برنامه یاد بعضی نفرات
 
«برای سلامتی آقا بنیامین صلوات!»
گزارشی از حضور بنیامین بهادری میان کودکان استثنایی؛
«برای سلامتی آقا بنیامین صلوات!»
گزارش و  عکس:
.:: مهسا خواجه دهی ::.
(سایت هنر هفتم)

مصائب حضور!



ساعت هفت بود که با یه آدرس نصفه نیمه برای دیدن کنسرت خیریه بنیامین راهی شدیم... آدرسی که در دست داشتیم این بود: شهرک غرب- بلوار فردوس- مدرسه ی استثنائی ها.... بعد از کلی ترافیک و معطلی، وقتی رسیدیم شهرک غرب، دیدیم اصلا بلوار فردوس نامی آنجا وجود ندارد! بماند که با چه مکافاتی از اداره‌ی مدارس کودکان استثنائی، آدرس  و نام مدرسه را گیر آوردیم و بماند که راننده ی آژانس چقدر غر زد که چرا آدرس درست ندارید؟!! به هر حال! با هر سختی بود مدرسه ی «ساریخانی» را پیدا کردیم و ساعت یک ربع به 9 رسیدیم...
از همان ابتدا مدیر مدرسه جلویمان را گرفت که این برنامه برای عموم نیست و شما حق حضور ندارید! با  اصرار و خواهش سرانجام مدیر را راضی کردیم که گوشه ای از سالن و ایستاده برنامه را ببینیم.


مقدمات برنامه

   
از همان حدودای ساعت 9 بود که چند ماشین پراید و پژو وسایل موسیقی و فیلمبرداری را به مدرسه آوردند و صدابردارها مشغول کار شدند. «علی منصوری» همان بازیگر نقش «نیما» (اگر اشتباه نکنم!) در سریال خط قرمز هم به عنوان نوازنده‌ی کیبورد بنیامین را همراهی می‌کرد.

بچه های بی خبر، اولیای بی خبر تر!!


ساعت 9:30 شد ولی خبری از بنیامین نبود. داخل راهروی مدرسه کنار چند تن از اولیا نشسته بودیم. چیزی که خیلی تعجب‌برانگیز بود تعداد کم اولیای دانش آموزان بود! مطمئن بودم که کسی نمی‌دانست بنیامین آن روز برنامه دارد. سر صحبت را با یکی از آن‌ها باز کردیم و متوجه شدیم که حدسمان کاملا درست بوده است! هیچ کس از حضور بنیامین در مدرسه باخبر نبود! به جز ما چند نفر دیگر هم برای دیدن بنیامین آمده بودند. آنها هم مثل خود ما اواخر شب گذشته این خبر را از سایت «موسیقی ما» فهمیده بودند.

بنیامین آمد!


ساعت، 10 بود که درهای مدرسه باز شد،  ماشین بنز محسن رجب پور وارد شد و کنار دیوار پارک کرد. بنیامین هم داخل ماشین رجب پور بود. مدتی بعد هر دو پیاده شدند و به سمت دفتر مدیر مدرسه رفتند. آنجا بود که اولیا فهمیدند امروز در مدرسه‌ی «ساریخانی» چه خبر است! خیلی ‌ها ابراز تاسف می‌کردند که اگر زودتر فهمیده بودند دخترانشان را هم می آوردند! به هر حال، حتما محسن رجب پور هم همین بازخوردها را پیش بینی کرده بود که همه چیز را «سکرت» نگه داشته بود!

همه به سوی سالن اجتماعات


درهای سالن اجتماعات مدرسه باز شد و همه‌ی بچه ها یکی یکی وارد شدند. ما هم که قرار بود ایستاده برنامه را ببینیم منتظر ماندیم تا همه جا به جا شوند و در نهایت دقیقا سه صندلی به تعداد ما خالی ماند تا ما هم با خیال راحت برنامه را دنبال کنیم!

فیلمبرداری و عکس برداری ممنوع!


از همان ابتدا آب پاکی را روی دستمان ریختند و دوربین هایمان را توقیف کردند. اواسط برنامه با گوشی هایمان چند تا عکس انداختیم ولی مدیر مدرسه گوشی‌هایمان را هم گرفت تا با خیال راحت و بدون استرس عکاسی برنامه را دنبال کنیم!

دکلمه ی مجید



یکی از بچه ها به اسم «مجید» ابتدای برنامه به روی سن که بسیار زیبا تزئین شده بود رفت و دکلمه‌ای به مناسبت هفته‌ی معلم خواند. آخر دکلمه اش هم گفت: «برای سلامتی آقا بنیامین صلوات!» مدیر مدرسه هم با تشکر از حضور بنیامین و همکارانش هفته‌ی معلم را تبریک گفت و اقدام مجید را کلیدی برای موفقیت‌های بیشتر بنیامین دانست. «براستی چه چیزی ارزشمندتر از این که کودکی از ته دل برای سلامتی ات دعا کند؟ چه چیزی با ارزش تر از لبخندی که به بهانه ی «تو» روی لب های کودکانی نقش  ببندد؛ که دنیایشان بسیار بسیار زیباتر و صادقانه تر از دنیای من و توست... » مدیر مدرسه ادامه داد:‌«امروز بنیامین، بهشت را برای خودش خرید و موفقیت‌های آینده اش را تضمین کرد.»

بنیامین روی صحنه! 


