برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای دو‌صدائه فرزين و يگانه در جزيره
کنسرت دو‌نفره فرزاد فرزین و محسن یگانه در کیش حسابی سر و صدا به‌پا کرد
اجرای دو‌صدائه فرزين و يگانه در جزيره
موسيقی ما- بهمن بابازاده:‌ همان‌طور که در روزهای گذشته خبر مربوط به کنسرت دو نفره فرزاد فرزین و محسن یگانه را در کیش به اطلاع شما کاربران عزيز رسانديم و قول پی‌گیری و انعکاس خبری این برنامه را داديم، سراغ فرزاد فرزین رفتیم و دقایقی در مورد این اجرا که بنابه گفته حاضران در اين اجرا، شدیدا مورد توجه قرار گرفته، با او گپ زدیم.

کنسرت چطور بود فرزاد؟ انگار کلی سر‌و‌صدا براه انداخته؟
خیلی خوب بود. یکی از جالب‌ترین نوع کنسرت‌هایی بود که کمتر در ایران شاهدش بوده‌ایم و به‌خوبی هم مورد استقبال قرار گرفت. هر‌چقدر یک چنین کنسرت‌هایی در ایران برگزار شود بدون شک در جذب مخاطب موسیقی به کارهای داخلی موفق‌تر خواهیم بود.

کمی از جزئيات برنامه برای‌مان بگو؟
شروع برنامه‌ام با ترک «به تو مدیونم» بود و بعد قطعاتی از آلبوم «شراره» را اجرا کردم و بعد‌از آن از محسن دعوت کردم بروی سن بیاید و قطعاتی مثل: نشکن دلمو، هموطن، آهای خبر نداری، مگه بهت نگفته بودم، بارو بندیل و پشت صحنه را هم به‌صورت دو‌نفره و دو‌صدائه اجرا کردیم که بی‌نهایت مورد توجه حاضران قرار گرفت و به شدت سوپرایز شدند، به نظرم این برنامه یک کنسرت خاص بود که تا به حال در ایران نمونه‌اش را نديده بوديم.

برای این برنامه چقدر تمرین کرده بودید؟
تمرین‌مان کافی نبود اما به خوبی توانستیم از عهده‌اش بربیايیم و به اجرا مسلط باشيم.

مدت زمان برنامه چقدر بود؟
حدود یک ساعت و چهل دقیقه.

بهترین ری‌اکشن را موقع اجرای کدام ترانه از سوی حاضران در سالن داشتی؟
برای قطعه «مگه بهت نگفته بودم»؛ این آهنگ را به صورت دو صدائه با محسن اجرا کردیم و مردم سر از پا نمی‌شناختند.

قصد اجرای چنین برنامه‌ای را در تهران هم داری؟
قطعا. انشالله بعد از عید فطر.

