برنامه یاد بعضی نفرات
 
بنيامين: هيچ جای دنيا تهران نمی‌شه
گزارش اختصاصی سایت موسيقي ما از كنسرت بنیامین بهادری؛
بنيامين: هيچ جای دنيا تهران نمی‌شه
موسيقي ما – راضيه غنجي: كنسرت بنيامين بهادري كه چهارشبه 19 آبان در سالن همايش هاي برج ميلاد آغاز شده بود پنجشنبه نيز دو دو سانس ادامه داشت و اين خواننده جوان روز جمعه هم براي مخاطبان خود خواند. به گزارش خبرنگار موسيقي ما كنسرت بنيامين بهادري با حضور پرشور هوادارانش در سالن همايش‌هاي برج ميلاد با پخش كليپي از فعاليت‌هاي شركت فرهنگي هنري ترانه شرقي راس ساعت 18 آغاز شد و همين شروع نكته قابل توجه‌اي بود كه در ديگر كنسرت ها ديده نمي‌شود و عمدتا در اكثر كنسرت‌ها حدود نيم ساعت تاخير، با بلاتكليفي حاضران در سالن طي مي‌شود. بنيامين هم 18:30 روی ایتیج حاضر شد ...

  • دكوري متفاوت در كنسرت بنيامين
اجراي تازه از طراحي صحنه در كنسرت بنيامين بهادري ديده مي شد، دكور اين كنسرت با بهره گيري از عناصر عاميانه و ساده، فضاي خاطره انگيز و جالبي را ايجاد كرده بود .سن اجرا با يك دوچرخه قديمي و گيتار و يك ميز و دو صندلي طراحي شده بود.

بنيامين بهادري بعد از خواندن ترانه «عاشق شدم» گفت: خوشحالم كه هم خودم و هم شما دوستان انرژي داريد، اميدوارم اجراي خوبي داشته باشم. ديشب به حرف‌هاي بسياري زدم كه دوست ندارم دوباره آنها را تكرار كنم.
هيچ‌جاي دنيا تهران نمي‌شود
وي كه در شهرهايي مختلفي از آمريكا و اروپا اجرا داشته است گفت: «دوست داشتم يك شب همه شما يك جا جمع باشيد و همه حرف‌هايم را بزنم. ديشب هم گفتم: حس خوبي دارم كه اين‌بار در تهران مي‌خوانم، هيچ جاي دنيا تهران نمي‌شود.»

بنيامين «اینم بمونه» و «عاشقم كن» را خواند و دوباره گفت: «با تجربه اي كه ديشب داشتم و اجراي امشب باز هم مي گويم" هيچ جاي دنيا تهران نمي شود".»

بعد از اجراي قطعاتي، محسن رجب‌پور مديرعامل شركت ترانه شرقي و تهيه كننده كنسرت بنيامين روي صحنه آمد و گفت: «اميدوارم تا اينجا به شما خوش گذشته باشد ما هم به عشق شما برنامه اجرا مي‌كنيم اميدواريم خداوند به ما توانايي و قدرت بدهد تا برنامه هاي خوب و متنوعي براي شما اجرا كنيم.»

  • كنسرت بنيامين آذرماه در تهران
وي افزود:«از همه كساني كه بليط به آنها نرسيد عذرخواهي مي‌كنم و اين خبر خوش را مي‌دهم كه بنيامين دوباره 4 و 5 آذر در تهران و در همين سالن به روي صحنه مي‌رود قطعي‌شدن اين خبر را مي توانيد از طريق مراكز فروش بليط جويا شويد كه تا آخر هفته تكليفش مشخص مي‌شود.»

رجب پور گفت: «اينكه بر خلاف جريان آب حركت كرديم و آنتراك نداريم براي اين است كه فرصت بين دو اجرا باعث مي‌شود در اجرا تاخير به وجود بيايد و براي سانس دوم با مشكل رو به رو شويم.»

وي همچنين از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، حراست و كاركنان سالن همايش هاي برج ميلاد و شركت ال جي قدرداني كرد.

  • استقبال پرشور هواداران و توانمندي خواننده
بنيامين بهادري كه سال گذشته در جشنواره موسيقي فجر اولين اجرا زنده خود را در تهران تجربه كرد و درآن اجرا با استقبال پرشور مخاطبانش مواجه شد نشان داد از جمله خوانندگاني است كه در اجراي صحنه اي توانايي بسياري در جذب مخاطب دارد گرچه كاستي‌ها و نواقصي هم در اجرايش ديده مي‌شد البته شيوه متفاوتش در خواندن نيز به اين كنسرت‌ها كمك كرد.

