برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسام‌الدين سراج :
مردم كرمانشاه علاقمند جدي فرهنگ و هنر هستند
موسیقی ما - هنرمند شناخته شده موسيقي ايراني كشورمان گفت: مردم استان كرمانشاه علاقمند جدي فرهنگ، هنر و موسيقي هستند.

سيد‌حسام‌الدين سراج در كرمانشاه اظهار داشت: من خاطره خوشي از مردم كرمانشاه و علاقمندي آنان نسبت به فرهنگ و موسيقي دارم و در كنسرت قبلي كه ساليان پيش اجرا كرديم، با خاطره خوش از كرمانشاه رفتيم.

وي ادامه داد: اگر خدا بخواهد روزهاي 18، 19 و 20 تير ماه با گروه بيدل كنسرت موسيقي ايراني را در كرمانشاه برگزار خواهيم كرد و در خدمت مردم هنردوست كرمانشاه خواهيم بود.

سراج افزود: در اين كنسرت مجموعه‌اي از كارهاي جديد و قطعات منتخبي از آثاري كه قبلا " آلبوم آن منتشر شده، اجرا خواهد شد و اميدوارم مورد استقبال قرار گيرد.

وي تاكيد كرد: پيشاپيش از همه علاقمندان فرهنگ، هنر و موسيقي و عزيزاني كه به استقبال اين برنامه خواهد آمد تشكر مي‌كنم و اميدوارم بتوانيم با اجراي اين كنسرت پاسخگوي محبت‌هاي آنان باشيم.

مديربرنامه كنسرت موسيقي سيدحسام‌الدين سراج در كرمانشاه نيز در گفت‌وگو با فارس گفت: اين كنسرت به بركت و ميمنت بعثت رسول مكرم اسلام(ص) از سوي جمعيت خيريه دانشجويي امام علي(ع) با مساعدت انجمن موسيقي كرمانشاه و حمايت استاندار محترم كرمانشاه به مدت سه شب در كرمانشاه برگزار مي‌شود.

محمدحامد پورجعفري افزود: عوايد و درآمد حاصل از اين كنسرت صرف انجام امور خيريه و كمك به محرومان و اقشار آسيب‌پذير و حاشيه نشين كرمانشاه كه زير پوشش انجمن هستند، خواهد شد و استاد سراج بابت خوانندگي و اجراي اين كنسرت هزينه‌اي دريافت نخواهند كرد و همه را به اين جمعيت خيريه هديه‌كرده‌اند.

وي افزود: در اين كنسرت كه هنرمند ارزنده رامين كاكاوند آهنگسازي آنرا برعهده دارند، محمود فرهمندبافي، شهرام ميرجلالي، وحيد خسروي، كورش بابايي، داوود ورزيده و بهرام خاني به عنوان نوازنده در كنار سيد حسام‌الدين سراج حضور خواهند داشت.

پورجعفري تاكيد كرد: استان كرمانشاه داراي‌ ظرفيت بالايي در فرهنگ و هنر و به ويژه هنرموسيقي است و مردم فرهنگ‌مدار اين استان در گذشته نيز به ويژه از برنامه‌هاي موسيقي سنتي، ايراني و مقامي استقبال فراواني كرده‌اند كه اين كنسرت خيريه نيز مطمئنا با استقبال خوب مردم مواجه خواهد شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

سلام
این خبر را بنده برای خبرگزاری فارس تهیه کرده ام چرا بدون ذکر منبع منتشر کرده‌اید... لطفا" به حقوق دیگران احترام بگذارید.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مردم كرمانشاه علاقمند جدي فرهنگ و هنر هستند | موسیقی ما