بعد از دکلمه ی مجبد، تعدادی از بچه ها سرود «ای ایران» را اجرا کردند و در نهایت هم نوبت به بنیامین رسید که روی صحنه برود. او بسیار ماهرانه با کودکان ارتباط برقرار کرد و همه‌ی بچه‌ها دوستش داشتند. وقتی روی صحنه رفت، خطاب به جمعیت حاضر در سالن گفت:«اول بگید ببینم چند نفرتون آلبوم 88 رو گوش کردید؟»  همه‌ی بچه ها دستانشان را بالا بردند. بنیامین هم با طنازی خاص خودش گفت: «راستشو بگیدا...! »
بنیامین روی صحنه برای آهنگ اول «دنیا دیگه مثل تو نداره» را انتخاب کرده بود. رو به بچه‌ها گفت: «همه تون «دنیا دیگه مثل تو نداره» رو حفظید دیگه؟ پس همتون باید به من کمک کنید و همرا ه من بخونید.» وقتی از بچه ها تائیدیه گرفت اولین آهنگ را اجرا کرد و با استقبال عجیبی روبرو شد. بیشتر بچه‌ها همراه با بنیامین ترانه را فریاد می‌زدند! انگار نه انگار که آنها کم توان ذهنی بودند.


قهر بنیامین!


بعد از آهنگ اول بنیامین با حالت طنزی گفت: «خب دیگه! مثل اینکه خسته شدید من دیگه میرم!» بچه ها یک صدا فریاد می‌زدند که نه! نرو! و بنیامین ادامه داد:«آخه شما اولش گفتید همه با من می خونید ولی هیچ کدومتون همراهی نکردید. خیلی کم...!» بچه ها داد می زدند دوباره! دوباره!  بنیامین گفت: «دوباره؟ من تا حالا این آهنگ دوباره رو جایی نشنیدم!»

5 ترانه هدیه به کودکان کم توان ذهنی


بعد از دنیا دیگه مثل تو نداره، عاشق شدم و تنگ غروب اجرا شدند. حین اجرای برنامه بنیامین از بچه ها خواست تا آهنگ‌های درخواستی شان را بگویند. یکی از بچه ها می گفت یه ترانه ی خارجی بخون ! بنیامین هم ابتدا لکنت و سپس ترانه ی آی تو را از آلبوم جدیدش اجرا کرد و به دانش آموزی که کار خارجی سفارش داده بود گفت:«اینم یه آهنگ خارجی قشنگ برای تو!» و بعد از یک استراحت کوتاه به درخواست بچه ها و مدیر مدرسه یک بار دیگر دنیا دیگه مثل تو نداره اجرا شد و بعد از اجرای 5 ترانه مدیر مدیر مدرسه به بنیامین و آقای رجب پور و سایر اعضای گروه یک تقدیرنامه همراه با یک هدیه (به نظر می رسید یک کیف صنایع دستی باشد) داد و در نهایت  ابتدا بنیامین، بعد بچه ها و آخر از همه هم ما! سالن را ترک کردیم.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

بنيامين
مرسي

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

اقاي بنيامين خيلي ماهي ..ماه ودوست داشتني

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

جالبه زمان يه همچين كار انسان دوستانه اي دقيقا همزمان با پخش البوم جديد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

خوبه با البوم جديدش هم اين كاررو كرد بعضي ها اينم نميكنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

افرین بر محسن رجب پور و بنیامین .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

وقت کردی به البرز هم یه سری بزن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

tabligh baraye album motasefam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

حتي اگه تبليغ هم باشه مهم نيست مهم اين بود كه دل اون بچه ها واسه چند ساعت شاد شد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

میشه لطفا بگید چرا نظرات منو نمایش نمی دید؟ چطور نظرات گستاخانه و بی ادبانه ی طرفدارای [...] رو تند و تند تائید می کنید ولی جواب مارو نه؟!! مگه من چی گفته بودم که تائید نشد؟ شما با این کاراتون دارید دست خودتونو پیش ما رو می کنید... متاسفم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

بالایی راست میگه نظر من رو هم تایید نکردید

من فقط گفتم با ایانکه میخوان خرابش کنند ولی روز به روز محبوب تر میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

are nazarato taeid nemikonan...kheyli jalebe......
faghat nazaraye baziya..azma behtaroon...taeid mishe...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

بنیامین با این کارهای خیریه محبوبیت خودشو بیشتر هم میکنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

به بنیامین به خاطر کارش تبریک میگم

؟
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

با روحیاتی که از بنیامین سراغ دارم او اینکار را حتما به خاطر همین بچه ها انجام داده....دعایی که این بچه ها براش کردن مطمئنا ضامن سلامتی و موفقیت های بیشترشه....بنیامین جان باز هم ممنون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

mer30 az benyamin be khatere karhaye ghashngi az jomle shad kaddane del e beche hay e estesnaE anjam mide

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

واقعا مرصي!! فقط همين رو مي تونم بگم..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

واقعا از بنیامین مچکرم من 3ساله عاشقه بنیامینم ولی تا حالا ندیدمش کجا میتونم ببینمش ها ها ها.............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

eyval be benyamin!!...hame karesh doroste

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

چرا آقای بنیامین توی هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نمی کنند ؟ما منتظرشون هستیم .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «برای سلامتی آقا بنیامین صلوات!» | موسیقی ما