برنامه یاد بعضی نفرات
 
عصار: «اصفهان را خيلی دوست دارم»
گزارش و گفت‌وگوی اختصاصی «موسیقی ما» از کنسرت علیرضا عصار در اصفهان
عصار: «اصفهان را خيلی دوست دارم»
موسیقی ما- مینا آتشی: بعد از مدت‌ها بالاخره علیر ضا عصار در تاریخ‌های 14 و 15 آذر‌ به مناسبت عید سعید غدیر خم، در شهر تاریخی اصفهان (تالار گل نرگس) به مدت 2 روز و هر شب یک سئانس به‌روی صحنه رفته که در ادامه‌ی مطلب گزارش يکی از شب‌های اجرای عصار را خواهيد خواند:

بعد از رسیدن به شهر تاریخی اصفهان تمامی اعضای گروه برای اسکان به هتل مورد نظر حرکت کرده و قرار شد تا همه درست راس ساعت 13 در جلوی در هتل آماده برای رفتن به سالن باشند و خدا را شکر همگی خوش‌قولی کردند و به‌موقع به سمت سالن «گل نرگس» حرکت کردیم.
بعد از کلی تمرین و انجام ساند‌چک، اعضای ارکستر برای استراحتی کوتاه و صرف نهار به سمت لابی هتل رفته و حسابی دلی از عزا درآوردند و دوباره برای انجام ادامه‌ی تمرینات به‌روی صحنه رفتند و بعد ا ز انجام 30 دقیقه تمرین و دریافت رضایت کامل از تمامی عوامل باز به طرف لابی رفتند و مشغول گپ زدن با یکیگر و استراحت شدند.
این کنسرت قرار بود در ساعت 19 شروع شود، با این وجود از یک ساعت قبل سالن پر از جمعیت مشتاق بود که بی‌صبرانه چشم‌انتظار شروع این برنامه بودند. بالاخره بعد از اسکان مردم در داخل سالن، برنامه آغاز شد.
تمامی اعضای گروه به ترتیب با تشویق‌های مردم مشتاق داخل سالن به‌روی صحنه حاضر شده و ساز‌های خود را به دست گرفتند و در آخر فواد حجازی و سپس عصار بودند که به‌روی صحنه حاضر شدند.
عصار بعد از حضور بر روی صحنه برای مدتی کوتاه به اجرای دکلمه‌ای کوتاه پرداخت و بعد از آن مشغول گپ زدن و تبرک عید غدیر با طرفدارانش شد و حسابی از حضور ش در اصفهان ابراز رضایت کرد و در آخر پیروزی تیم سپاهان را هم به جماعت اصفهانی تبریک گفت.
بعد از آن گروه به اجرای قطعه‌ای بی‌کلام از برایان آدامز پرداخت و بلافاصله بعد از آن قطعه‌ی «کوچ» را اجرا کردند و به ترتیب ترک‌های «بارون» و «عشق الهی» را اجرا کردند، البته عصار در این میان مرتب از مردم می‌خواست تا او را در خواندن قطعه‌ها همراهی کنند، مردم نیز پا‌به‌پای عصار تا آخرين قطعه یک نفس او را همراهی کردند.
بعد از اجرای چند قطعه ناگهان فردی در سکوتی که در سالن حکم‌فرما شده بود از بين جمعیت فریاد زد: «خیال نکن نباشی» و همين باعث شد تا کل سالن از خنده منفجر شود و البته عصار با لبخندی در جواب‌اش گفت‌: چشم!
بعد از مدتی عصار به اجرای قطعه‌ی بی‌کلامی دیگر پرداخت و سپس به ترتیب قطعه‌های حال من بی تو، قدسیان، تو در جان منی، دیگر چه می‌توان گفت، پرداخت و بلافاصله قطعه‌ای جدید و ویژه با نام «تکلیف» را اجرا کرد که حسابی مردم داخل سالن را به ذوق آورد.
بعد از مدت کوتاهی قطعه‌ی «هم‌زبون» بود که این بار اعضای ارکستر مشغول تک‌نوازی آن شدند و حسابی هم گل کاشتند و البته در این میان جمعیت نیز با تشویق مکرر و بی‌پایان خود خستگی را ازتن اعضای ارکستر در‌آوردند.
اععضای گروه ارکستر هم که جزو نامبر‌وان‌های موسیقی به حساب می‌آمدند عبارت بودند از: فواد حجازی (تنظیم کننده‌ی آلبوم و رهبر ارکستر)، بابک ریاحی‌پور (گیتار باس)، شاهرخ پور‌میامین (گیتار التریک)، فیروز ویسانلو (گیتار ملودی)، حمید پور‌قاسم (گیتار)، همایون نصیری (پرکاشن)، امین قمی‌نژاد (دارم)، افشین حامدی‌خور (کی‌بورد) و حبیب صبور (سرپرست گروه).
در آخر، این برنامه در ساعت 21 به انتها رسید و مردم با تشویق خود تک‌تک اعضای ارکستر را به بیرون از سالن راهنمایی کردند، البته لازم به ذکر است که باید در این میان از زحمات بی‌دریغ دوستان خوب‌مان آقای ریاحی‌پور و آقای حبیب صبور که برای حضور ما در این کنسرت حسابی سنگ تمام گذاشتند نیز تشکری ویژه داشته باشیم.
قصد داشتیم تا در آخر کنسرت مصاحبه‌ای صوتی با علیرضا عصار داشته باشیم ولی عصار زیاد تمایل به مصاحبه صوتی نداشت در نتیجه گپی کوتاه با او زدیم که در ادامه مطلب آن‌را خواهيد خواند:

