برنامه یاد بعضی نفرات
 
وضع ما خیلی بدتر از چیزی بود که در گزارش «موسیقی ما» آمده بود!
واکنش علی چراغعلی (مدیر برنامه‌های محسن یگانه) به گزارش سایت «موسیقی ما» از کنسرت شهریار و حواشی جنجالی این گزارش؛
وضع ما خیلی بدتر از چیزی بود که در گزارش «موسیقی ما» آمده بود!
عوامل سالن بستگان خود را وارد سالن کرده بودند و این در حالی بود که هیچ‌کدام بلیتی نداشتند
من چطور می‌توانم این علاقه‌مندان بی‌نظیر را نادیده بگیرم و فقط چون سالن مناسبی در اختیار برنامه‌گذار نیست، در این شهر برنامه نگذارم؟

موسیقی ما – بهمن بابازاده: گزارشی که از کنسرت محسن یگانه در شهریار و سالن میلاد قائم این شهر در سایت «موسیقی ما» منتشر شد، حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. رسانه‌ای شدن مشکلات و کمبود‌ها از طریق «موسیقی ما»، چندان به مذاق عوامل و تهیه‌کنندگان کنسرت‌ خوش نیامد و به عناوین مختلف سعی در اعمال نفوذ برای حذف این گزارش از روی سایت داشتند. این دوستان رضایت کامل خواننده و مدیر برنامه‌هایش و همچنین مخاطبان کنسرت را دلیلی محکم برای صحبت‌هایشان می‌دانستند. همین باعث شد تا سراغ علی چراغعلی – مدیر برنامه‌های یگانه - برویم تا نقطه نظراتش در این مورد و صحبت‌هایی که از سوی برگزارکنندگان محترم این کنسرت عنوان می‌شد را جویا شویم.
لازم به ذکر است، سایت «موسیقی ما» قضاوتی در مورد این صحبت‌ها انجام نمی‌دهد و آن‌را بر‌عهده مخاطبان موسیقی می‌گذارد. صرفا تلاش سایت به عنوان تنها رسانه اینترنتی رسمی موسیقی ایران در این مورد خاص، بیان واقعیت‌ها برای تقویت نقاط قوت و تصحیح نکات منفی در برگزاری کنسرت‌های موسیقی در ایران است.

آقای چراغعلی، پیرو گزارشی که از کنسرت محسن یگانه در شهریار توسط «موسیقی ما» منتشر شده بود، حاشیه‌ها و اتفاقات عجیب و غریبی از سوی بعضی عوامل برگزارکننده‌ی کنسرت نسبت به سایت رخ داد. اتفاق‌هایی که به هیچ‌وجه شایسته نبود. شما به عنوان مدیر برنامه خواننده، نظرتان راجع به آن کنسرت و هم‌چنین راجع به آن گزارش ما را بگویید؟
اولا که واقعا از سایت «موسیقی ما» و شخص شما بابت پوشش این برنامه و لطفی که در هر شرایطی نسبت به محسن و برنامه‌هایش داشته‌اید تشکر می‌کنم. در مورد برنامه شهریار پیش از هر چیز باید راجع به همه شهریاری‌ها و شعور و درایت بالایشان صحبت کنم و از آنها قدر‌دانی کنم. آنها ذاتا نظم عالی‌ای داشتند و با وجود شرایط شوار خودشان از هرگونه بی‌نظمی و اتفاقات بد جلوگیری کردند. آنها نشان دادند که چقدر شعور بالایی دارند و همین برای ما دنیایی ارزش دارد. خود شما دقیقا در کنار استیج ایستاده بودی و به خوبی شرایط سالن را دیدی. مطالب عنوان شده در آن گزارش را من هرگز نمی‌توانم تکذیب کنم، چون واقعا وجود داشتند و در این شکی نیست. ولی راجع به بخشی از مطالب ذکر شده صحبت‌هایی دارم؛ اولا اینکه شما عنوان کرده بودید که سالن عروسی و عزا است و ... بله قبول دارم ولی چون این مجموعه دارای لابی و فضای پارکینگ و بقیه امکانات لازم بود و در سالن هم هیچ‌گونه ستونی وجود نداشت، از هر نظر برای اجرای این برنامه مناسب بود و از طرف دیگر این شهر هیچ مکان مناسب دیگری را برای برنامه‌گذاشتن نداشته و ندارد و صرف اینکه برنامه قرار است در یک سالن عروسی برگزار شود دلیل خوبی نیست که من به ابراز علاقه این مردم دوست داشتنی جواب مثبت ندهم و برنامه نگذارم.
من در کامنت‌های سایت شما هم خواندم که عنوان شده بود: «برگزاری در یک چنین سالن‌هایی زیاد حرفه‌ای نیست و ...»
ولی شما به من جواب بدهید. وقتی یک ساعت و چهل دقیقه تمام مردم همه قطعات را با محسن هم‌خوانی می‌کنند و به شدت به هرگونه بی‌نظمی در اجرا عکس‌العمل نشان می‌دهند، من چطور می‌توانم این علاقه‌مندان بی‌نظیر را نادیده بگیرم و فقط چون سالن مناسبی در اختیار برنامه‌گذار نیست، در این شهر برنامه نگذارم؟ برگزارکننده‌ی کنسرت هم تمام سعی و تلاش‌اش را به کار بسته بود که هیچ اتفاق بدی رخ ندهد و اتفاقا نهایت تلاشش را هم برای یک برنامه خوب و قوی به کار گرفته بود. به هیچ‌وجه قصد حمایت از ایشان را ندارم ولی شاید واقعا ایشان بی‌تقصیر بودند و نقشی را در اتفاقات رخ داده نداشتند. جنجال‌ها واقعا ناخواسته بود و اعتراف می‌کنم که فشار و استرسی که به من و گروه وارد شد، شاید ده برابر آن چیزی بود که شما در آن گزارش‌تان اشاره کرده بودید.

