برنامه یاد بعضی نفرات
 
به رهبری علیرضا حاجی علی شیر و خوانندگی حمید دهقان و مجتبی قبادی
ارکستر «شَرَر» رقص دایره را اجرا می‌کند
موسیقی ما- مجموعه موسیقایی «شَرَر» به رهبری ارکستر علیرضا حاجی علی شیر روز پنجشنبه بیست و پنجم آبان ماه تازه ترین کنسرت پاییزی خود را در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار می کنددر این کنسرت که توسط موسسه «فروغ فلق» به خوانندگی حمید دهقان و مجتبی قبادی برگزار می شود، گروه اجرایی در دو بخش مجزا به اجرای آثاری متفاوت و کمتر اجرا شده می پردازند.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته در بخش اول کنسرت قطعات «رقص دایره»، «جامانده»، «تا منزل تو»، «ماه بی همتا»، «شیربانو» پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. این در حالی است که در بخش دوم نیز قطعات «پیش درآمد»، «زلف مجنون»، «مدهوش»، «دلباخته»، «بریندار(محلی کردی)»، «شیرین گیان (محلی کردی)» با استفاده از اشعار حمید قبادی اجرا می شوند.

امیرمظاهری کنسرت مایستر، نیلوفرتیموری سرپرست گروه کُر، جمشید مردانی نوازنده کلارینت، حمیدرضا رفیعیان نوازنده تار، پارسا انصافی نوازنده پیانو و نسرین فخاری نوازنده دف تک نوازان این کنسرت موسیقایی را تشکیل می دهند.

ارکستر«شَرَر» که از سال 1394 تاسیس شده، مجموعه ای متشکل از سازهای ایرانی و کلاسیک است که طی سال های اخیر آثار مختلفی را دراین گونه های موسیقایی تولید کرده است.

این مجموعه موسیقایی  تا پیش از برگزاری کنسرت آبان ماه طی روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه  سال 1402 نیز مجموعه کنسرت هایی را به رهبری ارکسترعلیرضا حاجی شیر و خوانندگی حمید دهقان و مجتبی قبادی در تالار رودکی تهران برگزار کرده بود.
تازه ترین کنسرت ارکستر«شرر» » ساعت 21 روز پنجشنبه بیست و پنجم آبان ماه در برج آزادی تهران میزبان مخاطبان است و علاقه مندان برای تهیه بلیت کنسرت می توانند به سامانه «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 10:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر «شَرَر» رقص دایره را اجرا می‌کند | موسیقی ما