برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه تقدیر از بزرگان و مفاخر فرهنگی و هنری
رادیو فرهنگ از «محمد منتشری» تقدیر کرد

موسیقی ما- سید مرتضی کاظمی دینان، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ در ادامه تقدیر از بزرگان و مفاخر فرهنگی و هنری کشورمان این بار از استاد منتشری به پاس سال‌ها فعالیت در عرصه آواز قدردانی کرد.
 
محمد منتشری خواننده، مدرس آواز و ردیف‌دان و یکی از استادان برجسته موسیقی اصیل ایرانی است؛ آوازخوانی هم‌دوره با خوانندگان نامداری مثل مرحوم محمدرضا شجریان که خوانندگی را نزد اسماعیل مهرتاش (۱۳۵۹-۱۲۸۳) نوازنده تار و ردیف‌دان در جامعه باربد فرا گرفت و مدرک بازیگری در تئاتر جامعه باربد را نیز در کارنامه دارد. منتشری در سال‌های قبل و بعد از انقلاب به فعالیت‌های حرفه‌ای در زمینه اجرا و تدریس مشغول بوده است. منتشری روایتگر ردیف آوازی مهرتاش است و او را شاخص‌ترین شاگرد استاد فقید می‌دانند. منتشری چندی پیش آثار استادش را بازخوانی و در قالب آلبوم‌هایی منتشر کرد. او این روزها مشغول تدریس موسیقی و تربیت شاگردانی برای حفظ میراث موسیقایی ایران است.
 
منتشری برای ضبط برنامه« نیستان» مهمان رادیو فرهنگ بود و در نشستی صمیمی‌ با مدیر شبکه رادیویی فرهنگ از فعالیت‌های هنری خود گفت و کاظمی دینان نیر ضمن تشکر از حضور ایشان در رادیو فرهنگ با اهدای لوح سپاس زحمات ایشان در عرصه موسیقی را ارج نهاد.
 

تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 15:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رادیو فرهنگ از «محمد منتشری» تقدیر کرد | موسیقی ما