برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه دیوار
کنسرت گروه دیوار
تاریخ: 
20 مهر 1390
مکان: 
سالن ایوان شمس تهران
ساعت: 
18:30 و 21:30
قیمت بلیت: 
35 و 40 هزار تومان
توضیحات: 


فروش بلیط: آوانگار(هفت تیر) 86784

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

آها . ببخشید نمی دونستم . پس گروه معروف ترین هاست نه بهترین ها ! پیمان لطیفی با اون تجربه و نوازندگی کجا ایلیار خسروی کجا ! شاهرخ پورمیامی رو هم جالب بود که نمی شناسید با اون سن و تجربه ای که به اندازه ی سن شماهاست !!! من چون آلبوم های موسیقی رو زیاد دنبال می کنم . توی اکثر آلبوم ها اسم های این افراد رو دیدم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

متاسفانه دوستان این گروه چون ظاهرا با چند نفر اختلاف دارن سر بنده ی مخاطب موسیقی دارن خالی می کنن ! آدم نمی تونه حتی به نوازنده ای علاقه داشته باشه . همین الان تو کامنت های بالا غیر مستقیم همکاران خودشون رو کوبیدن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

پایه گذاران این گروه ثابت اند , اگر هم کسی حذف بشه بهترینش جایگذین میشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

jedan be in gorooohe binazir tabrik migam ....hamatooon behtarinid.delam mikhast biam concertetooon vali daram miram kharej az keshvar..vali bilitesho baraye khanevadam tahieh mikonam ke ona beran...az in gorooh va sait khahesh mikonam ke age ke age filme in concerto be jaye aks hatman bezaran ke ma bebinim.merc be omid e movafaghiat

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

baraye aghayoone khosravi moteasefam.........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

vaghean hamashoon setare an man ke hatman bisabrane montazeram va miram in ejraroooo

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

هر روز هم که یک نفر این گروه ستاره ها کم میشه !!!!! تا روز کنسرت میشه : کنسرت یاشار و ایلیار خسوری با تنظیم و رهبری محمدرضا خانزاده .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

taa betereke cheshe hasoodashon

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

یاشار خسروی، از پایه گذاران و سرپرستان گروه دیوار، نوازندگی پیانو را از سن 4 سالگی آغاز کرد ، در سن 12 سالگی به فراگیری ساکسفون پرداخت، در سال 1380 به کشور ترکیه (شهر استانبول) جهت فراگیری حرفه ای ساکسفون در سبک جاز و بلوز پرداخت، وی همچنین به اجرای موسیقی ایرانی نیز با ساز ساکسفون پرداخت. لازم به ذکر است وی ارادت خاصی به حافظ مدیرزاده که یکی از اساتید او در زمینه فراگیری موسیقی بوده دارد و مدیرزاده را از عوامل اصلی پیشرفت خود در دنیای هنر می داند. یاشار علاوه بر ساکسفون ، بالابان ( دودوک ) هم می نوازد. او با بسیاری از آهنگسازان همکاری داشته و در آلبوم های متعددی نوارندگی کرده، همچنین در تعداد کثیری از کنسرت های پاپ از جمله کنسرت های فرزاد فرزین، علی اصحابی، بابک جهانبخش و ... در سراسر ایران به هنرنمایی پرداخته است و در زمینه اجرای زنده بی کلام هم با گروه کانال همکاری داشته است . در سال 1390 با همکاری امیر میلاد نیکزاد و مسعود همایونی قطعاتی را ضبط و منتشر کردند که از جمله این قطعات می توان به قطعه معروف و محبوب Mr.Saxobeat و یا Salsa Night اشاره کرد. در شهریور ماه سال 1391 به دعوت عبدالجبار کاکائی در عصر ماهانه شعر و ترانه و در حضور بزرگان هنر به اجرای زنده نوایی غمناک با ساز دودوک به همدردی با همشهری های آذری خودش به مناسبت زلزله اخیر آذربایجان پرداخت. او هم اکنون در آموزشگاه موسیقی ثمین مشغول به تدریس نوازندگی است. * کنسرت بیکلام گروه دیــوار در تهران *** با اجرای قطعاتی از بابک ریاحی پور، مسعود همایونی،پویا نیکپور و یاشار خسروی .:: به همت شرکت اکسیر نوین ::. گیتار باس : بابک ریاحی پور گیتار الکتریک : مسعود همایونی ساکسوفون , دودوک ( بالابان ) : یاشار خسروی کیبورد و پیانو : پویا نیکپور پرکاشن : مهران فرشباف درامز : ایلیار خسروی ==================================== || ... فـــــــــروش بلـــــــــیط هــــا آغـــــاز شــــــــــــد ... || ==================================== زمان : 20 مهر محل برگزاری : ایوان شمس ( تالار حرکت ) آدرس : تهران،میدان گلها, ابتدای اتوبان کردستان قیمت بلیط: >> 35-40 تلفن رزرو : 22097972-5 ( اکسیر نوین ) برای رزرو در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری : 09367689913 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

شاهرخ پور میامی ، پیمان لطیفی ، رضا تاجبخش ، هومن نامداری و ... رو میشه هضم کرد به عنوان بهترین و ستاره ... البته این دوستان هم کارشون بسیار خوب هست .

صفحه‌ها

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود کنسرت گروه دیوار | موسیقی ما