برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
مهدی مقدم دو موزیک ویدئوی جدید منتشر کرد
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «احتیاط» جدیدترین موزیک ویدئو و تک آهنگ خود را منتشر کرد.

به گزارش«موسیقی‌ما»، مهدی مقدم پس از اخذ تمام مجوزهای لازم برای چند موزیک ویدئو و تک آهنگ جدید خود، این آثار را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است که در ادامه می‌توانید این آثار را از تماشاخانه ببینید و دانلود کنید.

«مهمم نیست» جدیدترین اثر مجوزدار این خواننده قدیمی حوزه موسیقی پاپ در کشور است که با ترانه ای از علی بحرینی و موسیقی سعید سام تهیه و تولید شده است و این اثر در قالب نسخه صوتی و موزیک ویدئو منتشر شده است. مهدی مقدم همچنین موزیک ویدئوی یکی از پرطرفدارترین آثارش به نام «نیستی» را نیز جدیدا ساخته و برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است که در ادامه می توانید این موزیک ویدئو را نیز ببینید و دانلود کنید.

مهدی مقدم پیش از این در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفته بود: «مجوز انتشار موزیک ویدئوهای جدیدم را اخذ کردم و این آثار که قرار بود در قالب پکیجی به صورت تصویری روانه بازار شود، به زودی در فضای مجازی منتشر می شوند و آلبومم نیز در آخرین مراحل اداری خود است و آنرا نیز به زودی منتشر خواهم کرد. قرارداد جدیدی را با یک تهیه کننده خوش نام منعقد کرده ام که به زودی جزئیات برگزاری کنسرت های من در تهران از سوی همین موسسه اطلاع رسانی خواهد شد.»

در ادامه می توانید موزیک ویدئو و نسخه صوتی قطعه «مهمم نیست» و همچنین موزیک ویدئوی قطعه «نیستی» را به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما» ببینید و با رضایت مولفین اثر آنرا دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 14:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی مقدم دو موزیک ویدئوی جدید منتشر کرد | موسیقی ما