برنامه یاد بعضی نفرات
 
«بازی عوض شده» علیرضا عصار با موضوع دفاع مقدس منتشر می‌شود
اول آلبوم بعد کنسرت؛
«بازی عوض شده» علیرضا عصار با موضوع دفاع مقدس منتشر می‌شود
موسیقی ما - علیرضا عصار خواننده موسیقی پاپ دو آلبوم را آماده انتشار دارد و پس از انتشار آلبوم​ به اجرای کنسرت در تهران و شهرستان​‌ها می‌​پردازد. «بازی عوض شده» آلبوم جدید عصار است که با موضوع دفاع مقدس تولید شده​است. دومین آلبوم «سالیانه» است که پس از گذشت ۴ سال از انتشار آن دوباره روانه بازار موسیقی می‌​شود.

قرار است یکی از این آلبوم​‌ها قبل از ماه رمضان و دیگری بعد از این ماه منتشر شود. این طور که سایت رسمی او نوشته آلبوم «بازی عوض شده» در برگیرنده ۸ قطعه است که نقدی بر اوضاع و احوالات بعد از جنگ تحمیلی دارند. پیش از این گفته شده بود که این آلبوم قرار است اواخر خرداد منتشر شود که این اتفاق نیفتاد.

 «صفر مرزی»، «بازی عوض شده»، «پلاک»، «برادر» و «خرمشهر» نام برخی از قطعات این آلبوم است. فواد حجازی و علیرضا عصار آهنگسازان این آلبوم هستند و ‌مهدی شریفی و عادل گلکارسرایندگان اشعار آن.

آلبوم دیگر آلبوم «سالیانه» این خواننده است که بعد از چهار سال منتشر می‌شود. این آلبوم نیز شامل ۱۰ قطعه است که آهنگسازی آن توسط فواد حجازی انجام شده است.

 کنسرت‌های علیرضا عصار هم از تهران شروع می‌​شود. حبیب صبور مدیر تولید برنامه​های این خواننده به سایت رسمی او گفته: «بلافاصله بعد از بیرون آمدن آلبوم، کنسرت‌‌هایمان را ابتدا در تهران و سپس در شهر‌های دیگر آغاز خواهیم کرد. این کنسرت شامل کلیه قطعات آلبوم جدید و تعدادی از قطعات سا‌ل​های گذشته خواهد بود.»

او افزوده: «در این کنسرت‌ها ۷۰ درصد نسبت به کنسرت‌های سال‌های قبل تغییر داریم. برای اجرای کنسرت در شهرهای دیگر هم با صحبت‌هایی که شده اصفهان، شیراز، رشت و کرمان در اولویت هستند و قرار است تا قبل از پایان سال در آن‌ها کنسرت داشته باشیم اما اجرای کنسرت در تهران برای تابستان قطعی شده است.»
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

بی صبرانه منتظر آلبومهای سید علیرضا عصار عزیز هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

ostad az tahe ghalbam doseton daram montazere karaye dege hastem

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بازی عوض شده» علیرضا عصار با موضوع دفاع مقدس منتشر می‌شود | موسیقی ما