آقای عصار از حضورتان در اصفهان بگویید؟
خب من اصفهان را خیلی دوست دارم و خیلی وقت بود که قصد داشتم تا به این شهر تاریخی سفر کنم ولی فرصت‌اش پیش نمی‌آمد، زمانی که به من این برنامه پیشنهاد شد با جان و دل پذیرفتم.

این کنسرت در ابتدا به چه شکل بود؟
این برنامه در دو شب یعنی در تاریخ‌های 14 و 15 آذر‌ماه هر شب یک سئانس برگزار شد.

به نکته خوبی اشاره کردید، در ابتدا قرا بود هر شب دو سئانس اجرا شود ولی چرا به یک‌باره یک سئانس حذف شد؟
وا... به‌خاطر یک سری دلایل که ما خودمان هم نفهمیدیم چرا، حذف شد!

از برنامه‌های بعدی‌تان بگویيد؟
بعد از اصفهان به مدت یک هفته هم درگیر انجام یک سری برنامه‌های اجرایی هستیم که به‌صورت خصوصی انجام می‌گیرد ولی انشاا..بعد از ماه محرم در شهر‌های (رشت، شیراز و تهران) اجرا خواهم داشت.

کار آلبوم‌تان به کجا کشید؟
تمامی قطعه‌های آن آماده است ولی فعلا در قسمت فنی آن کمی به مشکل خورده‌ایم.

در این آلبوم با چه اشخاصی هم‌کاری کرده‌ايد؟
تمامی کار آهنگ‌سازی و تنظیم بر‌عهده خودم و فواد حجازی بوده و ترانه‌های آن نیز سروده‌ی افشین مقدم، افشین یداللهی و مولاناست.

به کدام‌یک از قطعه‌های این آلبوم تعلق خاطر دارید؟
من تمام قطعه‌های این آلبوم را دوست دارم چون اگر دوست نمی‌داشتم مسلما آن‌‌ها را نمی‌خواندم.

از آلبوم‌های گذشته‌تان چطور؟
تر‌ک‌هایی مثل‌: دیوونگی، من مست تو دیوانه، و حال من بی تو را بیش‌تر می‌پسندم.

کلام آخر؟

فقط خوشحال‌ام که در اصفهان اجرا داشتم و هم‌چنین لحظات خوشی را تجربه کرده‌ام.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ما که فوق العاده لذت بردیم.
امیدوارم باز هم هنرمندان بزرگی مثل حامی و علیرضا عصار در اصفهان کنسرت بذارند.
اجرای آقای عصار و نوازنده هاشون بی نظیر بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

عکسهای کنسرت هم اینجا هست http://www.assarfans.com

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عصار: «اصفهان را خيلی دوست دارم» | موسیقی ما