برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرزاد فرزين: «مساله‌ام با ايران‌گام حل شده»
گفت‌وگوی «موسيقی ما» با فرزين راجع به اجرا و آلبوم جديدش
فرزاد فرزين: «مساله‌ام با ايران‌گام حل شده»
موسيقی ما- مينا آتشی: فرزاد فرزين، خواننده‌ی پاپ، 11 آذرماه در سالن همايش‌های برج ميلاد، اجرایی ديگر دارد. يعنی طی 2 ماه، 2 اجرای بزرگ که بايد آن‌را به فال نيک برای يک خواننده‌ی پاپ گرفت. هم‌چنين آلبوم «شانس» او نيز در راه است و تا مدتی ديگر در بازار موسيقی عرضه خواهد شد. «موسيقی ما» به سراغ فرزين رفته تا راجع به اجرا و آلبوم جديدش از خود او بشنود. در زير گفت‌وگوی موسيقی ما با فرزاد فرزين را بخوانيد:

مقداری در مورد اجرای جدیدت توضیح بده؟
کنسرت جدید من در تاریخ یازدهم آذر‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. در این کنسرت که به نفع بیماران مبتلا به ايدز (HIV) است، فرهنگ‌سازی‌ و توضیحاتی در مورد این بیماری خطرناک که به عزیزانی که در آن شرکت می‌کنند داده خواهد شد و هم‌چنین بسیاری از بازیگران و چهره‌های مطرح سینما و موسیقی مهمان این کنسرت خواهند بود.

توی اين همه سال حضورت در عرصه‌ی مجاز پاپ اصلا کنسرت نداشتی، حالا چه شده که طی 2 ماه، 2 اجرا گذاشته‌ای؟
فکر می‌کنم بعد از ۵ سال هنوز هم مساوات برقرار نشده و اگر این کنسرت را هم برگزار کنم بازهم کافی نیست، باید این روند ادامه پیدا کند تا من بتوانم بیش‌تر به مخاطبان‌ام نزدیک شوم و در ارتباط باشم. مطمئن‌ام بعد از انتشار آلبوم جدیدم دوباره کنسرت خواهم گذاشت.

آلبوم «شانس» کی منتشر می‌شود؟
قرار بود این آلبوم قبل از ماه محرم پخش شود اما با توجه به این‌که ما تبلیغات گسترده‌ای را برای انتشار این آلبوم در نظر داشتیم، پخش آن‌را به بعد از محرم موکول کردیم تا بتوانیم در فضای بازتر و به‌صورت متمرکزتر کارمان را انجام دهیم. متاسفانه در کشور ما هیچ رسانه‌ی تصویری برای پخش موزیک‌ویدئوی خواننده‌ها، به‌صورت رسمی وجود ندارد و هم‌کاری با شبکه‌های ماهواره‌ای هم باعث ممنوع‌الفعالیت شدن خواننده‌ها می‌شود و باید از حداکثر امکاناتی که برای تبلیغات داریم استفاده کنیم. انشاالله تاریخ دقیق پخش آلبوم را بعد از دهه‌ی اول ماه محرم اعلام خواهیم کرد.

بعد از پخش دموی آلبوم شاهد ری‌اکشن‌های مثبتی از سوی مخاطبان بودیم، نظر خودت در این مورد چيست؟
فکر می‌کنم تا اين آلبوم کامل شنیده نشود، نمی‌توان در مورد آن نظر قطعی داد، اما همين‌که مخاطبان در مورد دموی کوتاه هم نظر مثبتی داشته‌اند، احساس خوبی دارم. من در این آلبوم سعی کرده‌ام عده‌ی بیش‌تری از مخاطبان را با خود هم‌سو کنم و نظرات آن‌ها خیلی برایم مهم است. یعنی وقتی دوستی که حتی طرفدار من هم نیست می‌آید و در مورد کارم نظر منفی می‌دهد‌، آن‌را در نظر می‌گیرم و سعی می‌کنم آن‌را در کارهای بعدی‌ام جبران کنم.

