برنامه یاد بعضی نفرات
 
قیمت بلیط ها زیاد است
حامد مهدوی، مدیر اجرائی کنسرت های پاپ؛
قیمت بلیط ها زیاد است
موسیقی ما - چند روز پیش با حامد مهدوی یکی از مدیران اجرایی حال حاضر کنسرت های موسیقی پاپ به گفت وگو نشستیم. او از نظر سنی جوان است اما در کارش تجربه های زیادی دارد وحرف هایش شنیدنی است.او می گوید: وقتی قرار است کنسرتی برگزار شود،طبیعی است تهیه کننده به دنبال بیزینس باشد وهنرمندان به مسائل هنری فکر کنند ومسئول اجرائی کنسرت ها تنها کسی است که می تواند تهیه کننده وهنرمندان را با یکدیگر همسـو کند.

مسئول اجرائی کنسرت ها در حقیقت باید همه چیز را منطقی پیش ببرد و گرفتار هیجان نشود.مسئول اجرائی کنسرت،هم به منافع تهیه کننده فکرمی کندوهم به موقعیت هنرمندان.ضمن آنکه اومی تواند با درایت خود خواسته مسئولان ارشاد راهم تامین کند و باعث شود کنسرت ها با جلب رضایت مردم و مسئولان تداوم داشته باشد. در حقیقت مسئول اجرائی از لحظه ای کـه مجوز یک کنسرت صادر می شود، تا زمانی که کنسرت به پایان می رسد وآخرین تماشاگر از سالن خارج می شود ، درگیر آن است. از مهدوی می خواهیم تا تعریف مشخصی از ((مدیر اجرائی کنسرت ها))بیان کند .

او می گوید: متأسفانه این شغل با توجه به اهمیت بالایش هنوز تعریف نشده است.وظایف ما بسیار زیاد است. حامدمهدوی که به عنوان مسئول اجرائی کنسرت ها،از وضعیت اخیر کنسرت هارضایت دارد ومیگوید،در ماه های پایانی سال گذشته ،تعداد برنامه ها خیلی زیاد بود و مسئولان ارشاددر این رابطه روی خوش نشان دادند.وقتی تعداد کنسرت ها زیاد باشد ،خوانندها هم بیشتر پیشرفت می کند. 50 درصد پیشرفت یکی از دغدغه های همیشگی تماشاگران کنسرت ها،تأخیردر آغازآنها بود.من چند سال پیش وقتی به کنسرتی رفتم،تعجب کردم که خواننده با یک ساعت تأخیر به صحنه آمد اما خوشحالم که در حال حاضر میانگین تأخیر در شروع کنسرت ها به 15 دقیقه رسیده است.

تماشاگران وحرکات اضافی!
مسئول اجرائی کنسرت های پاپ با بیان اینکه در کنسرت ها بیشترین تعداد کارت های زرد به خاطر حرکت های تماشاگران ونوع تشویق آنها صادر شده،می گوید:تماشا گران اگر بدانند هر مشگلی که توسط یک نفر ایجاد می شود،ده ها هزار طرفدار یک خواننده رابا مشکل مواجه می کند،قطعأبا تدبیر بیشتری به کنسرت ها خواهند آمد.

یگانه درسش را خوب پس می دهد!
حامد مهدوی ادامه می دهد :البته رفتار هنر مندانی که روی صحنه هستند خصوصا خواننده نقش مهمی در خوب یا نامناسب شدن رفتار تماشا گران دارد . گهگاه یک خواننده میتواند به تنهایی هزاران تماشاگر را هدایت کند.از این نظر محسن یگانه درسش را به خوبی پس داده است.او خیلی خوب نبض سالن را به دست می گیرد و به همین دلیل توانسته در طول سال های اخیر ده ها کنسرت با شکوه داشته باشد. هزینه ها بالاست حامد مهدوی بدون چانه زدن می پذیرد که قیمت بلیط کنسرت ها فوق العاده بالاست وخیلی از دوست داران موسیقی صرفأ به دلیل قیمت بلیط ها نمی توانند به کنسرت ها بیایند.او می گوید:متأسفانه نمی توان کار خاصی انجام داد.هزینه ها از جمله اجاره سالن ها فوق العاده بالاست او امیدوار است روزی شاهد رفع این مشکل باشد .

آیا به جزء مدیر اجرائی کنسرت به کار دیگری می پردازی
 از حامد مهدوی در رابطه با دیگر فعالیت هایش پرسیدیم.او گفت:مدیر اجرائی شرکت فرهنگی هنری آوای مهرمیهن می باشد و در حال حاضردر حال آماده کردن یک آلبوم دکلمه از اشعار خود می باشد،برای او آرزوی موفقیت می کنیم. حرف آخر حامد از تمام کسانی که در این مدت در پیشبرد اهدافش او را یاری نموده اند،تشکر کرد وگفت: ازکیارش حسن زاده دوست عزیزم که تا پایان راه به اومدیونم،حمید نوری و علی چراغعلی ودوست خوبم محسن یگانه وعلی ثابت وهمه دوستداران فهیم موسیقی پاپ ودر آخر از خوانندگان سایت موسیقی ما تشکر می کنم.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

با این وضعیت قیمت خیلیا نمیتونن برن کنسرت ...
ارزون ترینش 20 تومانه !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

خداییش خیلی خیلی قیمت بلیط ها بالاست!
آبا این وضعیت کنسرت رفتن خیلی سخت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

زیاد نیست فوق العاده وحشتناک هست
واقعا با این قیمت ها نمیشه به هیچ کنسرتی رفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

حالا چرا فقط محسن یگانه امتحانشو خوب پس داده .شاید تا حالا کنسرت رضا صادقی نرفتید که این حرفو میزنید.اگه میشه لطفا با دیگر مدیر اجرا های پاپ مثل آقای زمانی هم گفتگوئی داشته باشید چون کارش خیلی درسته

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قیمت بلیط ها زیاد است | موسیقی ما