بهادري كه در شهرهاي واشنگتن، نیویورک، دالاس، سندیگو، شیکاگو و تورنتو، مونترال و ونکوور و ... به روي صحنه رفته اين بار در آبان ماه و در تهران اجراي قوي تري از خود ارائه داد تا جايي كه حاضران در سالن استقبال پرشوري از اجرايش كردند.

بسياري از حاضران در سالن ترانه‌هاي اين خواننده را حفظ بودند و او را در خواندن همراهي مي‌كردند تا جايي كه بنيامين گفت: «از اينكه مي‌بينم انقدر خوب گوش مي‌دهيد و انقدر خوب من را همراهي مي‌كنيد لذت مي برم.»

«بوي عيدي، ياد فرهاد»، «خاطره‌ها ( دنیا دیگه مثل تو نداره )»، «عاشق شدم»، «کجای دنیای»، «من امشب میمیرم»، «رفيقا میگن»، «بیا عاشقم کن»، «ای وای دلم»، «صداي قلب تو» و ... قطعاتي بود كه توسط اين خواننده اجرا شد.

سری اول عکس‌های سعید عبداللهی از این کنسرت را این‌جا ببینید ...
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

خیلی عالی بود بنیامیییییییین مرسی ، خیلی خوش گذشت ، جای اونایی که نبودن خالی بود عالییییییییییییییییییییی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

خیلی عالی بود .
ریتم ها و سمپل ها که فوق العاده بودن .
خود بنیامین هم خیلی خیلی اکتیو تر از اکثر خواننده های دیگه مثل یگانه، چاووشی!!!! ، اصفهانی و .... اجرا میکنه ...
در کل بی نظیر بووود .
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ببخشید میخواستم از شما به خاطر عکسهای خوبتون تشکر بکنم عکسها فوق العاده عالی هستند آقای عبداللهی دستتون درد نکنه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با سلام به شما .کنسرت بنیامین خیلی خیلی عالی بود شور وشوق طرفداران فضای کنسرت را چندین برابر جذاب میکرد جای اونایی که نیومده بودند خالی بود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بی نقص بدون اشکال
بهترین اجرا کل خواننده های ایران بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

in rajab pooro beyamin poole maro khordan jashnvare fajr raftim 45 min khoond hamash

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بنیامین فوق العاده بود اجراش بی نظیر بود روزهارشنبه بنیامین سلطان موسیقی پاپ ویکه تازه عرصه موسیقی هست اقا ارش درست حرف بزنید الان کنسرت جشنواره فجر چه ربطی داره به الان بعداش هم بنیامین برنامه قطع نکرد مسئولان سالن قطع کردن درباره بنیامین ما درست حرف بزن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مرسی بنیامین بهترین خواننده ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ممنون از بابا عکسا...

فقط بی زحمت اسم مهمونای ویژه رو هم بنویسید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

دوستان عزیز و هواداران گرامی ! بنیامین آهنگ جدید و زیبای ( یادم میمونه ) رو در کنسرت اجرا کرد که بسیار زیبا هست ! میتونید از باشگاه هواداران بنیامین دانلود کنید . موفق باشید.
ممنون از شما بابت عکس های بسیار زیبا.

Nb
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

the best concert everrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

خیلی کنسرت بی خودی بود .پول و وقتمو حروم کردم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

behtarin concerti bood ke tahala raftam . benyamin is the best singer .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

عالی بود اصلا تصورات من راجبه بنیامین کاملا عوض شد من قبل از کنسرتش ازش همچین خوشم نمیومد و دوستم هم ازش متنفر بود همینطوری بلیت گرفتیم بریم کنسرت وقتمون پرشه 10 دقیق که لز کنسرت گذشت به به چهچه من دوستم بلند شد و الان جفتیمون از طرفداراشیم واقعا بینظر اکتش استایلش نظم برنامه دکورش همهچی عالی بود مخصوصا خود بنیامین.از سالن هم که بیرون اومدیم همه داشت ازش تعریف میکردن مخصوصا از تسلطش و اکتش طوری خوم اومد از که کنسرت 5 اذرشم رفتم و خیلی هارو هم با خودم طرفدارش کردم...واقعا عالیییییییییی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

موهاش خیلی ضایع هست!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با سلام .سری دوم عکسها را کی میگذارید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با سلام چرا ترانه خیلی خواستم بمونی نشد را برای دانلود نمی گذارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

Merci Benyamine Aziz.Khasteh Nabashid.Koncerte besyar shado delneshino garmi dashtid.Ejrayat ham harf nadasht.Vali benazaram mitooni nooro dekore behtar, motenavehtar va shadtari dashteh bashi.Be har hal Mamnoon.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

فقط محسن یگانه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنيامين: هيچ جای دنيا تهران نمی‌شه | موسیقی ما