برنامه یاد بعضی نفرات
 
«نه این قرارمون نبود..!»
گزارش اختصاصی سایت موسیقی مااز کنسرت احسان خواجه‌امیری در اصفهان:
«نه این قرارمون نبود..!»
موسیقی ما- مینا آتشی: احسان خواجه امیری 3 شب و هر شب دو سانس به همت محمد مرشدی در تالار رودکی شهر اصفهان روی صحنه رفت .گزارشی از دومین شب این کنسرت را این‌جا بخوانید: ... برنامه با تنها نیم ساعت تاخیر آغاز شد! گروه ارکستر با هم روی صحنه آمدند و بعد از ادای احترام در جایگاه‌های مخصوص خود مستقر شدند. ارکستر شروع به نواختن قطعه‌ای با ریتمی تند می‌کند و بعد از چند دقیقه احسان خواجه‌امیری در میان تشویق حضار روی صحنه ظاهر می‌شود. گروه «برای آخرین بار» را به عنوان اولین قطعه اجرا کرد و بعد احسان خواجه‌امیری به حضار خوش آمد گفت و از حضور خود در شهر مهد تمدن اظهار شادمانی کرد. وی همچنین اعلام کرد امشب برنامه اشان بطور کامل تغییر پیدا کرده وقرار بر این شده تا تمامی قطعات به انتخاب مردم اجرا شود و روبه حضار کرد و گفت: شاد یا ملایم؟ مردم سرخوش شهر اصفهان هم همگی فریاد زدند: شاد! در نتیجه قطعه بعدی قطعه « دارم میام پیشت » انتخاب شد.

«نمی دونم» قطه بعدی بود که گروه اجرا کرد که از نکات جالب این بود که هیچ یک از حضار ترجیع بند این قطعه را از حفظ نبوده و در نتیجه احسان مجبور شد برای مدتی کوتاهی ارکستر را کات و بعد از هماهنگی کامل مردم مجدد کار را از سر بگیرد. پس از آن، تیراژ پرطرفدار سریال «میوعه ممنوعه» اجرا شد. سپس در ادامه برنامه این هنرمند یادی از ترانه‌سرای محبوب کشورمان یعنی دکتر افشین یدالهی کرد و بعد از کلی تعریف و تمجید قطعه ریتمیک «فقط تو» اجرا کرد.

یکی از سوپراز‌های این کنسرت اجرای تیتراژ پایانی سریال «در مسیر زاینده رود» با عنوان «خلاصم کن» بود و جالب اینجای داستان بود که با وجود عدم استقبال مردم اصفهان از این سریال، از اجرای آن استقبال کرده و از ابتدا تا انتهای این قطعه را یک‌نفس و بی‌وقفه از حفظ به همراه احسان هم‌خوانی کردند که در نوع خود قابل توجه بود.

بعد از گذران مدتی نوبت به تغییر در ظاهر ارکستر رسید و احسان خواجه‌امیری از مردم خواست تا یکی از قطعات پدرش (استاد ایرج) را برای اجرای انتخاب نمایند که سرانجام بعد از کلی چانه‌زنی بالاخره قطعه معروف «من یک پرنده‌ام » انتخاب شد و ویولونیست قهار موسیقی کشورمان یعنی میثم مروستی با اجرای تک‌نوازی خود حسابی در سالن غوغا به پا کرد بطوریکه احسان دائما از او تشکر و تمجید می‌کرد.

در ادامه به نوبت قطعات «پول کثیف،سلام آخر و خوشبختی» اجرا شدند و در آخر برنامه هم نوبت به معرفی اعضای ارکستر رسید و احسان خواجه امیری یک به یک معرفی کرده و هریک بعد از خواند اسامی‌شان شروع به تک نوازی با ساز های خود می کردند که اعضای گروه عبارت بودند از: میثم مروستی(ویلون)، محمد کاظمی(کی بورد)، بهرنگ بهادرزاده(کی بورد)، هومن نامداری(ساکسیفون)، سیامک کریم پور(ترومپن)، علی ضرابی(ترومپت) مهرداد هزار خوانی(گیتار باس)، سامان امامی(گیتار الکتریک)، سیامک پناهی(پرکاشن)،و زایا سلیمان به عنوان نوازنده درامز و سرپرست گروه ارکستر.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

آقا وحید خوبه همین چند خط رو نوشتن ...تازه این کنسرت تو تهران هم نبوده...از کنسرت برج میلاد فرزاد فرزین 1 کلمه هم ننوشتن !!

