برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسیقی به جوانهای محکم و با اراده احتیاج دارد
اردشیر کامکار در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
موسیقی به جوانهای محکم و با اراده احتیاج دارد
موسیقی ما- لی لا رضایی: نوازنده کمانچه از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: این آلبوم در واقع جدید‌ترین آلبوم از ساخته‌های من است که به زودی منتشر می‌شودو در آن به تکنوازی ساز کمانچه اقدام کرده‌ام.

اردشیر کامکار با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی ما گفت: این آلبوم هنوز عنوانی ندارد و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است اما ضبط آن را به زودی آغاز خواهم کرد تا فصل تازه‌ای از کار‌هایم را رقم بزند.

این نوازنده در ادامه با بیان اینکه جوانان امروزی می‌توانند با سعی و تلاش جایگاه خوبی در عرصه موسیقی برای خود کسب کنند، خاطر نشان کرد: همه موزیسین‌های حرفه‌ای برای رسیدن به جایگاهی که دارند تلاش کرده‌اند و من هم از این قاعده مستثنی نبوده‌ام و تا جایی که در توانم بوده سعی و تلاش خود را کرده‌ام. جوان‌ها نیز باید دست از تلاش برندارند و برای بقا و ماندگاری موسیقی ایران سخت بکوشند.

کامکار با اشاره به نوجوانی‌های خود و زمانی که پا به این عرصه گذاشته است، افزود: با سعی و تلاش بود که توانستم از ۱۶ سالگی در زمینه نوازندگی فعالیت کنم. وقتی در ۱۶ سالگی به تهران آمدم هر کس من را با کمانچه می‌دید فکر می‌کرد قرار است من با آن به موسیقی کوچه بازاری و پا منقلی بپردازم اما نشان دادم که می‌توان به گونه‌ای دیگر کار کرد.‌‌ همان سال کنسرتی در برج آزادی برگزار کردیم که با موفقیت خوبی همراه بود و تازه آنجا بود که خیلی‌ها من را باور کردند. آن زمان زمانی بود که من همزمان در گروههای عارف و شیدا ساز می‌زدم و این محصول تلاش بی‌وقفه‌ام بود.

وی افزود: قصدم توهین به هیچ کس نیست ولی در موسیقی باید جسور بود و نترسید. موسیقی به جوانهای محکم و با اراده احتیاج دارد. من با اراده‌ای که داشتم سعی کردم ساز کمانچه را با شکل و شمایل دیگری معرفی کنم که اتفاقا موفق هم شدم.

وی در پایان گفت: در مورد نسل جوان باید بگویم که خوشبختانه این نسل از تکنیک بالا و خوبی برخوردار است و به کمک این تکنیک می‌تواند قله‌های بسیاری از موسیقی را فتح کند. من جوانان بسیاری را دیده‌ام که کارهای خوبی در زمینه موسیقی انجام داده‌اند و اگر ادامه بدهند شاهد فصل نوینی در این عرصه خواهیم بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

زنده باد صدای جاودان کمانچه چاوش استادی که همیشه بزرگانی چون مشکاتیان به او عشق می ورزیدند تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی به جوانهای محکم و با اراده احتیاج دارد | موسیقی ما