بعنوان حرف آخر، بخشی از ترانه‌های آلبوم جدیدت را تقدیم کن به همه هوادارانت در سایت «موسیقی ما»...
می‌خندی انگار گریه‌هامو/ می‌دزدن از من خنده‌هامو...
از شما و همه بچه‌های بامعرفت «موسیقی ما» هم که همیشه هوای ما را دارید تشکر می‌کنم.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اول اینکه یکم فکر کن بعد حرف بزن اینکه نوشتی جرات نوشتن اسمت و نداری یعنی چی؟حالا مثلا من اسمم و بنویسم علی و حسن و حسین اونقت چی میشه؟تو چیکار می تونی بکنی؟دوم باز یکم فکر کن بعد حرف بزن اول اینکه محسن چاوشی چی داره که من بخوام حسادت کنه؟به چهره زیباش حسادت کنم یا صدای 6 دونگش حسادت کنم؟یا تقلیدش حسادت کنم؟از فروش 750 هزارتایی البومشم طرفداران ملیونیش مشخصه.خواننده ای هر چقدر هم پول درباری یه هزاریش به من و تو نمیرسه که بخوایم حسادت کنیم شغلمون این نیست که بخوایم حسادت کنیم اینارو گفتم که اول یکم فکر کنی بعد حرف بزنی.اخه بچه جون منم که مثل خودت فقط یه مخاطب معمولی موسیقی هستم حسادت چه معنی میده؟
تموم حرف منم جناب دانیال زد.اقا قربون کلامت تا ما میایم دو کلمه از خواننده مورد علاقمون حمایت کنیم سریع می شیم حسود و اینکه اصلا قصدمون تخریب خوانندهاست ولی اینا که این حرف هارو می زنند نه!!!!شماها هی میاند می گیدفرزاد و یگانه با اهنگ چاوشی پز دادند بعد ما اگه جواب بدیم میشیم حسود و باید بریم ماه رمضان توبه کنیم؟جمعشون کنید بابا.هر چی می خوایند می گید کسی هم حرفی زد این وصله هارو بهش می چسبونید.اره بازم می گم حسود تویی و از این می سوزی که خوانندت عرضه یه کنسرت گذاشتن ساده رو هم نداره چون نمی تونه زنده اجرا کنه.از رو این صدبار بنویس.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به خاطر اینکه شما یه مطلبی رو تو سایت چاوشی اعلام می کنید بعد همگی با هم می گید بریم فلان سایت هی این و بنویسیم.
اخه این اهنگ و خود محسن چاوشی هم مجوز نداره واسه خوندنش چون اون البوم اصلا مجوز نگرفت که حالا اینا بخواند از اون اجازه بگیرند.مربوط به البوم چاوشی هست ولی هم یگانه و هم فرزاد اونا با چاوشی خوندند دیگه دلیلی بر اجازه گرفتن نیست.فلان که خوندن و تموم شده رفته شماها هم انقدر خودتون و پیش همه منفور نکنید ما که می دونیم از چی می سوزید از اینکه چرا خواننده خودتون عرضه خوندن تو اجرای زنده رو نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خوبه دیگه با کار های چاووشی پز می دهند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

عكس نگرفتين پس؟؟؟؟؟؟؟؟از بعده كنسرت تا حالا به هواي عكس ميومدم اين جا كه ميديدم خبري نيست...حالا هم كه گذاشتين بودنه عكس؟عكس هاي دو نفرشونو بزاريد خواهشاااااااا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

آیا از محسن چاووشی (شاعر، آهنگساز و خواننده اصلی) آن قطعه نیز یاد شده؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

فرزاد فرزین حرف نداره اما دوست عزیز محسن چاوشی با صدایه سیاوش قمیشی پز میده در زمنا فرزاد و محسن دوست نزدیک هستن باهمم کار انجام دادن درست نیست چنیین حرفی رو بزنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

احیانا این آقای بابازاده با این همه نفوذی که دارند نمی توانند آمار کنسرت کریس دی برگ را در برلین برای ما در بیاورند ؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

دوستان گرامی ، جهت شرکت در نظر سنجی انتخاب برترین خوانندگان پاپ مجاز سی سال اخیر به وبلاگ www.music82.persianblog.irمراجعه نمایید .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بچه ها یکی از دوستام تو کیش خبر داد که ترانه نفس بریده دو نفره اجرا شده بوده ..... سالن فقط از هم پاشیده شده و دیگه مردم فقط گریه نکردن
کارشون حرف نداره به خدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جام خالی بوده پس خوش به حال هر کی دیده کنسرتو
عکساشم بذارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

فرزاد فرزین نظیر نداره فقط فرزاد فرزین
مصاحبه صوتی نکردید با فرزاد ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ممنون از شما
صحبت های جدید چاوشی درباره حوادث اخیر مثه البوم جدید سایت موزیک ما :

http://www.mchavoshifans.com/main/comment.php?comment.news.5

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اسمی هم از چاووشی بردن یا همین جوری خوندن به اسم خودشون.مطمنآ که ازش اجازه نگرفتن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

mamnOon va3 gozaresh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

pas clip az concert nadarin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بابا چرا هی با اسم های مختلف می خوای اسم چاوشی رو بیاری؟؟یه بار نظر دادی فهمیدیم.همون قدر که چاوشی واسه این اهنگ زحمت کشیده فرزاد و محسن هم زحمت کشیدند بعد نیست انصاف داشته باشید که عامل اصلی معروفیت این اهنگ همراهی این دو تا با چاوشی تو این اهنگ بوده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ne mesl e in ke hatman bayad in vasat baz tarafdaray e aghay e chavooshi ye davaii rah bendazan na???