اگر برگزارکنندگان کنسرت مقصر نبودند، پس این همه اتفاق عجیب و غریب را باید به پای چه کسی نوشت؟

متاسفانه چون در شهرستان‌ها همه بومی هستند بعضی چیزها را نمی‌شود پیش‌گیری کرد. عوامل سالن بستگان خود را وارد سالن کرده بودند و این در حالی بود که هیچ‌کدام بلیتی در دست نداشتند. این یک واقعیت بود که خیلی‌ها بدون بلیت وارد شده بودند و خوب در طرف مقابل هم بسیاری از کسانی که بیرون سالن بودند بلیت در دست در انتظار ورود به سالن بودند. من قانونا باید شرایطی را مهیا می‌کردم تا افرادی که بلیت دارند وارد سالن شوند. همین قضایا باعث شد تا خیلی‌ها جایی برای نشستن نداشته باشند و سر پا به تماشای برنامه بپردازند.

مردمی که بلیت خریده بودند چه گناهی داشتند که باید بدین شکل اذیت شوند؟
مردم گناهی نکرده بودند. همان‌طور که ما گناهکار نبودیم. ولی آنها با نجابت کامل آمدند و سر پا هم کنسرت را دیدند و بدون کوچکترین اعتراضی رفتند. آنها بزرگ بودند و در حالی که اعتراض حق طبیعی آنها بود، خیلی مودب و متین رفتار کردند. ما باید قدر این مخاطب را بدانیم. آنها حق‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست ولی در آن شرایط کاری از دست ما بر نمی‌آمد.

اگر اتفاق ناگواری برای همین مخاطب به قول خودتان «بزرگ و متین» می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ آن‌وقت هم می‌توانستید بگوئید ما گناهکار نیستیم؟ 

شخصا از آنجایی که شورای تامین شهر مجوز اجرا را صادر کرده بود باید برنامه‌ام را اجرا می‌کردم. زیرا در غیر این صورت به عنوان مصداق اصلی حاشیه‌سازی، ما را می‌توانستند دستگیر کنند. ما راه دیگری نداشتیم. بین بد و بدتر، مجبور بودیم که بد را انتخاب کنیم. اگر هم اتفاقی می‌افتاد، قانونا برگزارکننده‌ی کنسرت مقصر بود. حالا چه عمدی و چه غیر‌عمدی.

به‌طور کلی فکر نمی‌کنید که برگزاری چنین برنامه‌هایی با این شکل و شمایل، منزلت موسیقی‌مان را پایین نمی‌آورد؟ در شان محسن یگانه بود که در یک چنین سالنی و در چنین شرایطی به اجرای برنامه بپردازد؟
ممنون بابت این سوال. من در کامنت‌هایتان هم خواندم که به این نکته اشاره شده بود. خدمت‌تان باید عرض کنم که ما در برابر مخاطبان‌مان و مردم، واقعا هیچ‌ایم... ما فقط به عشق آنها و هم‌خوانی‌های بی‌سابقه‌شان زنده‌ایم و کار می‌کنیم.

به عنوان سوال آخر. نظرتان راجع به گزارش کنسرتی که در سایت منتشر شد چیست؟
وضع ما خیلی بدتر از آن چیزی بود که در گزارش شما آمده بود...
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام
خسته نباشي به آقاي چراغعلي
دوستان شمايي كه تهران هستيد با همه ي اون امكانات و سالن ها از ما شهرستاني ها چه خبري دارين؟؟؟
ما كه سالن مناسب نداريم چه گناهي داريم؟
نبايد به خاطر نداشتن سالن مناسب تو شهرستان ها محسن كنسرت برگزار كنه؟
واقعا جاي خود خواهي
شما به اصطلاح هوادار نياز نيست از محسن عيب ايراد بگيرد واقعا جاي تحسين داره كه محسن خودشو با اين اوضاع حالا خوب يا بد وفق داده و تونسته مخاطبان خودشو راضي كنه
باز هم از آقا علي كه 2 ماه منو معطل گذاشتن تشكر ميكنم
JuSt YeGaNeH

