برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشنواره موسیقی «آوای محمدی» رمضان سال ۹۱ برگزار می‌شود
میرزمانی خبر داد:
جشنواره موسیقی «آوای محمدی» رمضان سال ۹۱ برگزار می‌شود
موسیقی ما - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره موسیقی آوای محمدی در ماه رمضان سال آینده خبر داد. سیدمحمد میرزمانی مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد  در خصوص برگزاری جشنواره‌های موسیقی متعدد در طول سال گفت: جشنواره‌ها معمولا یک عرصه و حوزه‌ای است که بالا‌ترین و بیشترین فرصت را برای طراحی، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری فرهنگی می‌تواند داشته باشد من خیلی به جشنواره‌ها امید دارم و علاقمندم جشنواره‌هایی که در سال‌های گذشته برگزار نشده، دوباره فعال شوند.

وی ادامه داد: ما از هم اکنون برای ماه رمضان سال آینده برگزاری یک جشنواره موسیقی را با عنوان «آوای محمدی» در دست بررسی داریم که امیدواریم بتوانیم در ابعاد وسیع آن را برگزار کنیم.

مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد با اشاره به بین‌المللی بودن این جشنواره، اظهار داشت: آوای محمدی یک جشنواره جدید است که کشورهای اسلامی که در زمینه موسیقی فعال هستند می‌توانند گروه‌هایشان را شرکت دهند. در واقع جشنواره‌ای است که موضوعات و مضامین مذهبی را دربردارد اما مربوط به ماه رمضان نیست.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره یک فرصت جدیدی است که بتوانیم در راستای آن وحدتی که حضرت امام (ره) به آن اشاره داشته‌اند و مقام معظم رهبری نیز تأکید دارند، گام برداریم.

میرزمانی در خاتمه با اشاره به برگزاری جشنواره بانوان و جوان گفت: برگزاری این دو جشنواره نیز در حال بررسی است که در صورت تامین بودجه آن‌ها را نیز سال آینده برگزار خواهیم کرد.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

امیدواریم این جشنواره به دبیری هوشنگ جاوید برگزار بشه .
چون این طرح رو دو سال پیش داده بود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره موسیقی «آوای محمدی» رمضان سال ۹۱ برگزار می‌شود | موسیقی ما