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چرا صحبت های محسن چاووشی رو که تازه گذاشته تو سایتش نمیذارید؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چه دعوایی؟ .این ترانه مربوط به آلبوم چاووشی است.پس باید از اون اجازه می گرفتن.اینکه یه زمانی با هم کار می کردن دلیل نمی شه که بیان آهنگاشو ببرن بخونن.اگه این ترانه تو آلبوم یکی از این دوتا بود که ما اعتراضی نداشتیم.درضمن من با چند اسم نظر نذاشتم.تقصیر من چیه که هوادارای چاووشی نسبت به خواننده مورد علاقشون و آثارش متعصب هستند ومیان نظر میدن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جناب بی اسم که حتی جرات نوشتن اسمتو نداری نظر میدی شک ندارم تو اصلا نه طرفدار یگانه ای نه فرزین فقط اومدی اینجا یه چیزی به چاوشی بگی عقدتو خالی کنی تو مطالب مختلف هم همینو میگی درکت میکنم از اینکه محسن چاوشی اینقدر طرفدار داره داری میترکی مهم نیست چون مگه چند نفر میان نظراتو مطلب مشاهده میکنن فوقش 6-5 نفر کی میاد ببینه تو چی گفتی به چاوشی مطمئننا تو زندگی هم به این و اون حسودی میکنی بهتره تو این ماه رمضان دیگه از از این اخلاقت یعنی حسودی کردن دست برداری من قبلا هم یه بار از مسئولان موزیک ما خواستم که شرایط عضویت فراهم کنن در سایت ولی هیچ جوابی ندادن اگر عضویت میذاشتن دیگه از این مشکلات نبود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

نه جالب شد موقعی که طرفدارای چاوشی میان نظر منفی میذارن طرفداراش زیادن بعد وقتی یه نفر میاد از خواننده ی محبوب خودش دفاع کنه باید شما جواب بده
جالب خیلی جالب!!!
چطور شماها در ماه رمضان سعی نمی کنید از گیر دادن بی جا به خواننده های دیگه دست بردارید ولی طرفدارا باید از دفاع کردن از خواننده ی مورد علاقشون دست بردارن؟؟؟؟؟
بعدشم حالا هر کسی چه طرفدار فرزین باشه چی طرفدار یگانه یا این که طرفداره هیچ کدوم هم نباشه بالا خره وقتی هر جا میره و می بینه طرفدارا ی چاوشی هر جور شده یه توهینی به خواننده های دیگه می کنن صداش در میاد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

برای موسیقی ما متاسفم که قسمت نظراتشون شده جای کل کل ...
اینه سایتی که باید باعث پیشرفت موسیقی ما بشه ؟
همیشه باید طرفدارا تو نظرات به هم بیفتن که فکر کنین موسیقی داره پیشرفت می کنه ؟
همین که آقای بابازاده بره دو تا گزارش بگیره درسته ؟
شما دیگه نظراتو ول می کنین ...
یکی سایتشو تبلیغ می کنه یکی به طرفدارای بقیه توهین می کنه یکی ...
کسی اگه ندونه اینجا کجاس بره تو مصاحبه ی یگانه راجع به بنیامین نمی گه اینجا جای کل کل هواداراس یا سایتی که باید باعث پیشرفت موسیقی شه ؟
و سوال آخر :
آیا به هر قیمتی حاضرید تعداد نظراتتون افزایش پیدا کنه ...
متاسفم برای موسیقی کشورم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

کی به شما ها و خواننده تون توهین کرد بابا؟؟؟
گفتن که از محسن چاووشی اجازه گرفته شده یا نه.
که قطعا اجازه گرفتن.هر 2 از دوستای فابریک محسن چاووشی هستن.
اصلا کاری نمیکنن که به ضرر چاووشی بشه.
در ضمن آهنگ نفس بریده مربوط به چاووشیه چه مجوز گرفته باشه چه نگرفته باشه.فرزین و یگانه فقط خواننده میهمان بودن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

برای موسیقی ما متاسفم که قسمت نظراتشون شده جای کل کل ...