-
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

دوستان یه خبر جالب که شوکه میشید !!!!

http://songbsong23.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=17962

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

من به عنوان یکی از کاربران سایت موسیقی ما واقعا از این سایت گله دارم به دلیل اینکه از کنسرت محسن یگانه اون همه عکس بود و ده یا دوازده پاراگراف مطلب نوشته بودید اما از کنسرت احسان خواجه امیری فقط چند خط مطلب بود و دریغ از یک عکس مربوط به کنسرت... واقعا این رسم عدالت نیست که یک مرجع موسیقی این قدر جانبدارانه رفتار کنه... متاسفم ...موسیقی ما: منتظر گزارش و عکس‌های ویژه سایت موسیقی ما از کنسرت احسان خواجه امیری در تهران (که به احتمال زیاد اواخز این ماه برگزار می‌شود) باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

با سلام و تشکر از مسئولین سایت موسیقی ما. لطفا اطلاعات مربوط به نحوه تهیه و خرید بلیط کنسرت احسان خواجه امیری در تهران (مهر و آبان 89) را در صورت امکان منتشر نمایید. متشکرم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

کنسرت محسن یگانه در تهران بود دوست عزیز!! مطمئنا اگه کنسرت احسان هم در تهران برگزار می شد همانند کنسرت محسن، با گزارش تصویری همراه می بود.
اگه این بار هم نظر من رو تائید نکنید ناراحت نمی شم. عادت کردیم دیگه بعد 2 سال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

salam site musice ma kash akshai az concerte ehsan dar esfahan mizashtid . be har hal ba tashakor bi sabrane dar entezare concerte Ehsan khajehamiri hastim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

اگه میشه یه عکس لااقل

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

کنسرتش افتضاح بود همش که پشتش به مردم بود اینگار اومده بود نمره بده به ارکستر همش داشت به اونا نگاه می کرد ..تازه نمی دونمش را هم فالش خوند از اهنگ جا موند ..اصلا به مردم توجهی نداشت ...اصلا با لهراسبی قابل مقایسه نیست حیف پول ...مفدشم گرون بود ..من حاضرم تا 50 هم واسه کنسرت لهراسبی و یگانه بدم ....خواننده ان واقعا فقط صدای خوب داشتن ملاک نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

hamun tor k khanoome atashi bayan kardan konsert ali bood ma ham shabe dovom hozoor dashtim ,man hamin ja be aghaye khajie amiri va goroohe khoobeshoon khaste nabashid migam&vaghean shabe khoobi bood.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

salam chi shod pas toore concerte ehsan bad az esfahan gharar bood dar shahr haye dg bargozar konan .montazere concerte ehsan dar tehran(paiytakht) hastim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

با سلام خدمت دست اندر کاران سایت موزیک ما
یه مشکل بزرگ تو سیستم امتیاز دهی به آلبوم ها وجود داره و اون هم اینه که آلبومی که با 10هزار رای امتیاز 58 رو به دست میاره باید خیلی بالاتر از آلبومی باشه که با 4هزارتا رای این امتیاز رو میاره. در صورتی که نه تنها اینطور نیست بلکه برعکس هم هست و لیست بهترین آلبوم ها بخاطر همین مساله اصلا معقول نمی باشد. لطفا رسیدگی کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

آقای خواجه امیری25 و 26خرداد دوباره اومدن اصفهان من که بار اولم بود رفتم فوق العاده عالی بود و اینکه انتخاب آهنگا به عهده ی مردم بود خیلی خوب بود من که خیلی حال کردم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «نه این قرارمون نبود..!» | موسیقی ما