برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اولین همکاری با «بهرنگ توفیقی»
بابک زرین برای «افرا» موسیقی می‌سازد
موسیقی ما - «بابک زرین» آهنگساز سریال «افرا» شد. به گزارش «موسیقی ما» جدیدترین ساخته‌های این آهنگساز در قاب سریال جدید «بهرنگ توفیقی» به گوش مخاطبان خوهد رسید. سریال افرا قرار است از جمعه این هفته از شبکه اول سیما پخش شود. در این سریال بازیگرانی نظیر مهدی سلطانی، روزبه حصاری، پژمان بازغی و پیام دهکردی و... حضور دارند. شنیده شده است که بابک زرین در ساخت موسیقی این سریال سراغ تم‌های موسیقی گیلان و آواهای محلی آن منطقه رفته است. چرا که بخش عمده داستان سریال افرا در استان گیلان روایت می‌شود. این اولین همکاری بابک زرین و بهرنگ توفیقی خواهد بود و شنیده شده که زرین برای سریال افرا سراغ فضاهای متنوع و متفاوتی رفته است.

بابک زرین طی سال‌های اخیر علاوه بر فعالیت در زمینه تولید آهنگ‌ و آلبوم، در حوزه موسیقی فیلم و سریال هم پرکار بوده است. آخرین موسیقی متن سریال که از او شنیده شد مربوط به سریال روزهای آبی است. او همچنین طی سال‌های اخیر موسیقی سریال‌های مطرحی مثل «دل» و «گیسو» و فیلم‌سینمایی «رحمان 1400» را تولید کرده است.
 
بهرنگ توفیقی هم سال گذشته سریال «آقازاده» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرد. سریالی که خبرساز شد و نظرات مثبت و منفی متعددی برای این کارگردان به دنبال داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 17:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک زرین برای «افرا» موسیقی می‌سازد | موسیقی ما