کاملا موافقم منم متاسفم هر مطلبی از خواننده های مختلف بذارن یه طرفدار خواننده دیگه میاد یه چیز میگه همه رو به جون هم میندازه حالا میخواد چاوشی یگانه خواجه امیری فرزین بنیامین صادقی اصفهانی شهروز و بقیه باشن نمیتونن درست فقط درباره مطلب مورد نظرشون بدن فقط همدیگه رو خراب کنید اگر مایکل جکسون و پینک فلوید و هر خواننده معروف جهانی که فکر میکنید هم اگر ایرانی بود و تو این سایت ازش مطلب میذاشتن باز یکی میومد ازش ایراد میگرفت اصولا ما ایرانیا اینجوری ایم باید هر همدیگرو بکوبونیم خوشت نمیاد خوب نظر نده کی میخواد فرهنگمون درست شه
مسبب اصلی این مشکلات هم مسئولان موزیک ما هستند مسئولان موزیک ما فقط کم مونده بیاد فحش ها رو هم تایید کنن خوب یه کم با این نظرات برخورد کنید دیگه اینا رو تایید نکنید اینجور مواقع هم که اصلا جواب نمیدن فقط موقعی که ازشون تعریف میکنیم جواب میدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اسمی هم از چاووشی بردن یا همین جوری خوندن به اسم خودشون.مطمنآ که ازش اجازه نگرفتن!!

نمیدونم اینو کی نوشته!!!!!!!!!!!!!!!!
ایشون از کجا انقدر مطمنا من نمی دونم!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

شما سالمید؟توهم نزنید؟بابا خیلی روتون زیادها.سرتون و می ندازید زمین تو تاپیکی به خوانندتون مربوط نیست هر چی می خوایند میگید بقیه هیچی نگند؟اتفاقا منم فکر می کنم شماها اصلا طرفدار چاوشی نیستید چون اینجوری فقط دارید چاوشی و با این حرفاتون خراب می کنید.اخه به تو چه مربوط که فرزین و یگانه این اهنگ و خوندند؟به وقول اون دوستمون خوبه ما هم بگیم چاوشی هم با صدا قیمیشی پز میده!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جالبه !
دوستان می گن به خواننده تون ربطی نداره ...

جهت اطلاع : ترانه این اثر رو محسن چاووشی گفته، آهنگسازش هم خودشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اقا بهنام به خدا ما هم نظر تورو داریم.از هر خواننده ای که مطلب گذاشته میشه یکی میاد سریع می خواد اون خواننده رو خراب کنه.اصلا هم ربطی به موسیقی ما نداره اینجا که خیلی خوبه جاهای دیگه که همه چی هم ازاده که دیگه نگوووووووووو.ما هم می گیم وقتی مطلبی به خواننده کسی ربط نداره نیااااااد.اخه چه الزامی هست بیاد یه چیزی مخالف بقیه بگه تا جلب توجه راه بندازه.درست مثل البومها.تو تاپیک البوم ها که سر بزنی مثلا یکی میاد هر چی دوست به یه البومی میگه بدون توجه به اینکه خوب اگه دوست نداره اصلا نیاد تو اون تاپیک مجبور که نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

my love ooh aslan harfesho nazanid faghd farzad farzin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

Vay baziyatoon dige darin az shoor bedaresh mikonin inja hame bayad nazare concerte agha farzad va agha mohsen o bedan
aghaye chavoshi dooste samimiye agha farzad hastan pas shayad agha farzad ejaze gereftan azashoon shoma hala che giri be bande khoda aghaye farzad va aghaye chavoshi dadid in post ya in ghesmat jayi hast ke nazar rajebe concert bedim ya agar kasi narafte ye tashakori bege na ke hamash be ino oon gir bedim lotfan dige bas konid

motchakeram
khodanegahrdar

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ey vaaaaaaaaaaaal....ax ham ke gozashtiiiiiiiiin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ممنونم بابت گزارش و عکس ها... عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ممنون بابت زحماتتون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

FARZAD FARZIN is THE BEST!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام دوستان !
فقط یه مساله ای رو بگم بهتون راحتتون کنم . واقعا من برای تمام هواداران از ته دل متاسفم . می دونید چرا ؟

چون فوق العاده ساده اید شما و از هیچی خبر ندارید .
محسن چاوشی و یگانه و فرزاد فرزین فوق العده با هم فابریک هستند . یعنی شما حتی تصورش رو هم نمی تونید بکنید . اینا با هم اصلا مشکلی ندارند . مطمئن باشد چاوشی هیچ مشکلی نداره با اجرای این ترانه توسط فرزاد و محسن یگانه ! اینا به هم رفیقن بابا ! پز چیه ؟ سو استفاده چیه ؟ واقعا دلم واسه این وادارا می سوزه چون اصلا از رابطه ی این 3 تا خبر ندارند ! فرزاد فرزین من توی کنسرتش پارسال بودم !