یک مقدار در مورد فضا و حال‌و‌هوای «شانس» به‌مان بگو؟ چند قطعه دارد؟
این آلبوم شامل ۱۰ ترک است و از طریق شرکت «چهره خندان» وارد بازار خواهد شد. بیشتر قطعات این آلبوم فضای عاشقانه دارند و دو ترک آن فضای عرفانی/ اجتماعی، البته نه به آن شدتی که شما فکر می‌کنید. بسیار کلام ساده و روانی دارد. جا دارد از تیمی که برای تهیه‌ی این آلبوم با من هم‌کاری کرده‌اند قدردانی کنم، دوستانی که برای موسیقی اين آلبوم زحمت کشیده‌اند: کوشان حداد، نوید سپهر، مهران خلیلی، پدرام کشتکار، محمد شاکر و باقی دوستان عزيزم. در این آلبوم ما نهایت سعی خود را کرده‌ایم که به سلیقه مخاطب احترام بگذاریم.

این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر مشکل شما با شرکت ایران‌گام به گوش می‌رسد، در این رابطه بیش‌تر توضیح می‌دهيد.
توضیحی خاصی نیست، یک مساله‌ی خانوادگی از نوع موسیقی‌ست که وقتی شما با یکی از اعضای خانواده خود اختلاف نظر پیدا می‌کنید به دو طرف مربوط می‌شود و نکته‌ی خیلی مهم این است که جامعه‌ی موسیقی ایران بسیار کوچک است و همه چشم‌تو‌چشم یکدیگرند. پیشنهاد من به خوانندگان و شرکت‌ها این است که با هم دوست باشند تا دشمن. وقتی خودمان هوای خودمان را نداریم، آن‌وقت از مردم چه انتظاری داریم. هر خواننده حرفه‌ای، یک تیم مشاور در کنار خود دارد، من بعد از مشورت به این نتیجه رسیدم که هیچ مشکلی با ایران‌گام ندارم و مساله‌ام با آن‌ها حل شده. من برای آقای حسین‌خانی احترام زیادی قائل‌ام، چون ایشان زحمات بسیار زیادی برای موسیقی کشور کشیده‌اند و هیچ موقع به ایشان توهینی نکرده‌ام و متاقبلا ایشان هم تا الان هیچ توهینی به من نکرده‌اند.

اما کلام آخر؟
تشکر می‌کنم از مردم و مخاطبان‌، ما نیاز به حمایت این عزیزان داریم و امیدوارم بتوانم با انتشار آلبوم جدیدم آن‌ها را راضی کنم و دوباره به روز‌های اوج خود بازگردم .
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

eyval be farzin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

یعنی قطعه شوک رو واسه کنسرت میخونه؟
اگه مشکلی نداشته باشن با ایران گام که باید حتما بخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

البوم رضا صادقی و علی اصحابی کی میاد
فرزاد فرزین رو میخوام چی کار؟

MBK
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقا خواهشاً یه خبری از انتشار آلبوم ژاکت محسن چاوشی بدید. مردیم از این همه انتظار.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

مگه رضا صادقی هم خوانندست ؟ هزار تا اهنگ خونده 4 تاشم درست حسابی نیست جوک نکو دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقا تر و خدا یه خبر از علی اصحابی بزارید
مردیم از بس که انتظار کشیدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

shoma montazere har ki mikhay bash ma ke montazere albume aghaye seda hastim just FARZAD FARZIN

p
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خدایی اخر خبر گزاریه هاااااااااا 4 روز قبل از کنسرت تازه خبر میدن اون کنسرت که 2 هفته قبل میدونستیم اخرین ردیفا گیر میومد الانم که .................!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

akh joon man ke hatman miram farzado eshgheeeeeeeeeeeeeee

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد فرزين: «مساله‌ام با ايران‌گام حل شده» | موسیقی ما