برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی «سالار زمانیان»
آلبوم «Overture» منتشر می‌شود
موسیقی ما - نخستین آلبوم رسمی «سالار زمانیان» به نام «overture» اوایل زمستان روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش«موسیقی ما»، پس از کنسرت 17 مرداد سالار زمانیان و «شهریار ایمانف» در تالار وحدت این نوازنده و آهنگساز در صدد انتشار آلبوم و آثار رسمی خود است و نخستین مجموعه از آثار این هنرمند با آهنگسازي براي تار و كوارتت زهي و پيانو در آخرین مراحل تولید خود است.

سالار زمانیان درباره انتشار آلبوم خود در گفتگو با سایت «موسیقی ما» معتقد است: «برخي از قطعاتي است كه در كنسرت خودم در تالار وحدت ١٧ مرداد تالار وحدت به همراه نوازنده ي شهير آذربايجان روی صحنه رفت در اين آلبوم شنيده مي‌شود كه تنظيم آن به عهده‌ خودم است.»

وی درباره انتخاب نام «overture» برای این آلبوم نیز گفت: «اورتور يا گشايش به مقدمه موسيقي مي‌گويند و استعاره‌اي از اولين آلبوم است كه مطلع آلبوم هاي بعدی من‌اند. تهیه و تولید اين آلبوم كاملا به صورت مستقل و بدون هيچ حمايتي انجام شده و ضبط و انتشار چنين آثاري هزينه و زحمت‌هاي بسياري دارد. در اين البوم و آثار بعدی با نوازنده‌هاي شاخص موسيقي همكاري مي‌كنم که از جمله آنها می‌توانم به بهنام ابوالقاسم، آتنا اشتياقي ، نگار نوراد،علي جعفري پويان، امين غفاري، تينا جامه گرمي، نيما زاهدي، سهراب برهمندي، ميثم مروستی و... اشاره کنم.»

گفتنی‌ست سالار زمانیان به صورت همزمان مشغول ضبط دو آلبوم ديگر است كه يكي از آنها كنسرتو براي تار و اركستر زهي است و بعد از آلبوم اُورتور روانه‌ي بازار موسیقی خواهد شد.

آلبوم «overture» اوايل زمستان منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 11:42

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «Overture» منتشر می‌شود | موسیقی ما