برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» مطرح شد؛
فرهاد جواهرکلام: اوضاع بازار برای انتشار آلبوم مناسب نیست
موسیقی ما – آخرین حضور «فرهاد جواهرکلام» در بازار موسیقی به سال 90 و آلبوم «احساسی که دارم» باز می گردد. چندی بعد تک قطعه «خلیج فارس» با صدای او شنیده شد و جواهرکلام در ادامه کنسرت «خلیج فارس»  را برگزار کرد. کنسرتی که از لحاظ محتوایی مورد توجه قرار گرفت و متفاوت بود. اما این خواننده در ادامه صرفا نسبت به انتشار تک قطعات خود اقدام کرد و حضور چندانی در رسانه ها نداشت. دقایقی را با فرهاد جواهرکلام گپ زدیم تا در جریان آخرین فعالیت های او قرار بگیریم. او همچنین از برگزاری کنسرت خود خبر داد.

فرهاد جواهرکلام در ابتدا گفت: «در تدارک برگزاری کنسرت برای پس از ایام سوگواری محرم و صفر هستم. همچنین مشغول کار بر روی حدودا سه قطعه هم هستم که آنها هم پس از این دو ماه منتشر می شوند. «کسری ایمان» در بخش تنظیم این تک قطعاتی که مشغول تولید آنها هستم با من همکاری دارد و خودم هم کار ساخت ملودی ها را انجام داده ام. از «نوید قیاسی» و «مهشید کلاهدوز» هم به عنوان ترانه سراهای این آثار نام ببرم. فعلا قصد انتشار آلبوم ندارم به دلیل اینکه فضا برای این امر مناسب نیست.»

 او در ادامه افزود:«شرکت ها از سرمایه گذاری و پخش آثار خواننده ها استقبال نمی کنند و به همین دلیل اوضاع بازار برای انتشار آلبوم مناسب نیست. برای اینکه خودم را از مردم و مخاطبان عزیز دور نمی بینم دوست دارم که تک قطعات من بهانه ای برای حضور در کنار آنها باشد. در حال حاضر در دنیا هم دیگر کمتر شاهد انتشار آلبوم هستیم و تمرکز اصلی خواننده ها روی تک قطعه است.»

وی نهایتا اضافه کرد:«آخرین کنسرت من در سالن میلاد با عنوان «خلیج فارس» برگزار شد که از لحاظ محتوایی متفاوت بود. سعی دارم کنسرت آینده هم با اتفاقات جدیدی همراه باشد تا یک قدم به جلو حرکت کنم و خودم را تکرار نکرده باشم. دوست دارم اگر قرار است کنسرتی برگزار کنم به گونه ای باشد که مورد اقبال عموم مردم قرار بگیرد. طرح هایی در ذهن دارم و در صورتی که شرایط محیا باشد آنها را اجرایی خواهم کرد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 - 12:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرهاد جواهرکلام: اوضاع بازار برای انتشار آلبوم مناسب نیست | موسیقی ما