برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش کنسرت جمعه شب حمید عسکری در جزیره کیش
اختصاصی موسیقی ما از کیش؛
گزارش کنسرت جمعه شب حمید عسکری در جزیره کیش

موسیقی ما - بیژن خالقی: در ادامه جشنواره عید تا عید، کنسرت حمید عسکری در جمعه شب گذشته (6 آذر) در جزیره کیش و تالار شهر برگزار شد. این جشنواره به همت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.کنسرت با یک ساعت و 15 دقیقه تاخیر و در ساعت 01:15 بامداد آغاز شد. علت آن هم برگزاری جنگ شادی به مناسبت عید سعید قربان، قبل از اجرای کنسرت بود.

همهمه و ازدحام جمعیت در بیرون از سالن زیاد بود و تاخیر طولانی کنسرت هم باعث اعتراض بسیاری از مردم شد. سرانجام در ساعت 00:15 درب‌های سالن به روی مردم گشوده شد. به دلیل عدم هماهنگی های لازم و همچنین ورود دیر موقع گروه حمید عسکری به جزیره کیش، تست صدا (ساند چک) پس از برگزاری جنگ و با حضور مردم انجام شد!

طراحی استیج تالار شهر تغییر کرده بود. به طوری که ارتفاع آن حدود نیم متر افزایش پیدا کرده که این امر به افراد حاضر در ردیف‌های انتهای سالن، برای بهتر دیدن گروه و سن کمک شایانی می‌کرد. از سوی دیگر دکور جدید و متفاوت آن قابل توجه بود. تنها مشکل دکور، بادکنک‌های رنگی تعبیه شده در جلوی سن بود که علاوه بر ظاهر نامناسب، مزاحم دید چند ردیف جلوی سالن می‌شد!

طبق روال کنسرت‌های حمید عسکری، برنامه با ترانه «تلافی» آغاز شد و مورد استقبال جمعیت حاضر قرار گرفت. پس از آن ترانه‌های آلبوم جدید و آلبوم قبلی اجرا شد. نکته قابل توجه کنسرت، صدابرداری و نورپردازی نامناسب سالن بود که این امر باعث شد که چندین بار جمعیت حاضر با صدای بلند خواهان افزایش صدای خواننده باشند که آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفت. علاوه بر صدابرداری بد، با وجود افزایش تجهیزات نور، نورپردازی کنسرت وضعیت مناسبی نداشت.

در میانه برنامه و دقایقی که حمید عسکری استراحت می‌کرد، نیما وارسته به هنرنمایی پرداخت. وی با اجرای قطعات بی‌کلام، هنر خود را در نوازندگی ویولن به رخ کشید. یکی از این قطعات، آهنگی جدید از آلبوم جدید یانی بود (The Voices ) که با همراهی کیبورد به زیبایی تمام اجرا شد و بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت. پس از آن حمید عسکری مجددا به اجرای قطعات آلبوم‌های خود پرداخت.

یکی از موارد قابل توجه جشنواره عید تا عید، تعدد نیروهای اجرایی کنسرت است که با همکاری عوامل حراست سازمان منطقه آزاد کیش، وظیفه کنترل و حراست برنامه ها را بر عهده دارند.کنسرت ساعت 02:50 بامداد به پایان رسید.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی احمد ذاکری و با حمایت موسسه مهرآفرین برگزار شد.

 

         

        

         

      

        

      

منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

hamid askari tu hamumam ejra kone shoma gozareshesho minevisin vali arian ejraye in 3ruzesh tamum shod darigh az koochektarin gozaresh...tarafdaraye arian kheyli bishtaran motmaen bashin...موسیقی ما: دوست عزیز سایت موسیقی ما از کنسرت‌هایی گزارش و عکس تهیه می‌کند که مسئولان کنسرت همکاری لازم را با خبرنگاران و عکاسان سایت جهت حضور در برنامه داشته باشند البته فکر نمی‌کنیم که کنسرت یا برنامه مهمی را از دست داده باشیم و تمام سعی‌مان این است که تمامی برنامه‌ها و کنسرت‌های موسیقی ایران را پوشش دهیم. به زودی گزارش ویژه و عکس‌های کنسرت گروه آریان را نیز در سایت خواهید دید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام
بابت عکس و گزارش ممنون. واقعا اگه سایت شما نبود ما چه کار می کردیم. همیشه به روز هستید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

مرسی ممنون بازم میگم تنها سایتتان نظرسنجی اش است که اصلن عادلانه نیس
در جواب هوادار ارین بگم که حمید عسکری حداقل ده برابر گروه ارین هوادار داره
بازم موفق باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام
مرسی لطفا عکس کنسرت لهراسبی درکیش روهم بذارین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

به خاطر همه ی زحمتهای عزیزان در بزگزاری کنسرت حمید عزیز ممنون .. با اینکه خیلی طول کشید تا اجرا شد اما محشر بود ، حمید جان! بهت تبریک میگم و امیدوارم به زودی در کنسرت تهران ببینمت
مهنوش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خیلی با حال گفتی :دی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش کنسرت جمعه شب حمید عسکری در جزیره کیش | موسیقی ما