برنامه یاد بعضی نفرات
 
همه کار‌هایم یکجا منتشر می‌شوند
داریوش خواجه نوری خبر داد:
همه کار‌هایم یکجا منتشر می‌شوند
موسیقی ما- محمد عبدالهی: داریوش خواجه نوری از توزیع آثار خود خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: به همراه محمد علی، تصمیم گرفته‌ام که تمامی کارهایی را که پیش از این از ما منتشر شده در قالب یک اثر راهی بازار موسیقی کنم.
این نوازنده فلامنکو ادامه داد: این کار‌ها همگی در قالب یک مجموعه صوتی وتصویری منتشر خواهند شد و شامل ۴ آلبوم پاپ و فلامنکوی ما و همچنین فیلم‌های کنسرت‌هایمان است.
وی در مورد شیوه و سبک موسیقی خود گفت: همیشه سعی کرده‌ام متفاوت باشم، و این تفاوت‌ها را در آلبوم‌هایم لحاظ کنم. چرا که کسی که موسیقی من را گوش می‌کند، با دیگران تفاوت عمده‌ای دارد و آن این است که دنبال موسیقی خاص است.
وی ادامه داد: کارهایی که قرار است منتشر کنیم نیز متفاوت‌اند و فعلا قرار داد آن را با شرکت خاصی نبسته‌ایم اما شدیدا به دنبال این هستیم که آن‌ها را در یک مجموعه فوق العاده متفاوت عرضه کنیم.
خواجه نوری که تا کنون کنسرت‌های مختلفی را در سالن‌های موسیقی کشور برگزار کرده، در سبک فلامنکو آلبوم‌های خوبی را روانه بازار موسیقی ایران کرده ایت که از این میان می‌توان به آلبوم‌هایی همچون «کلبه»، «آرزو‌ها»، «ساز بارون» و... اشاره کرد.
این خواننده ضمن مصرفی خواندن برخی از انواع موسیقی یادآور شد: متاسفم که مردم را دست کم می‌گیریم و فکر می‌کنیم آن‌ها کج سلیقه‌اند و نمی‌دانند که چه نوع موسیقی باید گوش کنند.
من دوست دارم خودم باشم و سبک کارم را حفظ کنم. به سبکی که ‌پیش گرفته‌ام نیز پایبند خواهم ماند. ممکن است بخواهم در سبکم نوآوری کنم ولی به آن پایبند می‌مانم. ‌ چون برایم فرقی نمی‌کند که مخاطب من چه تعداد باشد؟ برای من مخاطب خوب و شنونده خوب داشتن ارزشی‌تر از مخاطب زیاد داشتن است.
این نوازنده و آهنگساز که در حال حاضر تدریس نیز می‌کند قرار است به زودی کنسرتی تلفیقی برگزار کند که خبر آن را در اختیار موسیقی ما قرار می‌دهد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

سوال بنده این هست که برادران خواجه نوری رو بعنوان نوازندگان پاپ معرفی کنید تا فلامنکو ! فلامنکو شیوه و اصولی دارد حداقل وقتی تبلیغ آقاخان رو در سایت میزنید کمی هم از ایشون در مود فلامنکو اطلاع کسب کنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همه کار‌هایم یکجا منتشر می‌شوند | موسیقی ما