «بارونی» که به گفته یزدانی قرار است در روزهای آینده منتشر شود، از دیگر بخش های این کنسرت بود.

* یک ستاره

حضور بهرام رادان در سانس دوم این کنسرت با استقبال حاضرین در سالن رو به رو شد و این بازیگر سرشناس سینمای ایران پس از معرفی، روی سن حاضر شد و ثانیه هایی را به خوش و بش با یزدانی پرداخت. بهنوش طباطبایی نیز دیگر چهره ای بود که در سانس نخست این کنسرت در سالن حاضر بود.

* نوازنده ها

محمد خرمی نژاد، میلاد عدل، شهروز بردوده، مازیار احمدپور و آرش زمانیان نوازنده های ارکستر رضا یزدانی را تشکیل می دادند و در اواسط برنامه هم علی اوجس روی صحنه آمد و اسپانسرهای این کنسرت را معرفی کرد.

این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر پارس» و به تهیه کنندگی «مجید عبدی» برگزار شد و اجرای قطعه «خلیج فارس» در سالن که همه حضار به صورت ایستاده از آن استقبال کردند، پایان بخش کنسرت رضا یزدانی در تهران بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395 - 12:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کامیابی با نوستالژی... | موسیقی ما