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

شما سطح برنامه های کنسرت در ایران را پائین می آورید. واقع این حرف چه قدر درست و منظقی است که بگوید "من چطور می‌توانم این علاقه‌مندان بی‌نظیر را نادیده بگیرم و فقط چون سالن مناسبی در اختیار برنامه‌گذار نیست، در این شهر برنامه نگذارم؟"
واقعا متاسفم به نظرم دوستان کنسرت گذار از کمبود برنامه‌های نظیر کنسرت های موسیقی در کشور سود استفاده می کنند و به جای فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری کنسرت از آنجا که خیالشان بابت فروش بلیت ها راخت است تنها به فکر برگزاری آن با کمترین هزینه هستند
شما با برگزاری کنسرت ها به این شکل هم خواننده و هنرمندان و هم به مخاطبان تان توهین می کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جایگاه و سطح یک هنرمند را می شود از مخاطبان و شکل برگزاری کنسرت هایش شناخت. این کنسرت دقیقا مثل برنامه یک خواننده آماتور عروسی و جشن ها بود نه یک ستاره موسیقی پاپ ایران
من عاشق محسن یگانه هستم ولی آقای چراغعلی باید توجه داشته باشند که این کنسرت اصلا و به هیچ وجه در شان محسن نبود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

آقای چراغعلی ، شما برنامه های اجرا شده از طرف گروه آریان را ببینید آن وقت به معنای واقعی مدیر برنامه پی می برید !![...] و قضیه را به بهانه مردم و به اسم آنها تمام کنید باز هم شما مقصر اصلی این افتضاح هستید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

آقای چراغعلی از توضیحاتی که دادید متشکریم امیدوارم شما و محسن عزیز همیشه سرحال و خوشحال باشید و امیدوارم که در برنامه های بعدی برای برگزاری کنسرت دقت بیشتری در انتخاب جا داشته باشید

از مسئولان شهر شهریار هم تقاضا دارم برای شهر بزرگی مثل شهریار حداقل یک سالن مناسب چنین برنامه هایی بسازند

ن
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

دوستان عزیز در شرایطی که در کشور هیچ توجهی به موسیقی پاپ نمیشه چنین انتظار هایی مانند اینکه باید سالن عالی باشه تا کنسرت برگزار بشه هیچ ارزشی نداره
حالا که اونها دوست ندارن موسیقی پاپ باشه ما باید تحت هر شرایطی اونو زنده نگه داریم
با حرفهای آقای چراغعلی کاملا موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

کنسرتش واقعا مثل مجلس عروسی بود.من واسه عروسیم خواننده گرفته بودم انصافا بهتر از این کنسرت بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام
بازم همین که شعورمعذرت خواهیی رو داشتن خیلی خوبه شاید همه این کارو نمیکردن.
ولی به نظره من محسن یگانه وآقای چراغعلی واقعا انسان هایی شریف دانا هستن.
باتشکراز آقای بابازاده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

یه خبر داغ دارم یه خبر داغ دارم. کنسرت بزرگ بنیامین وگروه اریان در تهران اذر ماه 88 مرکز همایشهای برج میلاد .بیایید تا ببینید کنسرت یعنی چه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

يه لطفي كنيد و اين دو قسمت از گفته هاي خودتون رو با هم مقايسه كنيد.

""در مورد برنامه شهریار پیش از هر چیز باید راجع به همه شهریاری‌ها و شعور و درایت بالایشان صحبت کنم و از آنها قدر‌دانی کنم. آنها ذاتا نظم عالی‌ای داشتند و با وجود شرایط شوار خودشان از هرگونه بی‌نظمی و اتفاقات بد جلوگیری کردند. ""

""متاسفانه چون در شهرستان‌ها همه بومی هستند بعضی چیزها را نمی‌شود پیش‌گیری کرد. -->عوامل سالن <--بستگان خود را وارد سالن کرده بودند و این در حالی بود که هیچ‌کدام بلیتی در دست نداشتند. این یک واقعیت بود که خیلی‌ها بدون بلیت وارد شده بودند و خوب در طرف مقابل هم بسیاری از کسانی که بیرون سالن بودند بلیت در دست در انتظار ورود به سالن بودند.""

اينكه مردم شهريار توسط فاميل هاشون كه اونام از شهريار هستن بدون بليت وارد سالن شدن نشونه از شعور بالا داره؟؟
شعور پايين چي هست؟توضيح ميدين؟

اگر اوضاع موسيقي اينجوريه يه گوشه اش هم برميگرده به همين مسئولين .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وضع ما خیلی بدتر از چیزی بود که در گزارش «موسیقی ما» آمده بود! | موسیقی ما