برنامه یاد بعضی نفرات
 
سعی در ایجاد تفاوت دارم
فرهاد جواهر کلام در گفت و گو با سایت موسیقی ما
سعی در ایجاد تفاوت دارم
موسیقی ما- لی لا رضایی: فرهاد جواهر کلام از تولید آلبوم جدید خود خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: این آلبوم در حال حاضر در مرحله انتخاب ترانه و ملودی است و به جهت اینکه به دنبال ایجاد تفاوت در آن هستم، قطعا انتشار آن مدتی طول خواهد کشید.

وی ادامه داد:البته یکی دو قطعه از ترانه های این آلبوم به همراه ملودی آماده اند اما برای قطعات دیگر به دنبال ترانه خوب هستم. قصد دارم مانند همیشه در این آلبوم نیز متفاوت عمل کنم. شاید من چون خودم سازنده و خواننده آهنگهایم هستم، زیاد به این تفاوتها واقف نباشم ولی آنطور که دوستان و علاقه مندان می گویند هر آلبومم با دیگری تفاوتهای عمده ای دارد و این نتیجه سعی من است. چون آگاهانه به چنین کاری اقدام کرده ام.

جواهر کلام با اشاره به اینکه سعی دارد آلبوم جدید خود را امسال روانه بازار موسیقی کند، افزود: اگر به هر دلیلی موفق نشوم آلبومم را امسال به بازار بفرستم قطعا آن را برای نیمه اول سال آماده خواهم کرد. چون سعی ام بر این است که برای اولین بار با وقفه ای یکساله به انتشار آلبوم خود اقدام کنم.

این خواننده به برگزاری کنسرت خود در آبان ماه اشاره کرد و در این باره گفت: این کنسرت در روز 4آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود و رهبری آن را عباس لطیفی به عهده دارد. قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد، ضمن قطعاتی از آلبومهای قبلی من، قطعاتی جدید هستند که بعداز ماه مبارک رمضان به مردم هدیه خواهم کرد.

وی در ادامه و در معرفی افراد گروه خود در کنسرت گفت: عباس لطیفی(رهبر و نوازنده کیبورد)، مجید برومند(گیتار بیس)، آیین(لید گیتار) و اشکان خشایی(همخوان و گیتار کلاسیک) نوازندگان این کنسرت هستند که در کنار من هنرنمایی خواهند کرد.

فرهاد جواهر کلام در پایان گفت: از تمامی دوستان خبرنگار که در امر خبررسانی تلاش بی وقفه می کنند، تشکر کرده و روز خوبشان را به آنها تبریک می گویم. امیدورام همیشه قلمشان در جهت نوشتن خوبی ها باشد. از همین تریبون اعلام می کنم که همه آنها دوستان خوب من هستند و دوستشان دارم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

هنرمند دوست داشتنی

منتظر کنسرت و آلبوم جدیدت هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

صدا و کاراش بی نظیره کنسرتش هم خیلی عالی بود ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سعی در ایجاد تفاوت دارم | موسیقی ما