برنامه یاد بعضی نفرات
 
هم‌زمان با روز ملی سینما و به یاد دو مرکز استودیو پاپ و سینما عصر جدید
علی جعفری پویان «شی وَن» را هم‌زمان با روز ملی سینما منتشر کرد
موسیقی ما-علی جعفری پویان نوازنده ویولن و یكی از مطرح‌ترین تكنوازان موسیقی فیلم در ایران، قطعه «شی وَن» را كه بر اساس تم اصلی موسیقی  «سریال زخم كاری» از ساخته های حبیب خزایی فر برای ویولن و ویولا تنظیم شده، هم‌زمان با روز ملی سینما منتشر كرد.
 
او در یادداشتی در این باره نوشته است: «شی‌وَن چهارمین اثر مستقلی است كه بر مبنای تم‌های آهنگسازان موسیقی فیلم در ایران تولید، اجرا و منتشر می‌كنم. این اثر از ساخته‌های دوست عزیز و هنرمندم حبیب خزایی‌فر است و بر اساس تم اصلی موسیقی سریال زخم كاری، برای ویولن و ویولا طراحی شده است.

ضمن تشکر از یکایک هنرمندانی که در تولید این اثر همراه من بوده‌اند،‌ آن را به یاد دو مرکز فرهنگی و هنری تهران استودیو پاپ  و سینما عصر جدید كه در نهایت سكوت و بی‌ تفاوتی خاموش شدند و در روزهایی كه بیشتر از همیشه زخم‌های كاری عمیقی به روح هنر و هنرمندان وارد می‌شود، به مناسبت روز ملی سینما منتشر می‌کنم.»
 
علاوه بر علی جعفری پویان در این اثر میلاد عالمی و امین غفاری ویولون نواخته‌اند. ویولون‌سل را مهرداد عالمی نواخته، آرمین مرشد گیتار الکتریک، بابک ریاحی‌پور گیتار بیس، پیمان لطیفی درامز زده‌اند.
ضبط سازهای زهی، كوبه‌ای و الكترونیک با امید اصغری استودیو پاپ بوده است. میكس و مسترینگ محمد سعید شایان، ضبط ویولن ، ویولا سولو میكس و مسترینگ نهایی (شی وَن) مهدی رمضانی/ استودیو خورشید بوده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 15:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی جعفری پویان «شی وَن» را هم‌زمان با روز ملی سینما منتشر کرد | موسیقی ما