برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای گنجشک و قناری آهنگ ساختم
محمد فرشته‌نژاد خبر داد:
برای گنجشک و قناری آهنگ ساختم
موسیقی ما - محمد عبدالهی: محمد فرشته‌نژاد گفت: ساخت موسیقی فیلم «گنجشک و قناری» را اواخر هفته پیش به پایان برم. قرار است این فیلم در تیرماه وارد شبکه خانگی فیلم و سریال شود. وی درادامه با اشاره به فضای این فیلم گفت: کارگردان این فیلم، رحیم بهبودی است که آن را به تهیه کنندگی محمد علی کیانی ساخته است.

وی در ادامه گفت: با توجه به فضایی که فیلم دارد، موسیقی خاصی را می‌طلبد. به همین دلیل سعی‌ام بر این بوده تا از فضاهای کلیشه‌ای دوری کنم. به گفته این آهنگساز فیلم و تئا‌تر در حال حاضر ضبط موسیقی این فیلم به پایان رسیده ومنتظر اکران و پخش آن هستند.

فرشته‌نژاد همچنین ادامه داد: موسیقی تیتراژ و متن این فیلم را من ساخته‌ام که در اجرای آن، نوازندگانی همچون بهنام ابطحی و امید امیری به ترتیب نوازندگی درام-پرکاشن و تار آن را به عهده داشته‌اند. در این فیلم بازیگرانی همچون شهرام قائدی، میر طاهر مظلومی، نفیسه روشن، مارال فرجاد، کاظم افرندنیا و امیر آتشانی و... ایفای نقش کرده‌اند.

وی در مورد سبک و حال و هوای موسیقی این فیلم گفت: موسیقی این فیلم سبکی تلفیقی دارد که سعی کرده القا کننده فضای درونی داستان فیلم باشد. گفتنی است خواننده تیتراژ این فیلم حسین میرزاییان است که علاوه بر اجرای آن، به عنوان بازیگر نیز ایفای نقش کرده است. ترانه تیتراژ ان را نیز ناصر فیض سروده است.

 «گنجشک و قناری» داستان جوانی به اسم منصور است که در موقعیت پایین اجتماعی قرارگرفته و شرایط مالی مناسبی ندارد. او مسافر کشی می‌کند و اوقات فراغت خود را در قهوه‌خانه‌ای با دوستانش می‌گذراند. منصور برادری به اسم مسعود دارد که بعد از پانزده سال با یک ابتکار نو در عرصه تولید قطعات موتوری خودرو به ایران برگشته و مورد استقبال و تحسین همه قرار می‌گیرد. از این رو منصور شیطنت کرده و لباس‌های برادرش مسعود را پوشیده وخود را مهندس مسعود جهانشیر جا می‌زند و مسعود مجبور می‌شود که لباس‌های منصور را بپوشد و اینجابجایی باعث اتفاقات کمدی فراوانی می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

ممنون.وقتی میبینم بین این همه خبر از دنیای رنگارنگ موسیقی,آهنگسازان موسیقی متنو فراموش نمیکنید واقعا خوشحال میشم...بهتون پیشنهاد میکنم یک قسمت کوچیک از سایت رو فقط و فقط به احوالات و فعالیتهای آهنگسازان موسیقی فیلم کشورمون اختصاص بدین,اگه این کارو انجام بدین سایتتون کاملتر و عالیتر میشه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برای گنجشک و قناری آهنگ ساختم | موسیقی ما