برنامه یاد بعضی نفرات
 
«می فهممت» منتشر می شود
با صدای میثم معافی؛
«می فهممت» منتشر می شود
موسیقی ما- محمد عبدالهی: میثم معافی از انتشار دومین آلبوم خود بعداز ماه های محرم و صفر خبر داد و در مورد آن به موسیقی ما گفت: این آلبوم در حال حاضر عنوان « می فهممت» را به خود اختصاص داده است اما ممکن است تا آخرین لحظاتی که قرار است وارد بازار موسیقی شود، نام دیگری به خود بگیرد .

به گفته میثم معافی «می فهممت» شامل 8 قطعه بوده که «کجا بود؟»، «من عاشقم»، «تو رو می خوام»، «می فههم ات»، « یه کاری کن»، «خبر نداری»، «تو به من نزدیکی»، «آواره» و «بی تو» عنوان قطعات این آلبوم هستند.

معافی درخصوص آهنگسازی این آلبوم گفت: فطعات این آلبوم توسط ایمان حجت، سینا کوبایی، رضا کریمی، سیروان حق شناس، مجتبی خوشبخت ساخته شده است که قطعاتی زیبا و فوق العاده ساخته اند که قابل تامل است.
وی ادامه داد: در زمینه تنظیم نیز دوستانی همچون ایمان حجت، عباس بنازاده، سینا کوبایی، رضا کریمی و ... با من همکاری کرده اند.

سبک این آلبوم پاپ بوده و در حال حاضر در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد. «می فهممت» برای دریافت و صدور مجوز خود هفته آینده به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می رود تا با طی کردن مراحل قانونی بعداز ایام محرم و صفر منتشر و به بازار موسیقی عرضه شود.

وی درباره زمان انتشار آلبومش گفت: خودم ترجیح داده ام که بعداز محرم و صفر آلبومم را به بازار بفرستم. منتظرم تا ایام سوگواری تمام شود تا بتوانم با خیال راحت آن را منتشر کنم.

وی درباره ویژگی های آلبوم خود اظهار داشت: سعی کردم صدایم یک صدای شنیدنی باشد و از هرگونه تکرار در صدا اجتناب کرده ام. از صداهای تقلیدی خوشم نمی آید و به همین دلیل در این آلبوم فقط و فقط صدای خودم را دارم، صدای میثم معافی را!

وی ادامه داد: در زمینه آهنگ ها هم سعی کرده ام، آهنگ های آلبومم تکراری نباشد و در آهنگ و تنظیم به دنبال تنوع بوده ام.

ترانه های این آلبوم را نیز عبالجبار کاکایی، افشین مقدم، ترانه مرکم، محمد بکرانی و محمد کیانی سروده اند.معافی در پایان با اشاره به اینکه نوازنده های حرفه ای در این آلبوم برایش ساز زده اند، از آنها اینگونه نام بود و گفت: ایمان حجت، فیروز ویسانلو، پیام طونی، دارا دارایی، کریم قربانی، هومن غفاری، ناصر رحیمی، میلاد جوزی و آشور مردایان در ضبط استودیو با من همکاری کرده اند . آلبوم جدید من سبک های مختلفی را در بر می گیرد. به همین دلیل علاوه بر استفاده از سازهای زنده ، از الکترونیک و. سمپل هم استفاده کرده ایم.از این خواننده پیش از این آلبوم «حق با توئه» را شنیده ایم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

جناب معافی روز شماری می کنیم برای گوش دادن
البوم شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

من چنتا ا ز کاراتونو که گوش کردم عاااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییی بودن
منتظریممممممممممممممممممممممممممم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

aghaye moafi mamnoonam ke ba sedaye jadidetun ye hese jadid behem dadin bisabrane montazere albumetoonam :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

من شاگرد برادرتون بودم صداتون زیباست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «می فهممت» منتشر می شود | موسیقی ما