برنامه یاد بعضی نفرات
 
چه تفاوتي ميان من و يك سينماگر زن وجود دارد؟
اركيده حاجي‌وندي با گلايه‌هايي در گفت‌وگو با موسيقي ما:
چه تفاوتي ميان من و يك سينماگر زن وجود دارد؟
موسيقي ما- راضيه غُنجي: گروه موسيقي اركيده با خوانندگي و سرپرستي اركيده حاجي وندي 15،14،13 مردادماه در تالار وحدت برگزار مي شود كه آگهي اين اجرا در يك روزنامه با مشكلاتي مواجه شده است.

اركيده حاجي‌وندي خواننده و سرپرست گروه اركيده در گفتگو با موسيقي ما گفت: تمام شهر براي تبليغ يك فيلم سينمايي پر است ازچهره بازيگران زن اما چرا چهره من و گروهم به عنوان يك گروه موسيقي در آگهي يك روزنامه حذف مي‌شود در حاليكه پوستر گروه من از سوي وزارت ارشاد تاييد شده‌است.

وي افزود:من براي تبليغات كنسرتم به جز ياري رسانه‌ها وآگهي ابزار ديگري ندارم حالا به طورعجيبي مي‌بينم آگهي كنسرت گروه‌مان كه قرار بوده با عكس و در صفحه آخر كار شود بدون عكس و در صفحه ورزشي كه كمترين مخاطب خانم را دارد كار مي‌شود و مسئولان روزنامه نبودن فضاي كافي را دليل اين اتفاق مي‌دانند.

حاجي‌وندي گفت:جالب اينجاست كه چون در عكس خانم ها ساز به دست گرفته اند را دليل عدم چاپ درست آگهي آوردند در حاليكه حتي راضي نشدند عكس گروه ما را بدون ساز كار كنند.

وي درخصوص قطعاتي كه قرار است در كنسرت مرداد ماه برگزار كند گفت: 18 ترانه در اين كنسرت اجرا مي كنيم كه حدود 8 قطعه آن جديد است.

حاجي‌وندي گفت: در دهمين سال حضور گروهمان در عرصه موسيقي به مخاطبان اين مژده را مي‌دهم كه شاهد اجرايي متفاوت خواهند بود و تاييد اين جرا وكال گروهي است به اين صورت كه ارتباط خوبي ميان خواننده و نوازندگان در اجرا ديده خواهد شد و سعي داريم يك كار جمعي منسجم را به مخاطبانمان عرضه كنيم.

اركيده حاجي‌وندي سرپرست و خواننده گروه موسيقي اركيده ويژه بانوان گفت: من از وزارت ارشاد به خاطر سهولت مسير مجوز قدرداني مي‌كنم چراكه خوشبختانه مسير اخذ مجوز براي اجراها بسيار روان شده‌است.

وي افزود: خوشبختانه تابستان امسال بسياري از گروه ها به اجراي برنامه‌هاي خود در حوزه موسيقي مي‌پردازند و اينجا جاي بسي خوشحالي و قدرداني از مسئولان وزارت ارشاد را دارد.

برای تهیه بلیت کنسرت گروه ارکیده می‌توانید با شماره 22955747 تماس بگیرید.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

راست میگه تازه چهره به این زیبایی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

سلام ...
من واقعا برای این کارای ارشاد و.... متاسفم ....
چطور ده ها بازیگر عکساشونو فیلماشون و... غیره پخش میشه هیچی بهشون نمی گین و ممنوع و کار هم نمیشن ولی این ارکیده بیچاره که همیشه حجابش حفظ میشه و مواظب رفتار گروهش هم تو زمینه ی حجاب تو عکساشون هست هست اجازه ی این که عکسش تو مجله پخش شه رو نمیدین .....واقعا که !!!!!!
حالا این که چیزی نیست اگه این بیچاره میخواست خلافی هم انجام بده تو این ده سال که به آلبوم و صدای قشنگش مجوز نمیدادین یه کاری میکرد مثلا آهنگاشو بدون مجوز پخش میکرد ولی حالا که شما میبینید که ارکیده این همه صبوری به خرج داده تنها لطفی که میتونید بکنید و اون و خوشحال کنید اینه که تند تند بهش مجوز بدین کنسرت بزاره ولی من بازم براتون متاسفم با این افکار قدیمی و غلط ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

ارکیده حمایتت می کنیم ......................... دست دست

ملت ایران افکارتونو باز بذارید موسیقی که مرد و زن نداره جنسیت نمیشناسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

لطفا برای کسانی‌ که خارج از کشور هستند ، کوتاه ذکر کنید که خانم ارکیده چه سبکی میخوانند ؟ در هر صورت ، آرزوی موفقیت و پیروزی برای این بانوی هنرمند ایرانی‌ و گروهش ، دارم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چه تفاوتي ميان من و يك سينماگر زن وجود دارد؟ | موسیقی ما