برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «می‌شه» خرداد منتشر می‌شود
به دنبال تاخیر چندین ماهه انتشار؛
«می‌شه» خرداد منتشر می‌شود
موسیقی ما- لی لا رضایی: «آلیوم» می‌شه با صدای مجید رضا‌زاده خردادماه راه بازار را درپیش گرفته و منتشر می‌شود. این خواننده و آهنگساز با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: تمامی مراحل ساخت این آلبوم تمام شده و در حال حاضر پشت درهای بازار موسیقی به سر می‌برد.

وی در ادامه گفت: قرار بود این آلبوم تا پایان سال ۸۹ وارد بازار شود اما این اتفاق به اوائل سال ۹۰ موکول شد. اما بازهم این اتفاق نیفتاد. چون زمانی که خواستیم آن را منتشر کنیم، چند آلبوم همزمان با هم منتشر شد و ما نخواستیم که به موازات آن‌ها آلبوممان را عرضه کنیم.

این آلبوم که توسط خمد رضا‌زاده آهنگسازی و تنظیم شده، صد در صد در خردادماه منتشر و پخش می‌شود.
به گفته وی، ترانه‌های این آلبوم را فرید احمدی، شایا تجلی، مریم اسدی، شهره قائد، بامداد جویباری و سعید مهناویان سروده‌اند.

رضازاده در ادامه از همکاران دیگر خود در این آلبوم گفت: پیام طونی، فریدون بیگدلی وسعید مهناویان نیز در ساخت آهنگهای این آلبوم با من همکاری کرده‌اند.

وی که بعداز ۷ سال دوری از دنیای آلبوم مجددا به انتشار آلبوم اقدام کرده است گفت: این آلبوم شاید به ظاهر متفاوت نباشد ولی با گوش کردن به آن متوجه تغییرات اساسی در آن خواهید شد.

از قطعات ان می‌توان به می‌شه، همدرد، سرنوشت، توکه نیستی، توپیش منی، وی چه مردم آزاری، یادته و... اشاره کرد. می‌شه دومین آلبوم مجید رضا‌زاده است.

پیش از این قرار بود این آلبوم توسط «نشر نی» منتشر شود ولی در آخرین لحظات به شرکت «سینما رسانه آسیا» رسید و توسط این شرکت منتشر می‌شود.

این آهنگساز در ادامه گفت: آلبوم‌های دیگری را نیز با خواننده‌های دیگر کار کرده‌ام که در دست انتشار هستند. از این میان می‌توان به خواننده‌های همچون مهدی زکی‌زاده، سعید و مهران احراری اشاره کرد.

وی ادامه داد: آلبوم سعید که آهنگسازی آن را من به عهده داشته‌ام، همزمان با البوم خودم به بازار می‌آید. در این آلبوم من ۴ قطعه را ساخته و تنظیم کرده‌ام. میکس و مسترینگ آلبوم را نیز من انجام داده‌ام. آلبوم‌های دیگر نیز تا پایان سال منتشر خواهند شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

امین رستمی چی شد البومش؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

البوم سعید اسم شعر هاش شاعران اهنگسازان کی هستن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «می‌شه» خرداد منتشر می‌شود | موسیقی ما