هر آهنگی اجرا می کرد حتی بازیگر !!! که فقط ملودی مال چاوشی بوده و آهنگ امتیازش مال فرزاد فرزین بوده ! می گفت به افتخار محسن چاوشی دوست خوبم که خیلی جاش خالیه یه دست بلند که سال بترکه !!! مشکلتون همینه ؟ که نام ببره ؟ مگه عقده دارید ؟!!!

اینا با هم هیچ مشکلی ندارن . همه چیشونم با هم هماهنگه ! شما ساده این به خدا !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

میدونیم که چاوشی و یگانه و فرزین با هم خیلی رفیقن میخوان بین طرفدارای این سه خواننده تفرقه بندازن ولی کور خوندن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

salam az aghaie babazade kheili mamnoonam ke ahkarin akhbar ro dar ekhtiare ma havadaran e music mizare.
in gozaresh ali bud
only yeganeeeeeeeeeeeee

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

mamnoon az aghaye baba zade,,vaghean manoon baabate mosahebei ke ba farzin dashtid

doostan lotf konid engahd dava nakonid!akhe akhbare concerte farzino yegane che rabti be chavoshi dare??!!!!!!!!!!!doroste chavoshi ham nafas boride ro khoonde,...,amma farzin o yeganeo chavoshi vahean ba ham samamian.khosoosan farzino chavoshi.hala chavoshi too concert nabood?khob nabashe!eshallah ye rooz hamashoon ba ham concert mizaran
man nemidoonam chera too har khabari az akhbare in site dare sare chavoshi ba baghieie khanandeha dava mishe.......AGE VAGHEAN TARAFDARE CHAVOSHI HASTI ENGHADR VEJHASHO KHARAB NAKON!!bavar konid ke hichkoodoom az in 3 nafar razi nistan in ettefaghat beyne shoma tarafdara biofte....

movaffagh bashid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

عالی عالی فرزاد فرزین عالیه خوش به حال اونهایی که کنسرت و دیدن من که حسابی دغ مرگ شدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چاوشي سالار خواننده هاست و اينكه اونا به قميشي بچسبونن درست نيست و محسن يگانه و فرزاد فرزين به گرد اون نميرسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چاوشي نياز به يگانه و فرزين نداره و به تنهايي پادشاه پاپ هست و خواهد بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

jalebe!!
man nemidonam be sedai e chavoshii enghadr minazin ke aslan nemitooneh gamay e balaro bekhooneh khanande kasi hastesh ke gamaye bala betone bekhoneh na chavoshi ke ta mikhad bere to gamaye bala sedash 2 rage mishe
albate man monkare in nemisham ke mohsen chavoshi ghashhang va ba sooz mikhooneh tarze khondanesh o doost daram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من نمیدونم چرا هر وقت حرفی از فرزاد فرزین میشه طرفدارای آقای چاوشی بهشون بر میخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا متاسفم قصد توهین ندارم ولی فرزاد و چاوش رو اصلا نمیشه با هم مقایسه کرد جیزیه که همه میدونن .....لطفا بیخود حرف نزنین............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

man vaghean nemidonam asan chera har moghe toye in sait matlabi az farzad mizaran tarafdaraye chavoshi miyan ezhare nazar mikonan .shoma berin jai ke be khanande mored alaghaton marboot mishe nazar bedin hamonjori ke shoma taasob darin maam bishtar az shoma roye farzad jooooon taasob darim.
makhsosan man

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

farzad farzin mohsen yegana ra khord

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بدون تبعیض یا طرفداری ساخت اولین پست من در www.musicema.com ، که به نظر می رسد یک انجمن فوق العاده !

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای دو‌صدائه فرزين و يگانه در جزيره | موسیقی ما