برنامه یاد بعضی نفرات
 
آغاز دور جدید فعالیت‌های خواننده‌ی پاپ
مجوز فعالیت‌های «مرتضی اشرفی» پس از ده سال ممنوع‌الکاری صادر شد
موسیقی ما- با صدور مجوز رسمی نخستین تک آهنگ «مرتضی اشرفی»، این خواننده پاپ پس از ده سال ممنوع الکاری، دور جدید فعالیت هایش را در فضای رسمی موسیقی در ایران آغاز خواهد کرد. مرتضی اشرفی از خواننده های قدیمی و با سابقه موسیقی پاپ در ایران است که سابقه زیادی در انتشار آثار زیرزمینی خود دارد.

او در همه این سال‌ها بیش از پنجاه اثر در موسیقی ایران منتشر کرده است که برخی از این آثار مخاطبان زیادی داشت و در مقاطعی نیز او جزو پرمخاطب ترین خواننده‌های زیرزمینی در ایران بود.
 
هم زمان با آغاز رسمی فعالیت های این خواننده، نخستین تک آهنگ او نیز با اخذ تمام مجوزهای رسمی از دفتر موسیقی وزارت ارشاد، اواخر همین هفته رسما منتشر و در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.
 
این خواننده درباره آغاز فعالیت های رسمی خود معتقد است: «سال‌های زیادی را از دست دادم؛ ولی از روزی که مجوزهای فعالیت های رسمی من منتشر شده، بار دیگر کوهی از انگیزه و انرژی خوب در من به‌وجود آمده و باور دارم می‌توانم تمام این سال‌ها را جبران کنم.»
 
او درباره نخستین اثر رسمی خود نیز می گوید: «تک آهنگ «دلتنگ» نخستین اثر رسمی من در بازار موسیقی کشور است که اواخر همین هفته منتشر خواهد شد. سعی کرده ام از همین نخستین اثر، میزان انرژی و احوالات این روزهایم را با مخاطبان وفادارم به اشتراک بگذارم و در این مسیر قطعا همه توان و انرژی خود را صرف خواهم کرد.»
 
گفتنی است نخستین تک آهنگ این خواننده «دلتنگ» با شعر و ملودی محمد بیرانوند و تنظیم بابک ایمانی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
 
برند «کانتوس» حامی این خواننده در روند فعالیت های رسمی اش است و «ابوافضل نوری» نیز تهیه کننده آثار رسمی و مجاز این خواننده خواهد بود.
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 14:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجوز فعالیت‌های «مرتضی اشرفی» پس از ده سال ممنوع‌الکاری صادر شد | موسیقی ما